4 jaar relatie nu verliefd op collega

24-07-2008 07:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn hart luchten. Heb 4 jaar goede, stabiele relatie - we werken voor hetzelfde bedrijf en wonen een jaar samen. Sindsdien een nieuwe collega op het werk en ik ben op slag verliefd geworden. Ik ben met hem wezen stappen en toen ik hem vertelde dat ik hem wou zoenen (ik dacht dat dat het beste was ) zei hij dat hij niets liever zou willen maar omdat mijn vriend ook collega is wou hij het niet! Sindsdien is de sexuele spanning alleen maar sterker geworden! We doen veel samen (ook met vriend erbj) en laatst op een feestje ging ik wat bier halen, hij bood zijn hulp aan - liep met me mee en begon me te vertellen over hoe mooi en lief en geweldig ik wel niet was. Maar ja.. mijn vriend... als hij geen collega was dan wist ie het wel.... Ok, op dat moment had ik het ook niet helder meer (alcohol) maar volgende dag maakte dat wel even indruk. Paar weekjes later zijn we samen een middag gaan 'spijbelen' en zijn naar het strand gegaan.. en daar begon ik weer. Ik wou hem zou graag zoenen. Ken je dat gevoel in je buik, die spanning; het gevoel alsof iemand iets uit je maag probeert te trekken? Die avond lagen we samen op bed (hij huurt een kamer) wat tv te kijken en we gingen steeds dichter bij elkaar liggen en op een gegeven moment ben ik in zijn armen in slaap gevallen. Toen ik wakker werd probeerde ik hem te zoenen en hij draaide zich abrupt om en zei; nee, nee, nee... Oh men! Hoe frustrerend. We willen het allebei maar we willen het allemaal toch ergens ook weer niet. En ondertussen maak ik mezelf helemaal gek! Mijn vriend heeft het ook in de gaten - hij ziet dat natuurlijk ook wel.... Maar hij zegt er niet al te veel over. Pffff... De spanning bouwt maar op. Zal het er ooit van komen???
Wat vind je er zelf van dat je je vriend zo belazerd? Stel dat hij dit met een collega had gedaan, wat had je daar dan van gevonden?

Je vraagt, zal het er ooit van komen? Wat als het er van komt? Ga je het dan uitmaken met je vriend? Ga je het hem eerlijk vertellen?

Veel vragen he, op de vroege ochtend.
Waarom ga je niet bij je vriend weg??
The time is now
Als je vriend het al merkt, waarom dan niet open kaart spelen en zeggen dat je verliefd bent op collega? Nu rommel je maar wat aan, toon je totaal geen respect voor je vriend en de collega vind het allemaal maar wat spannend. Misschien kan je bij hem intrekken, gezellie samen op die kamer.
anoniem_58286 wijzigde dit bericht op 24-07-2008 08:16
Reden: collega= dubbel l....
% gewijzigd
Huh, beetje verkeerde inslag als je het mij vraagt...

JIJ wilt zoenen HIJ kapt af

Zou het niet omgekeerd moeten zijn.

Jouw vriend zou toch bij jou op nummer 1 moeten staan?

Hij wil niet zoenen omdat jouw vriend zijn collega is, maar ik vind eigenlijk dat jij niet zou moeten zoenen omdat je een relatie hebt.

En wat nou als jullie wel tot zoenen komen

wat dan?

Is het dan klaar, is de spanning tussen jullie dan weg?

Dat geloof ik eerlijk gezegd niet

Ik denk dat je jezelf eens moet afvragen hoe leuk en stabiel je huidige relatie is.

Persoonlijk vind ik het een beetje respectloos van je

Ik kan wel respect opbrengen voor je collega.

Ik wens je heel veel sterkte want ik denk niet dat de kriebels voor je collega zo maar weg zullen gaan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:hannah8213 schreef op 24 juli 2008 @ 07:22:

Even mijn hart luchten. Heb 4 jaar goede, stabiele relatie - we werken voor hetzelfde bedrijf en wonen een jaar samen. Sindsdien een nieuwe collega op het werk en ik ben op slag verliefd geworden. Ik ben met hem wezen stappen en toen ik hem vertelde dat ik hem wou zoenen (ik dacht dat dat het beste was ) zei hij dat hij niets liever zou willen maar omdat mijn vriend ook collega is wou hij het niet! Sindsdien is de sexuele spanning alleen maar sterker geworden! We doen veel samen (ook met vriend erbj) en laatst op een feestje ging ik wat bier halen, hij bood zijn hulp aan - liep met me mee en begon me te vertellen over hoe mooi en lief en geweldig ik wel niet was. Maar ja.. mijn vriend... als hij geen collega was dan wist ie het wel.... Ok, op dat moment had ik het ook niet helder meer (alcohol) maar volgende dag maakte dat wel even indruk. Paar weekjes later zijn we samen een middag gaan 'spijbelen' en zijn naar het strand gegaan.. en daar begon ik weer. Ik wou hem zou graag zoenen. Ken je dat gevoel in je buik, die spanning; het gevoel alsof iemand iets uit je maag probeert te trekken? Die avond lagen we samen op bed (hij huurt een kamer) wat tv te kijken en we gingen steeds dichter bij elkaar liggen en op een gegeven moment ben ik in zijn armen in slaap gevallen. Toen ik wakker werd probeerde ik hem te zoenen en hij draaide zich abrupt om en zei; nee, nee, nee... Oh men! Hoe frustrerend. We willen het allebei maar we willen het allemaal toch ergens ook weer niet. En ondertussen maak ik mezelf helemaal gek! Mijn vriend heeft het ook in de gaten - hij ziet dat natuurlijk ook wel.... Maar hij zegt er niet al te veel over. Pffff... De spanning bouwt maar op. Zal het er ooit van komen???You never know!
Respectloos naar je vriend toe! Je wilt die ander zo graag maar je hebt een vriend. Uitmaken als de verlangens te groot zijn, die zijn er immers niet voor niks dus dat zegt al genoeg over je huidige relatie. Vind je deze nog teveel waard...breek dan met die ander en zoek een andere baan zodat jullie elkaar niet meer hoeven te zien.
nette collega hoor

een echte vent

chapeau

Als je relatie wilt houden moet je nu ècht stoppen. Ontwijk je collega waar mogelijk. Zoek een andere baan. Je loopt al heel dicht bij het randje. Bind de kat niet nog meer aan het spek.

Òf je komt tot de conclusie dat je relatie toch niet is wat je ervan verwachte en maakt het uit met je vriend. Gruwel je van dit idee? Dan moet je nu echt karakter tonen en aan de noodrem trekken.
quote:badmeester schreef op 24 juli 2008 @ 08:53:

nette collega hoor

een echte vent

chapeau

Inderdaad!!

Ik zou het uitmaken met je vriend als je zo graag met die ander wil zoenen. Je vriend verdient een meisje dat helemaal voor hem gaat en niet stiekem van alles met zijn collega wil doen.
Ik heb absoluut niets meer toe te voegen aan bovenstaande reacties.
Moet je jezelf niet afvragen waarom je gevoelens voor een ander hebt gekregen? Is het gewoon voor de spanning, de aandacht, of zit er een diepere reden achter?

Je zal toch voor jezelf moeten uitvinden of je met je vriend verder wil.....en deze beslissing zou je los moeten zien van je "gevoelens" voor je collega.

Het antwoord lijkt me dan éénvoudig. Als je nog heil ziet in je relatie, houd dan op met dat gedoe met die collega. Mocht je het niet meer zien zitten, wees dan eerlijk tegen je vriend en zet een punt achter je relatie.
Hey Hannah,

Wat ik je aanraad is dit.

Ga een weekje of weekendje in je eentje weg zodat je rustig kan nadenken wat je wil.

Wil je je relatie redden dan zou je geen toenadering meer moeten zoeken met die collega, niet op het werk, niet via de telefoon en zeker niet buiten het werk om.

Ga daarbij na hoeveel je al hebt opgebouwd met je vriend en wat jullie toekomst plannen zijn en of je daar gelukkig van wordt.

Hou je van je vriend, heb je welleens dagen dat je kriebels in je buik van hem krijgt of zie je je relatie niet meer zitten?

Dan kan je kijken hoe het zou voorstellen als je dus vrijgezel bent zoals het alleen wonen en het weer op eigen benen staan verhaal.

Zit er toekomst in om met die collega dan een relatie te beginnen, kan je je afvragen, of is dit alleen maar seksuele aantrekkingskracht?

Wat zie je in hem wat je in je eigen partner mist?

Zodra je eruit ben hak je knopen door en maak aan 1 van de twee duidelijk waar je gaat en tussentijds hou je die collega op een afstand want je hebt immers een relatie.

Succes en je komt er zo vanzelf achter.

Krista

wat je nu doet kan je je vriendschap, relatie en alles wat je heb opgebouwd de kop kosten.
Respect voor je collega! Dat zouden meer mensen moeten doen.

Jij speelt met vuur. Moet je helemaal zelf weten, maar wat als je je brandt?

Maak het uit met je vriend, die verdient een lievere meid. Eentje die haar hormonen onder controle heeft.
soms is verliefdheid een te kort aan aandacht van een ander......

dat is mijn ervaring......

ik ging voor de man waar ik het eerst op verliefd werd en ik nog steeds van hou....

Verliefd zijn blijf je niet voor altijd ( meesten gevallen niet )...

Succes met je keus !!!!
Ik krijg vlinders in mijn buik van de beste vriend van mijn vriend. Ik heb het mijn vriend verteld en hij vind het niet eens erg. Hij zegt wellens gekscherend dat ik best weleens met hem mag rommelen als ik daar zin in heb. (niet dat ik het ooit zou doen maar toch) Ik vind het fijn dat ik er open over kan zijn naar mijn vriend toe dat helpt het wel relativeren.
Jeetje Hannah, wat jammer dat je collega niet wilde zoenen. Ik begrijp dat je nu erg gefrustreerd bent. Weet je wat je doet? Je haalt je spullen weg als je vriend niet thuis is en maakt het uit per SMS! Zo, ben je daar ook weer vanaf en kun je gewoon lekker los gaan met die collega.

Kinderachtig? Laf? Klopt maar wel het niveau wat jouw gerommel in de marge met je collegaatje ook heeft.

Meid, wordt volwassen en denk na met je hoofd en niet met die 15 vierkante centimeter tussen je benen. Mijn god zeg, ik hoop voor jou dat de schellen snel van je ogen vallen.
Ik kan maar beter niet reageren, geloof ik.

Draai het eens om; hoe zou jij het vinden als je vriend het zou doen?

Misschien vraagt hij al om tips op het forum..en probeer jouw tekst eens te lezen alsof jouw vriend dit schrijft.

Dat je al zegt dat je met hem wilt zoenen, en het ook uitlokt, vind ik schandalig. Wat doe je bij je vriend??

Die verdient wel wat beters.
Helemaal eens met Eleonora!!!

Jee zeg, hoe oud (jong) ben je eigenlijk?????
ik twijfelde ook, of ik zou reageren.

Inderdaad, hoe zou JIJ het vinden als je vriend ervan baalde dat zijn collega hem niet wilde zoenen?

Besef heel goed wat je je vriend aandoet als je hiermee verder gaat. Mijn vriend kon zich niet beheersen. Ik gun jouw vriend die ellende niet, hij verdient wel beter!!

jezus, wat ben jij een muts zeg. Sorry dat ik het zo ongezouten zeg.
Even voor allemaal....

Zijn jullie er zo Zeker van dat jullie het allemaal anders zouden doen als je in haar schoenen zou staan!!!!

Beetje hypocriet hoor.....zo aanvallend reageren heeft helemaal geen zin....denk dat ze nu wel genoeg onder der kont is geschopt door jullie.....

je moet namelijk al de ballen opzich hebben om je hart op deze manier te luchten en je verhaal zo open en bloot te kunnen vertellen....

Niemand maakt iedere dag de juiste keuzes.....en van fouten moet je leren......
Dat klopt Nona, maar iedere dag de (zelfde) verkeerde keuze maken is dan wel weer het andere uiterste....
The time is now
quote:nona21 schreef op 25 juli 2008 @ 09:08:

Even voor allemaal....

Zijn jullie er zo Zeker van dat jullie het allemaal anders zouden doen als je in haar schoenen zou staan!!!!

Beetje hypocriet hoor.....zo aanvallend reageren heeft helemaal geen zin....denk dat ze nu wel genoeg onder der kont is geschopt door jullie.....

je moet namelijk al de ballen opzich hebben om je hart op deze manier te luchten en je verhaal zo open en bloot te kunnen vertellen....

Niemand maakt iedere dag de juiste keuzes.....en van fouten moet je leren......

Doet niks af aan het middelbare schoolplein niveau van dit gebeuren. Dit is een forum voor volwassen vrouwen en het probleempje van Hannah is meer iets voor de Yes leeftijdsgroep. Help, ik ben op twee jongens verliefd! Ik verwacht hier een iets meer volwassen manier van met zaken omgaan. Kom nou, is ze 12? Ze is geen kind in een snoepwinkel en sinterklaas bestaat niet.

Grow up is de boodschap zo'n beetje. Niks mis mee lijkt me.
quote:eleonora schreef op 25 juli 2008 @ 11:00:

[...]

Doet niks af aan het middelbare schoolplein niveau van dit gebeuren. Dit is een forum voor volwassen vrouwen en het probleempje van Hannah is meer iets voor de Yes leeftijdsgroep. Help, ik ben op twee jongens verliefd! Ik verwacht hier een iets meer volwassen manier van met zaken omgaan. Kom nou, is ze 12? Ze is geen kind in een snoepwinkel en sinterklaas bestaat niet.

Grow up is de boodschap zo'n beetje. Niks mis mee lijkt me.

totdat je zelf in een situatie staat die misschien iets minder volwassen is.....

want volwassen zijn is een definitie van iets ...waarvan ik denk dat misschien maar 1 procent van de ik weet niet hoeveel vrouwen op deze wereld perfect aan voldoet....

en dat zal jij cker weten niet zijn die 1 procent....

de boodschap grow up is voor vrouwen die zelf niet beter weten

ik zou zeggen grow up yourself !
quote:nona21 schreef op 25 juli 2008 @ 09:08:

Even voor allemaal....

Niemand maakt iedere dag de juiste keuzes.....en van fouten moet je leren......Ja, Nona, daar ben ik inderdaad heel zeker van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven