Aan de kant gezet - voel me zo slecht

26-09-2021 09:41 176 berichten
Hallo,

Ik moet even van me afschrijven.

Ruim vijf maanden geleden heb ik iemand ontmoet waar het leuk mee klikte. We zagen elkaar regelmatig en het was heel fijn. Onlangs werd hij super druk wat me natuurlijk aan het denken zetten. Ik had het gevoel dat hij wat afstandelijker was ( in manier van appen ook). Ik heb dat vorige week gevraagd (app): wil je me eerlijk nog zien? Toen hebben we heel gesprek gehad waarin hij aangaf 'natuurlijk, sorry als het anders overkomt' hij zegt dat die me mist , dat die zo blij is dat ik geduld heb blabla. Dat het echt druk is met werk en dochter dat dat alles is etc.

Daarna heb ik hem afgelopen maandag gezien. Samen gewerkt (hij moest half drie weg ik ben daar in zijn huis gebleven gebleven). Twee Keer seks gehad, hij zei dat het goed was me weer te zien. Aangezien we elkaar wat minder zagen soms hebben we wel is pikante fotos verstuurd. Afgelopen maandag vinden we t wel leuk om hem een lapdance te geven en dit heeft hij gefilmpt. Gewoon kus knuffel toen hij weg moest en we spreken elkaar. Ik had een briefje achtergelaten daar heeft die me nog over geappt 'your the best'

Hij organiseert vandaag een event en ik had gezegd idd misschien wel even te Komen kijken. Toen krijg ik donderdag ( via Instagram) een bericht: als je gaat Komen is er wel iets dat je moet weten. Er gaat iemand zijn die ik heb ontmoet.

Ik voelde me zo misselijk, zo voor de gek gehouden. Hij heeft hier maandag niets over gezegd. Natuurlijk wilde ik hem spreken en heb ik hem geappt ( niet belachelijk veel maar meer Dan ik misschien had gewilt maar goed) . Hij zou t vrijdag uitleggen maar ik wil liever face to face maar meneer heeft geen tijd . Volgende week misschien. Ik voel me zo zo slecht zo gebruikt en weggegooid ( vooral na maandag) . Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken.

Ik hoop hem volgende week nog te spreken want ik heb zo veel vragen.
Ps. We hebben t duidelijk over gehad dat we niet wilde scharrelen / hook up.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:01
Dat deed ik omdat het niet slecht voelde en ik hem vertrouwde. Ik Ben niet bang dat het uitkomt ik heb ook beelden inclusief gezicht van hem. ik dacht dat hij oprecht was dus ik had er geen slecht gevoel bij

Je hebt er nu een slecht gevoel bij omdat hij zich anders gedraagt dan jij had gehoopt. Je had dus vooraf moeten bedenken “heb ik hier ook nog een goed gevoel bij als het uit gaat, of als hij me bedonderd?”. Het antwoord daarop is “nee!”, en dus had je het niet toe moeten staan.
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 12:41
Ja blijkbaar maar dat niet heeft gezegd en maandag er niets over heeft gezegd? Is het zo raar dat ik een face to face gesprek wil om mezelf te uiten en wat vragen te stellen aangezien we elkaar biina 6 maanden gezien hebben

Nee dat is niet raar. Als dat voor jou helpt om het af te sluiten moet je dat gewoon doen. Ik heb dat zelf ook weleens gedaan. Zag er als een berg tegenop maar heeft wel voor antwoorden en rust gezorgd. Al zijn het vaak niet de antwoorden die je wil horen...
sugarmiss schreef:
26-09-2021 12:34
Waarschijnlijk wil hij een intelligentere vriendin.

Hem laten filmen terwijl jij hem een Lapdance geeft. Pikante foto's naar hem sturen. De gemiddelde 14 jarige is nog minder naïef.


Wat een rare opmerking... alsof alleen 14 jarigen dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:06
Het gaat er niet om dat ik het niet wilde , ik heb die beelden zelf gestuurd en toegelaten. Omdat het maandag nog goed voelde en hij zo lief voor me was steeds. Zeggen dat die om me geeft alles. Nu met het idee dat die dit maandag Al wist en dat toch heeft gevraagd en me dat heeft laten doen voel ik me idd in de maling genomen en gebruikt
Maar het voelde niet goed, want hij deed al afstandelijk. Dat je je dan toch in zo'n situatie laat filmen doe je helemaal zelf.
Hij heeft het je niet laten doen, jij hebt het zelf gedaan. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je daden en niet iemand anders.
meisje22 schreef:
26-09-2021 13:08
Maar het voelde niet goed, want hij deed al afstandelijk. Dat je je dan toch in zo'n situatie laat filmen doe je helemaal zelf.
Hij heeft het je niet laten doen, jij hebt het zelf gedaan. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je daden en niet iemand anders.
Klopt maar ik heb dat gevraagd en toen verzekerde hij me dat er echt niets aan de hand was dat het echt puur even werk en zijn dochter was dat hij me wil zien en sorry als het anders overkomt' zei die. Dus ik geloofde dat.
Alle reacties Link kopieren
Ben je herkenbaar in beeld? Mag ik vragen hoe oud je bent?
MrsMorrison schreef:
26-09-2021 13:07
Nee dat is niet raar. Als dat voor jou helpt om het af te sluiten moet je dat gewoon doen. Ik heb dat zelf ook weleens gedaan. Zag er als een berg tegenop maar heeft wel voor antwoorden en rust gezorgd. Al zijn het vaak niet de antwoorden die je wil horen...
En die laatste zin daar gaat het om. De loser heeft al bewezen dat ie een onbetrouwbare sukkel is, dus waarom zou je nog enige waarde hechten aan wat hij zegt in zo'n gesprek. Alle woorden die hij hiervoor heeft uitgesproken, over die connectie enzo, bleken ook van nul waarde te zijn.
Froezel schreef:
26-09-2021 13:11
Ben je herkenbaar in beeld? Mag ik vragen hoe oud je bent?
30
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:06
Het gaat er niet om dat ik het niet wilde , ik heb die beelden zelf gestuurd en toegelaten. Omdat het maandag nog goed voelde en hij zo lief voor me was steeds. Zeggen dat die om me geeft alles. Nu met het idee dat die dit maandag Al wist en dat toch heeft gevraagd en me dat heeft laten doen voel ik me idd in de maling genomen en gebruikt
En hier moet je dus mee stoppen. Je hoeft niet alles voor iemand te doen omdat hij toevallig lief voor je is. Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:11
Klopt maar ik heb dat gevraagd en toen verzekerde hij me dat er echt niets aan de hand was dat het echt puur even werk en zijn dochter was dat hij me wil zien en sorry als het anders overkomt' zei die. Dus ik geloofde dat.
Ja want hij wilde neuken. Volgende keer, nogmaals, je intuitie vertrouwen en je niet meer laten filmen. Dat doe je toch echt zelf.
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:11
Klopt maar ik heb dat gevraagd en toen verzekerde hij me dat er echt niets aan de hand was dat het echt puur even werk en zijn dochter was dat hij me wil zien en sorry als het anders overkomt' zei die. Dus ik geloofde dat.
Het is altijd een goed idee om naar daden te kijken. Woorden zijn makkelijk strategisch in te zetten, daden niet.
Ik snap echt jullie reacties maar ik dacht echt dat hij oprecht was met me en zo kwam hij ook over dus ik wil gewoon weten waarom je iemand voorliegt
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:15
Ik snap echt jullie reacties maar ik dacht echt dat hij oprecht was met me en zo kwam hij ook over dus ik wil gewoon weten waarom je iemand voorliegt
Omdat dit gewoon een bokkelul is. Gaat hij alleen niet toegeven natuurlijk.
meisje22 schreef:
26-09-2021 13:15
Ja want hij wilde neuken. Volgende keer, nogmaals, je intuitie vertrouwen en je niet meer laten filmen. Dat doe je toch echt zelf.
Dat doe ik zelf idd. Is het zo raar dat als je een half jaar met iemand bent en dat in vertrouwen doet dat het niet oke voelt dat iemand twee dagen daarna via insta je soort van dumpt . Waarom twee dagen daarvoor zo met me doen?
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:15
Ik snap echt jullie reacties maar ik dacht echt dat hij oprecht was met me en zo kwam hij ook over dus ik wil gewoon weten waarom je iemand voorliegt
Maar wat denk je nou dat je voor antwoord op zo'n vraag gaat krijgen dan?
Waarom heb je mij voorgelogen?

Het ware antwoord is, omdat ik een loser ben met pudding waar ruggengraat hoort.
Wat hij gaat zeggen is, ja, schatje sorry maar ik wilde je niet kwetsen. Kun je me vergeven? Of iets soortgelijks.

Wat heb je eraan?
Marelyse schreef:
26-09-2021 13:19
Maar wat denk je nou dat je voor antwoord op zo'n vraag gaat krijgen dan?
Waarom heb je mij voorgelogen?

Het ware antwoord is, omdat ik een loser ben met pudding waar ruggengraat hoort.
Wat hij gaat zeggen is, ja, schatje sorry maar ik wilde je niet kwetsen. Kun je me vergeven? Of iets soortgelijks.

Wat heb je eraan?
Misschien is het dan meer voor mezelf omdat hij best mag weten wat dit met iemand doet ?
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:18
Dat doe ik zelf idd. Is het zo raar dat als je een half jaar met iemand bent en dat in vertrouwen doet dat het niet oke voelt dat iemand twee dagen daarna via insta je soort van dumpt . Waarom twee dagen daarvoor zo met me doen?
Nou, wat denk je?
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:22
Misschien is het dan meer voor mezelf omdat hij best mag weten wat dit met iemand doet ?
Ik gok dat dat hem geen bal interesseert.
FeeLucifer01 schreef:
26-09-2021 12:38
Je kan ook wel heen gaan en even vertellen hoe leuk de laatste keer was met hem aan die persoon. :-D
Dit is best wel een goed idee.
anoniem_653ff9af10ab8 wijzigde dit bericht op 26-09-2021 13:28
5.17% gewijzigd
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:22
Misschien is het dan meer voor mezelf omdat hij best mag weten wat dit met iemand doet ?

Dat zou je kunnen verduidelijken idd, of het hen iets doet en of hij er in het vervolg iets mee gaat doen is het 2e.
Ik heb toen ook gezegd dat de manier waarop ik aan de kant geschoven was niet echt heel netjes was (op zijn zachtst gezegd) en hij reageerde wel begripvol en zag in wat het met mij heeft gedaan. Maar niet alle mannen zijn hetzelfde (gelukkig). Voor mij was het iig wel fijn dat ik toch ingestemd heb met dat gesprek. Dat was namelijk op zijn initiatief.
Alle reacties Link kopieren
En waarom laat je je filmen? Echt, ik snap dat echt niet. Zelfs mn eigen man, heeft na 30 jaar nog geen naaktfoto van mij of filmpje.
ik geef mn bek ook maar een douw
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:22
Misschien is het dan meer voor mezelf omdat hij best mag weten wat dit met iemand doet ?
Ben je het er net als de rest van iedereen hier wel mee eens dat hij een bokkelul is?

Dat betekent dat het hem voor geen milimeter interesseert wat het met jou doet. Als hij meer dan twee werkende hersencellen heeft dan had hij dat namelijk al kunnen bedenken voordat hij je dit flikte en toen interesseerde het hem ook al niet.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:18
Dat doe ik zelf idd. Is het zo raar dat als je een half jaar met iemand bent en dat in vertrouwen doet dat het niet oke voelt dat iemand twee dagen daarna via insta je soort van dumpt . Waarom twee dagen daarvoor zo met me doen?
Ja ik vind dat raar. Ik heb me nog nooit lten filmen door iemand. En al helemaal niet door iemand waarmee ik alleen maar een beetje aanrommel. Je draait het nu zo alsof jullie al jaren een innige relatie hdden en je van de een op amdere dag gedumpt bent, maar dat is niet zo. Je houdt jezelf voor de gek.
Voor iemand met een seksueel trauma vind ik het eerlijk gezegd helemaal gekkigheid dat je pikante foto's stuuet en filmpjes van jezelf laat maken.

Ik denk dat het goed is dat je leert sterker in je schoenen te gaan staan en meer zelfvertrouwen te kweken.
Dit is een rot ervaring en daar mag je best over sippen, maar leg niet alle verantwoordelijkheid voor jouw leven en jouw ervaringen in de handen van iemand anders. Dan zal dit namelijk nog veel vaker gebeuren.
Schouders eronder, drol doorslikken en verder gaan met je leven lijkt me het beste.
meisje22 wijzigde dit bericht op 26-09-2021 13:32
0.17% gewijzigd
Deed je dat voor hem, die foto´s/filmpjes?
Bedenk voor je dat soort dingen doet of je het ook echt zelf wil, wees je bewust van de risico's.
Gebruik het niet als bind- of ruilmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Isabel2020 schreef:
26-09-2021 13:22
Misschien is het dan meer voor mezelf omdat hij best mag weten wat dit met iemand doet ?
Hij geeft zero fucks, dus hou alsjeblieft de eer aan jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven