4 maand samen, verliefd ?

10-06-2011 20:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu 4 maand een vriend, ik heb het altijd super leuk met hem, maar weet niet goed of ik gevoelens heb.

Ik heb nu ook op me werk een jongen lopen en ik vind hem ook heel leuk, met hem heb ik ook altijd super veel lol.

Nu weet ik niet wat ik moet doen, want ik vind me vriend super leuk, maar ik vind die jongen op me werk ook super leuk. Misschien, ben ik toe aan iets anders? Want ik ben ook nog maar 17 jaar ...

heeft iemand tips ?

bedankt alvast!
Als je nie weet of je gevoel voor hem hebt dan heb je dat waarschijnlijk niet. Als je geen kriebels in je buik krijgt van hem is het geen goed teken.

als je nu al een ander leuk vind lijkt het me duidelijk dat je niet veel om je vriend geeft.
Probeer die andere ook even uit.
quote:Zoey_ schreef op 10 juni 2011 @ 20:57:

Probeer die andere ook even uit.Hahaha ...Ik zeg doen! Op die leeftijd gaat dat makkelijk genoeg
Nou dat zou ik dan weer niet doen, maak het dan eerst even uit met je vriend. Wel zo eerlijk.
Ik denk dat je op beide jongens niet verliefd bent.

Verliefd zijn voel je in je buik tot in je tenen. Denk dat jij gewoon nog fijn moet fladderen ipv je vast te leggen.
quote:Zoey_ schreef op 10 juni 2011 @ 20:57:

Probeer die andere ook even uit.Eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik geloof niet dat jij nu samen bent met de man met wie je oud gaat worden. Toen mijn man en ik net 4 maanden hadden (was 18) waren we echt nog superverlieft en gedroegen we ons als een stel konijnen

Dus ik zou die andere ook even proberen.
geen van beide. Gewoon lekker single zijn tot je iemand tegen komt waar je helemaal weg van bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven