Aan het lijntje gehouden of niet?

13-07-2008 21:02 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Op dit moment ben ik heel erg verdrietig...

Het zit namelijk zo dat ik al een tijdje verliefd ben op een collega. In het begin (vorig jaar mei) flirte hij ontzettend veel met mij, maar ik ging daar niet op in omdat ik niet op zoek was naar een relatie. Maar na een tijdje ging ik ook flirten en werd ik hartstikke verliefd. Omdat hij nog steeds terug flirtte, dacht ik dat het wederzijds was. Hij beantwoordde ook altijd mijn berichtjes ook 's nachts.

Een keer ging hij een weekendje weg en hij bleek dat met zijn vriendin te doen. Ik was helemaal verbaasd en vroeg waarom hij steeds contact met mij had terwijl hij een vriendin had. Hij zei dat hij me aardig vond, maar het betekende niet dat hij iets met mij wilde...nog niet. Ik snapte niet goed wat hij met de laatste woorden bedoelde, misschien bedoelde hij het als troost voor mij dacht ik toen. Ik verbrak het contact, maar na een tijdje spraken we weer en hij zei dat hij het heeft uitgemaakt met zijn vriendin. Ik vond dat heel erg, maar wachtte af wat hij ging doen.

Ik hoorde maandenlang niets meer van hem en hij flirtte ook niet meer. Als ik hem een berichtje stuurde, antwoordde hij wel altijd, maar hij stelde zelf nooit vragen, en zocht mijn contact niet op.

Ik dacht dat hij tijd nodig om zijn stukgelopen relatie. te verwerken.

Op een avond stuurde ik hem een bericht toen ik me down voelde. Hij antwoordde meteen, en de volgende dag kwam hij meteen langs. Hij vertelde dat hij juist die avond slaande ruzie had met zijn nieuwe vriendin. Ik wist helemaal niet dat hij een nieuwe vriendin had. Wat was ik diep teleurgesteld. Ik heb dagen als een zombie rondgelopen. Hij is door haar heel erg op zijn ziel getrapt, maar hij heeft nog steeds gevoelens voor haar en zij ook voor hem. Hij wil niet meer met haar verder, maar zij neemt steeds contact op met hem en hij gaat er weer op in. En hij gaat het weer proberen. Toen had ze hem weer op zijn ziel getrapt en nu zou het voor hem echt afgelopen zijn. Hij heeft tegen haar gezegd dat hij niets meer met haar te maken wil hebben.

We zijn nu recentelijk met elkaar uit geweest en hij heeft wel aandacht eraan besteed door bij een superchique eetgelegenheid te reserveren, nieuwe kleren te kopen, een nieuw geurtje. Ik kreeg de indruk dat hij moeite voor mij heeft gedaan. Hij was ook heel vrolijk, helemaal niet verdrietig of zo. Ik vroeg nog hoe het zit met zijn nieuwe ex. Hij zei dat hij nu geniet van het vrijgezellen bestaan en voor hem is dat met de nieuwe ex verleden tijd. Bij het afscheid gaf hij me drie kusjes, wat me erg verbaasde, want ik had niets daarvan verwacht en zeker niet uit zijn eigen beweging. Ik voelde me echt in de zevende hemel, en je begrijpt, ik vind hem nu nog leuker en ben nog verliefder.

Twee weken later zou hij met die nieuwe ex gaan praten. Hij heeft dus weer een afspraak met haar. Hij wil haar vertellen dat hij en zij geen relatie met elkaar kunnen hebben. Volgens hem wil zij dat niet horen en wil een klein deel van hemzelf ook nog met haar verder.

Ik heb hem nu een berichtje gestuurd hoe het was gegaan, maar hij geeft geen antwoord, terwijl hij altijd reageert. Ik vermoed dat ze het weer met elkaar gaan proberen. Van alles gaat er door mijn hoofd en mijn hart doet zo'n pijn... Ik voel me zo ontzettend verdrietig en hulpeloos, zie het even niet meer...

Zit ik ernaast..., of houd hij me aan het lijntje... als een reserve?

Kan iemand me helpen om door deze mist heen te kijken...?
"Hij zei dat hij nu geniet van het vrijgezellen bestaan..."

"...en je begrijpt, ik vind hem nu nog leuker en ben nog verliefder."

Hoe moet ik me zo'n romantisch avondje voorstellen? Hij zegt dat hij een gelukkige vrijgezel is en jij denkt hij vindt mij dus ook leuk?
Hm, wil je een antwoord wat jou bevalt, of een antwoord zoals je collega op mij overkomt (als het klopt zoals jij het geschreven hebt uiteraard). Ik kies even voor het laatste.

Zoals je hem beschrijft ben je handig voor tussendoor en houdt hij je inderdaad aan het lijntje. Dan gaat het niet eens om het tot op heden niet reageren op het berichtje. Voor hetzelfde geld heeft hij immers ergens zijn telefoon laten liggen.

Laat hem gaan joh. Hou de eer aan jezelf.
Meid lekker zijn nr wissen .. en verder gaan met je leven ..

Zoek een vent die 100% voor jou gaat !

LATEN GAAN DUS die vent .. hij wil je niet , nu niet , morgen niet , overmorgen niet , volgende week niet
Als hij iets met je had gewild, had hij wel contact met je opgenomen toen het uit was met zijn vorige ex. En drie kusjes? Nee.. dat gaat hem niet worden. Zet hem uit je hoofd....

sterkte
Hmm nee denk niet dat dit iets gaat worden. Ik denk niet dat hij je aan het lijntje houdt, ik denk dat hij sowieso niet verliefd op je is.
maak je uit de voeten, voordat hij en zij weer een akkefietje hebben en hij je ineens weer weet te vinden en weer van zich laat horen.
Drie kusjes? Mwa, als hij echt iets van je wilde was het wel een intiemere zoen geworden denk ik.

Lekker laten gaan en niet blijven hopen dat hij voor jou gaat kiezen.
Het klinkt inderdaad alsof hij niet echt in jou geïnteresseerd is, anders had hij na de break-up met de eerste ex echt wel wat van zich laten horen. Misschien dat hij je wel leuk en aardig vindt om af en toe mee af te spreken, maar blijkbaar geen relatiemateriaal... :( En trouwens: 'genieten van het single leven' is héél iets anders dan 'klaar zijn voor een nieuwe relatie', dus je zou hooguit zijn rebound kunnen worden en daar zit je vast ook niet op te wachten... Lekker laten gaan dus!
Dank allemaal voor jullie reactie. Het ziet ernaar uit dat jullie allemaal hetzelfde denken en dat ik nu echt van die roze wolk moet afstappen...

Hij had gisteravond terug ge-smst, want hij had inderdaad zijn telefoon ergens laten liggen. Het gesprek met zijn nieuwe ex was goed gegaan, maar ze hebben nog niet besloten wat ze gingen doen. Ik vertelde dat ik me niet zo lekker voelde, tja met dit hele gebeuren word ik ook niet erg blij. Vanmorgen kreeg ik een berichtje van hem, hoe het nu met me was, of ik goed had kunnen slapen...Met hem ging het redelijk omdat hij over veel dingen moest nadenken...

Het blijft nog steeds moeilijk. Ik was in ieder geval niet meer van plan om contact met hem op te nemen, maar omdat hij zelf van zich liet horen, ben ik er weer mee bezig.

Misschien is het gewoon voor hem een vriendschappelijke relatie en ben ik gewoon een goede vriendin. Ik weet niet of ik dat nu wel wil..., ik word er zo depressief van...
Pfff.............maken dat je weg komt! Ga je er ajb niet dieper instorten met je gevoel dan je nu al hebt gedaan want dit wordt helemaal niets!

Ik heb net een punt achter iemand gezet en dit doet mij enorm veel aan hem denken. Side-kick, rebound girl, vlucht, .... zo noemen ze dat. Ga alsjeblieft niet in de wachtkamer zitten voor een kerel; er lopen er echt nog wel genoeg rond!

Succes en sterkte!
1 woord: EXIT!

Ik kan er niks anders van maken helaas. dat soort mannen weten niet wat ze willen. Mocht hij straks wel een relatie met je willen, gaat hij misschien toch weer terug naar die ex.

En aub stoppen met verliefd zijn. Probeer je niet te verliezen in deze man. Dit zijn het soort kerels waar je hele wereld van op je kop gaat staan als het uit is, terwijl hij allang een nieuw exemplaar heeft gevonden.

makkelijk gezegd natuurlijk, maar ook ik ben hier welleens ingelopen (en een heleboel andere dames met mij) Op een dag vind je een man die je niet op het reservebankje laat zitten, maar echt voor je gaat!

sterkte!
Dungeon, je zit bepaald niet op een roze wolk, nooit op gezeten ook als ik je verhaal zo lees...

Geen contact meer hebben met deze man, ook niet vriendschappelijk want zo te lezen haal jij er helemaal niets uit, behalve verdriet.

Helemaal geen contact meer, des te sneller is hij uit je gedachten en kun jij weer verder met jouw leven.
Hallo daar, hier ben ik weer...

Ik moet zeggen dat jullie reacties me aan het denken zet en dat ik eigenlijk nooit gedacht had dat het zo zou kunnen zijn. Misschien omdat ik het zelf niet wilde geloven dat hij niets in me zag.

Ja, ik denk dat hij echt zo één is die wat reserve exemplaren heeft, mocht het niet lukken met de huidige relatie. Na zijn vorige break-up had hij meteen de volgende maand een nieuwe vriendin, terwijl zijn ex nog bij hem woonde. Ik vermoed dat hij toen al verliefd was op een ander terwijl hij een vriendin thuis had.

Ik moet me wel telkens inhouden om geen contact met hem te gaan zoeken. Gisteren had ik echt op meerdere momenten van de dag de neiging gehad om hem op te zoeken, maar dat deed ik toch uiteindelijk niet.

Aan het eind van de dag kwam hij zelf langs en bleef hij hangen, deed zo speels. Ik was wel nog met andere collega's op de kamer, dus we hebben niet echt met elkaar gesproken dan algemene geintjes met z'n allen maken.

Wat me wel opviel, is dat ik blij werd....stom, ik weet het...

Greys 69 hoe ging dat eigenlijk bij jou?
Goh... Lees je eigen postings nu eens... Hij geeft toch duidelijk de signalen dat hij niet zit te wachten op een relatie met jou? Misschien als leuk tussendoortje bij al zijn exen, maar meer dan dat zit er echt niet in. Get a life en ga op zoek naar andere leuke mannen !
Hoi Dungeon

Ik leef met je mee. Heb een beetje hetzelfde aan de hand gehad. Leuke collega, geflirt en leuke gesprekken. Blijkt meneer ineens een vriendin te hebben, heeft hij nooit verteld. Ik ben er per toeval achter gekomen.

Moet nu ook van hem afkicken maar hij is ook wel een beetje van zijn voetstuk gevallen omdat hij niets over zijn vriendin zei. Volgens mij heeft hij dat expres gedaan omdat hij dan wel wist dat ik zou afhaken en hij kickt volgens mij op aandacht.

Ikzelf heb besloten om alle contact met hem af te houden. Niet meer gezellig kletsen of mailen. Toen hij mij weer opzocht en leuk wilde praten heb ik kortaf gedaan. Puur ter zelfbescherming. Ik moet door met mijn leven en hij bekijkt het maar. Veel afleiding zoeken helpt. En alle contact uitbannen!
Hoe oud ben jezelf dungeon en hoe oud is hij?

Ik denk dat het al helemaal moeilijk voor je is om hem te vergeten als jullie collega's zijn en elkaar elke dag zien.

Het is toch een keuze die je voor jezelf moet maken. En by the way wat moet je met een vent die toch al een vriendin heeft. Hij laat je goed voelen waarneer het hem uitkomt, en wanneer je niks van hem hoort word je deppresief. Eigenlijk maak je jezelf depressief door nog steeds in deze situatie te zitten na 1 jaar.

Heb je zelf in de tussentijd dan geen vriend gehad, afleiding om hem te vergeten?
Om aan t lijntje gehouden te worden, moet er wel eerst een lijntje zijn
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven