4 jaar relatie nu verliefd op collega

24-07-2008 07:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn hart luchten. Heb 4 jaar goede, stabiele relatie - we werken voor hetzelfde bedrijf en wonen een jaar samen. Sindsdien een nieuwe collega op het werk en ik ben op slag verliefd geworden. Ik ben met hem wezen stappen en toen ik hem vertelde dat ik hem wou zoenen (ik dacht dat dat het beste was ) zei hij dat hij niets liever zou willen maar omdat mijn vriend ook collega is wou hij het niet! Sindsdien is de sexuele spanning alleen maar sterker geworden! We doen veel samen (ook met vriend erbj) en laatst op een feestje ging ik wat bier halen, hij bood zijn hulp aan - liep met me mee en begon me te vertellen over hoe mooi en lief en geweldig ik wel niet was. Maar ja.. mijn vriend... als hij geen collega was dan wist ie het wel.... Ok, op dat moment had ik het ook niet helder meer (alcohol) maar volgende dag maakte dat wel even indruk. Paar weekjes later zijn we samen een middag gaan 'spijbelen' en zijn naar het strand gegaan.. en daar begon ik weer. Ik wou hem zou graag zoenen. Ken je dat gevoel in je buik, die spanning; het gevoel alsof iemand iets uit je maag probeert te trekken? Die avond lagen we samen op bed (hij huurt een kamer) wat tv te kijken en we gingen steeds dichter bij elkaar liggen en op een gegeven moment ben ik in zijn armen in slaap gevallen. Toen ik wakker werd probeerde ik hem te zoenen en hij draaide zich abrupt om en zei; nee, nee, nee... Oh men! Hoe frustrerend. We willen het allebei maar we willen het allemaal toch ergens ook weer niet. En ondertussen maak ik mezelf helemaal gek! Mijn vriend heeft het ook in de gaten - hij ziet dat natuurlijk ook wel.... Maar hij zegt er niet al te veel over. Pffff... De spanning bouwt maar op. Zal het er ooit van komen???
quote:Plein schreef op 25 juli 2008 @ 16:46:

[...]

Ja, Nona, daar ben ik inderdaad heel zeker van.

okeej, dat kan...ik niet....

ik dacht tot een jaar of 2 terug dat ik ook altijd cker was het anders doen ( keuzes maken ) dan anderen....

Totdat ik de zelfde situatie mee maakte waar ik zo´n hard oordeel over had.....

Iedereen is anders sommige maken meer dan 1 keer dezelfde fout inderdaad....

maar dat doen denk ik volwassenen zelfs meer dan kinderen tieners pubers en alles wat mensen onder niet volwassen verstaan...

Soms moet je dingen zelf ervaren wil je er anders tegen aan kijken niet;)
quote:nona21 schreef op 25 juli 2008 @ 16:23:

[...]

ik zou zeggen grow up yourself !

Ach gossie......wat een aandoenlijke reactie.

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb geen idéé waar ik het over heb. Mea Maxima Culpa. Ik ga snel terug naar de handwerkpijler.

Die Hannah boft maar met medestanders zoals jij.
Heej meisje ...

Ik hoop dat je dit nog leest want de andere begrepen je niet echt... Ik wil en ik heb dit elke maand..

Het is zo leuk om verliefd te zijn.. Dat flirten je eerste zoen...

Alleen zet je daar je relatie van 4 jaar op het spel? Je zult nog vaker dit gaan voelen zet je dan je volgende vriend ook aan de kant..

Kan je je voorstellen dat je morgen niet meer wakker wordt naast je vriend??

Wat je nu doet kan natuurlijk niet meer... Dit verdient je man niet... Probeer te bedenken hoever je wil gaan? Wil je vreemdgaan en dan ? Maak je het uit ? Gaje verder met je vriend? Ga je verder dan zoenen? Wil je met hem verder?

Pas als je deze antworden weet kan je een keuze maken zorg voor dat die tijd dat je niks definitiefs doet !!!!

PS Dromen mag ;)...
Bedankt iedereen voor de reacties die jullie me gegeven hebben. Meeste van jullie waren aanvallend maar ik snap het wel. Het is natuurlijk ook belachelijk - als je het zwart/wit bekijkt - en ik vraag er bijna zelf om.

Maar gevoelens zijn er nou eenmaal. Er is niets tussen mij en mijn collega gebeurd - al lag dat dus niet helemaal aan mij... Ik zou mijn vriend niet kwijt willen, hij is de man waarmee ik 80 ga worden. Weet ik, voel ik.

MAAR ik heb ook zo'n gevoel dat hij niet de enige en de laatste zal zijn. Ik ben bijvoorbeeld erg bi-nieuwsgierig. Daar heb ik al met hem over gesproken en hij staat daar in principe wel voor open - mits ik hem wel eerlijk op de hoogte zou houden....Dus ik weet niet. Ik wil wel met mijn vriend oud worden, maar ik wil ook van deze tijd kunnen genieten. Kent iemand dat liedje van Acda en de Munnik; 'Ik hou van bijna'?

Dat gevoel.... is toch heerlijk?
Hee Hannah, wat goed dat je nog even komt om te kijken wat er allemaal geschreven is.

Je krijgt flink op je falie bij een topic als dat van jou, vooral omdat je nogal speelt met gevoelens van jezelf die je ook kunt negeren. Ik vond het vrij puberaal overkomen hoewel ik best begrijp dat je de hots voor een ander kunt krijgen, ook als je met je vriend 80 wil worden.

Speel alleen niet met dat waar je zuinig op zegt te zijn, je relatie. Dat is een oprecht advies. In zekere zin is dat 'grow up' gewoon van toepassing, ook al staat het er niet zo aardig. Volwassen worden betekent ook dat je niet alles hebben kunt en zeker niet stiekem.

Als je een open-minded vriend hebt zou je van alles kunnen bedenken om het samen leuk te hebben maar rommelen met een collega, daar castreer je hem mee als het uit zou komen, dat is zó vernederend.

Dat heb ik zelf aan de hand gehad, mijn ex legde het aan met een collega, meid, je wilt niet weten wat er dan gebeurt. Niet alleen besodemieterde mijn vriend me maar ook nog eens de plek waar ik me veilig voelde, mijn werk was besmet. Ik kon voor mijn gevoel nergens heen. Dat is echt afschuwelijk en als je veel van je vriend houdt, zoals jij zegt te doen, dan zorg je er voor dat hem dat nooit overkomt.

Good luck! (f)

PS

En ik wil ook van alles maar ik krijg het niet. Ik streef er wel naar maar niet ten koste van mijn geliefde, dat is het me niet waard. Misschien ook een manier om het te bekijken?
Ik ga het liedje meteen downlaoden..

Het is ook niet erg om te genieten maar doe dat niet ten kosten van je vriend.. Als je afspraken met je vriend kan maken over je collega dan is er niks mis mee..

Maar volgens mij doe je nu dingen die hij niet goed zou vinden.. En dan zal je toch moeten kiezen...
Ja precies.... ik denk dat de keuze ook wel al gemaakt is hoor. Simpelweg omdat ik mijn vriend niet kwijt zou willen - lastig hoor; die collega toch maar een beetje gaan afhouden nu! Bedankt voor jullie lieve woorden - is toch wel heftig als ik zo de andere reacties lees....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven