37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nou vraag het nog maar eens een keertje: Wil je diep van binnen dat het verbeterd ?

(de omgang met het vrouwelijk geslacht en een kans op liefde. En wat Zammm al zegt kansen creeër jezelf en je moet ze dan ook grijpen.)
Hi Pop
Hallo sexy

Hoe is het Schatzie Beetje kunnen slapen vannacht?
Jahoor lekker geslapen en jij?
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 15:47:

Jahoor lekker geslapen en jij?Ik had allemaal nare dromen
quote:sexysexual schreef op 12 november 2011 @ 16:00:

[...]

Ik had allemaal nare dromen Ow, hoe komt dat?
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 16:06:

[...]

Ow, hoe komt dat?Geen idee... maar de wereld doet even heel lelijk tegen me Ik heb een nodig -trekt pruillipgezicht. (Dingen die elders aan de hand zijn, laten we het daar maar op houden)
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 16:12:

Ik wou dat ik me veilig terug kon trekken in mijn eigen roze meisjemeisjewereldje.... Ben't helemaal zat, ik wil niks meer met de mensheid te maken hebben!

Wanneer gaan we trouwen Poppedop? Jij bent trouwens ook een blondin hé?
Weet je zeker dat je geen vrouw bent in een mannenlichaam Sexy

Yes, ik ben ook blond. En Blondes do have more fun
Whats kebeurd dan? Wil je er over praten, girltalk?
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 16:37:

Weet je zeker dat je geen vrouw bent in een mannenlichaam Sexy

Ben ik ook Pop

Yes, ik ben ook blond. En Blondes do have more fun Dan zijn we samen twee blondinnen Maar ik kan je geen baby's geven hé! Dat weet je....
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 16:38:

Whats kebeurd dan? Wil je er over praten, girltalk? PB me maar, dat ga ik hier niet vertellen...
Geen Baby's? Is er een defect of?

Ach bij jou is dat de ene dag zus en de andere dag zo.

Neem maar je bindingsangst De angst voor baby's kan jij ook nog aan werken

Hoe PB ik eigenlijk?
quote:justme_37 schreef op 12 november 2011 @ 08:10:

Ik weet het niet Hans. Misschien is het bij ons beide wel zo dat we sociale vaardigheden hebben aangeleerd tijdens het observeren en ons alleen op die manier gedragen omdat het zo hoort volgens de ongeschreven sociale regels.

Bij mij is het vooral zo dat ik dat ik in positieve smalltalk conversaties afhaak tijdens pauzes vooral tussen man en vrouw. Met mannen kan ik goed omgaan, hetzelfde geldt voor onaantrekkelijke getrouwde vrouwen ver in de 40. Ik denk dat het de regels zijn die ik niet snap en bovendien gaat het me allemaal te snel.

Ik weet niet... ik vermoed dat jij ook een vorm van autisme hebt, althans ik ga dan af op datgene wat jij schrijft. De dingen die jij opnoemt, zijn doorgaans dingen die autisten opnoemen, maar waarmee de meest niet-autisten niet mee kampen.

Je zou in elk geval voor de veranderingen die smalltalk met anderen (of ze vrouw zijn of niet, aantrekkelijk of niet) niet moeten afkappen.

Dat zou je kansen moeten vergroten.

Het zijn de adviezen die veel mensen geven aan andere verlegen mensen die alsmaar pech in de liefde hebben. Het probleem is echter voor mij overigens, dat deze adviezen bij mij niet goed werken, maar bij anderen zouden ze wel meer effect kunnen hebben.
World of Warcraft: Legion
*poef*
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 16:51:

Geen Baby's? Is er een defect of?

Ik ben een vasectoom.

Ach bij jou is dat de ene dag zus en de andere dag zo.

Neem maar je bindingsangst

Mistery man hé

De angst voor baby's kan jij ook nog aan werken

Ik heb geen angst voor baby's -verre van!- maar het is technisch onmogelijk om die te produceren Dus die truc de volgende ochtend 'Babe, ik ben de pil vergeten!' gaat dus niet werken

Hoe PB ik eigenlijk?Dan moet je mij eerst vriend maken Pop. Dat zit in je profiel zeg maar.
Oké weten we dat ook weer
Ik heb gepoefd, had je ut gezien Sexy?
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 16:59:

Ik heb gepoefd, had je ut gezien Sexy?Gepoefd? Nee(???) Wat is dat? Sorry ik ben ff heel blond hoor nu.
Justme_37, Waarom vraag je dit hier als ik vragen mag?

Ik kom toevallig hier langs en was tot mijn 22e maagd op elk gebied. De bedoeling was dat dat veel eerder zou gebeuren. Ik heb dit te danken aan ee complete versiertrucpakket en heb zelfs "het boekje" van A tot Z gevolgd. Maar tot een echt succes kwam het alsnog niet. Ik ben later nog dieper gaan graven naar oorzaken en ben intussen een paar illusies armer over hoe en waarom. Ik ben alleen bang dat ik niet geloofd ga worden, zeker niet door de dames, dus ik hou het vooralsnog voor me.

Als het kan, PM me maar.
Hoe bedoel je dragonheart dat we je niet zouden geloven.

Waarom ik eerder de geloofwaardigheid van Justme37 in twijfel heb getrokken is omdat zijn reacties geregeld tegenstrijdig te noemen zijn en omdat hij ervoor kiest om in de slachtofferrol te gaan zitten.
quote:xalliesuper schreef op 12 november 2011 @ 17:53:

Hoe bedoel je dragonheart dat we je niet zouden geloven.

Waarom ik eerder de geloofwaardigheid van Justme37 in twijfel heb getrokken is omdat zijn reacties geregeld tegenstrijdig te noemen zijn en omdat hij ervoor kiest om in de slachtofferrol te gaan zitten. wij zijn twee blondjes, jij en ik
Jaja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven