aantrekken/afstoten

02-06-2011 01:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een heel stom probleem.

Enige tijd geleden heb ik iemand leren kennen.Nu heb ik een relatie al heel lang maar ben toch verliefd geworden op die ander. Nou en zal je denken...maar Hij is homo.

Ik zie hem elke dag en we zijn ondertussen " vrienden" aan het worden, kunnen erg lachen samen en vinden elkaar aardig.Dit is ook wel naar elkaar uitgesproken.Hij is op een gegeven moment weggeweest een weekend en kwam toen hij net terug was op de chat om mij te melden dat hij er weer was, einde van het gesprek werd ondertekend met xxx.

Hierrna is er het een en ander gezegd over dat ik gek van hem zou zijn en als we nu chatten doet hij dit niet meer.

Hij heeft vd week voor het eerst wel iets persoonlijks verteld, betreft gevoelens en karakter wat bijna niemand weet, oftwel we delen wel iets..eerder al hebben we het over andere dingen gehad die niemand anders weet..

het punt is dat elke keer als hij mij wat verteld of ik hem, hij ineens afstandelijk reageert en me voor mijn gevoel negeert.Zo gaat het leuk en zo ben ik lucht ...

Wat moet ik hiermee??

Gek is ook dat hij in sommige gesprekken bijnamen geeft aan me maar op werk spreekt hij me aan met mn volledige naam terwijl hij tegen anderen wel bv lieverd zegt?? Wordt ik nou gek of is dit vreemd? Wat vinden jullie

Alvast bedankt
.
quote:doos74 schreef op 02 juni 2011 @ 01:39:Wat vinden jullieJe kunt je beter concentreren op je eigen relatie, lijkt me hard nodig.
Ik heb ook zo'n vriendin die er maar niet aan will dat haar liefje homo is...
You know how I know? Because I reeaally think so!
?
Samenvatting: Jij hebt een relatie, hij is homo.

Wat moet je hiermee?

Helemaal niks volgens mij, je kan er niet eens iets mee, hij is homo dus valt niet op vrouwen en jij bent bezet.

En eens met blokjekaas.
Ze hokken in ieder geval wel.
?
Yep. Ze will er maar niet aan dat hij homo is.
*
http://t1.gstatic.com/ima ... 7dIJAaLUEtlZjwH30R42UaS7l
Whoehahahaha!
Je was niet goed wakker, hè? Ik typte niet voor niets wiLL.
a
http://t2.gstatic.com/ima ... fW2jie-1pveCBrkazAyjfmjhP

Trusten!
.
Tja, zou wel willen naborrelen in de bibliotheek, maar daar is het nogal saai em stoffig op het moment.
)
edit, slecht gelezen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nou, das inderdaad een stom probleem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is het de eerste keer voor je dat je een man die je wilt, niet kunt krijgen?
nou fijn dat er serieus wordt meegedacht... het gaat niet om het feit dat ik een relatie met hem zou willen.ik snap zelf ook wel dat dat er echt niet in zit.

Het gaat om het feit dat hij aantrekt door dingen te vertellen, bepaalde omgangsvorm naar mij toe en dan vervolgens afstand houdt.

Het lijkt wel of hij het eng vind om dingen te delen en mensen dichtbij te laten komen.
Ja en....

Ik blijf het een vaag verhaal willen

Ik noem mijn directie collega op het werk ook bij haar voornaam en op MSN bij haar bijnaam

Moet zij nu ook een topic gaan openen hier op Viva, want dan bel ik haar even
quote:doos74 schreef op 02 juni 2011 @ 11:31:

nou fijn dat er serieus wordt meegedacht... het gaat niet om het feit dat ik een relatie met hem zou willen.ik snap zelf ook wel dat dat er echt niet in zit.

Het gaat om het feit dat hij aantrekt door dingen te vertellen, bepaalde omgangsvorm naar mij toe en dan vervolgens afstand houdt.

Het lijkt wel of hij het eng vind om dingen te delen en mensen dichtbij te laten komen.

Je hebt een relatie, Doos!

Ben je die soms vergeten? Want je snapt dat het er niet in zit, maar je moet dat niet eens willen.

Leuk voor je partner. Vertel het hem eens, dan kan hij ook een ander zoeken om over te dagdromen.
Madhe, ik bedenk me net ineens, jij staat in mijn telefoon als Madhe, maar als ik je aanspreek op bijvoorbeeld hyves dan noem ik je anders....ga jij daar dan een topic over openen?

even compleet off topic: Hoe gaat het met je vrouw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven