Aandacht.

05-08-2012 10:13 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik wilde hier even iets voorleggen , het gaat om het volgende.

Ik heb een aantal jaar een relatie. Ik ben iemand die heel erg fysiek is ingesteld is en veel van aandacht geven en ontvangen houdt.

Mijn partner daar in tegen heeft dit veel minder.

Ik vind dit erg jammer en merk af en toe dat ik er echt geirriteerd van raak.

Ik hou gewoon van diepgang, lekker in elkaar opgaan terwijl het voor vriend al snel goed is. Hij wil wel vaak vrijen hoor, elke dag wel... maar ik mis het knuffelen en de diepgang soms zoooo erg..

Herkenbaar?
Maar dit is dus hetzelfde exemplaar waarover je in oktober ook een topic opende?

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ja die ja!
Maar die gevoelens blijven terugkomen, dus als je niet de rest van je leven zo wil blijven bungelen, waarom dan niet meteen stoppen en iemand tegenkomen bij wie je beter past? Snap dat dat moeilijk is, maar dit is ook geen doen.
Dus je twijfelde in oktober ook al? Je zult blijven twijfelen.
'' Helemaal into eachother,opgaan in elkaar'', beschrijf je..hmm ik kan/wil me daar als vrouw ook niet heel veel bij voorstellen,hoe ik dat voor me zie klinkt ook niet als iets wat bij mij past terwijl ik echt niet alleen 'oppervlakkig' ben in de relatie..maar hierbij zie ik zoiets zwijmel-achtigs voor me .

Er loopt nu ook een ander topic dat ongeveer hierover gaat.

Ik denk dat het idd accepteren is, of kijken of dit een deel is waar je wel zonder kan, hoe zo'n grote rol speelt het voor jou?

Ik denk nl dat je je partner hierin niet moet willen veranderen,maar jouw behoefte hoeft ook niet helemaal weggeschoven te worden natuurlijk..lastig hoor.
De een houdt nou eenmaal meer van knuffelen dan de ander. De een heeft sneller diepe gesprekken dan de ander..

Wat je alleen niet moet doen is het idealiseren want bijv. een stel dat dit wel heeft loopt misschien tegen andere dingen aan.

De belangrijkste vraag is voel jij je gelukkig op deze manier, kan jij je hier bij neerleggen anders moet je nadenken of hij wel bij jou past en of je de relatie op deze manier wilt voortzetten.
Uit haar ander topic over vriend;

Het gaat.... Hij begint nu in te zien dat ik het echt ZAT ben en dit begint hem te irriteren lijk het wel. Dat uit zich in het feit dat hij gaat lopen zieken/zoeken nu , hij probeert bij mij reacties uit te lokken om mij daarop te laten reageren zodat hij reden heeft om ruzie te zoeken. Ik probeer er dan ook boven te staan en hem te negeren maar hij gaat behoorlijk ver dat ik op een gegeven moment niet anders meer kan doen dan toch reageren .. weglopen heeft ook geen zin want hij gaat dan door als ik terug ben of komt er zelfs voor uit bed.. het begint ziekelijke vormen aan te nemen.

Huisje zoeken met honden is moeilijker dan gedacht , heb gisteren wel iets bekeken maar t was iets te duur maar buiten dat meer kijkers die ook kans maken dus dat is afwachten.

Gisteren had hij dus door dat ik een huisje had bezichtigd en begon zich uiterst vreemd te gedragen, hij begon toespellingen te maken dat ik hier gewoon op uit was, ik hem al langer niet wilde een kut schijnheil en leugenaar was en vast en zeker iemand anders had ontmoet.. ?!?!!?!!?!?!?! dat ik een waardeloos persoon was en er nooit maar dan ook nooit iets van mij terecht zou komen, een Loser was en niemand met mij zijn leven wilde delen, een waardeloos wijf was... ik stond echt met mijn oren te klapperen... ik ging hier niet op in( weet niet waar ik de kracht vandaan haalde maar het lukte.) Ging naar buiten met de beesten en toen ik terug kwam zei hij... Je weet het dus zeker dat je weg gaat?! ik reageerde wederom niet waarop hij zei ik zal alles doen om je leven te verzieken, gun je niks meer nu!

Tje, ik sta er ook niet van te kijken dat hij niet echt een knuffelig type is...
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Gelezen kopjekoffie70, dit probleem gaat dus verder dan het idealiseren van het romantische "in elkaar opgaan".

Ook voor dit ga ik opnieuw mijn vragen stellen met een aanvullende vraag:

De belangrijkste vraag is voel jij je gelukkig op deze manier, kan jij je hier bij neerleggen anders moet je nadenken of hij wel bij jou past en of je de relatie op deze manier wilt voortzetten.

Waarom kies je er tot nu toe voor om te blijven in een relatie waar je aan je topics te lezen ongelukkig door wordt?
Wil je even mij geheugen opfrissen koffie? Je staat er niet van te kijken dat hij niet knuffelig is? heb je wel goed gelezen dat hij al die gemene dingen zei en niet ik ...
TO, ik denk zomaar dat deze relatie zijn langste tijd in oktober vorig jaar al had gehad.

Dit gaat verder dan diepgang willen. Jullie irriteren elkaar mateloos .

Wat vind je nu wezenlijk veranderd sinds die tijd?

Soms is de handdoek in de ring gooien het mooiste cadeau wat je jezelf kunt geven.
Ik denk dat zoiets niet bestaat. Mannen zijn gewoon te anders dan vrouwen.
quote:vlindervrij12345 schreef op 05 augustus 2012 @ 13:07:

Wil je even mij geheugen opfrissen koffie? Je staat er niet van te kijken dat hij niet knuffelig is? heb je wel goed gelezen dat hij al die gemene dingen zei en niet ik ...Ik bedoelde met die opmerking dat hij een een freak naar mens is en van zo iemand verwacht je niet zo snel knuffelig gedrag.

TO? Heb je een update? Niet dat het moet uiteraard.
quote:vlindervrij12345 schreef op 05 augustus 2012 @ 12:10:

Ik zie vragen niet als kriktiek eerder als intresse maar ik denk dat ik het toch goed verwoord heb net wat je mij vroeg.Hoeft toch niet helemaal in detail.

Nou, ik zat met dezelfde vragen als J&J, dus zo duidelijk als je denkt ben je nu ook weer niet hoor. En als dan om verduidelijking gevraagd wordt zie je dat meteen als "uitkauwen"?

Succes verder dan.
Ik zat ook met dezelfde vragen als J&J. Jij zegt 'Ik wil meer diepgang', en dat lijkt voor jou duidelijk genoeg, maar wij weten natuurlijk niet hoeveel diepgang je nu hebt en hoeveel je er bij wil hebben. Jij beschrijft je eigen standpunt (natuurlijk!) als heel redelijk, maar zonder referentiekader weten wij niet of je 'het ook weleens over de toekomst wil hebben', of 'wil dat hij me elke tien seconden vertelt waar hij aan denkt en zegt dat ik de leukste ben'. Is nogal een verschil.

Anyway, het klinkt sowieso niet als een lot uit de loterij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven