Aantrekken en afstoten

27-02-2020 18:20 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
In zak en as... Na een relatie van aantrekken en afstoten 2.5 j is hij nu al 4 maand weg..
Heb zoveel met hem bezig moeten zijn., as verslaan slaap en kalmeermiddelen... Heeft kundalini en is bezig met donkere nacht van de ziel... Paar keer m met hem naar psychiatrie moeten gaan en telkens liep hij weg
Nam steeds al zijn kleren mee als hij weg ging van me.. Om een paar dagen nadien al huilend en smekend terug te komen...
Hij heeft heel wat trauma's aan me verteld.. Moest overal met hem mee gaan.. Nu zegt hij dat hij er door is nu.. Hoe kan zoiets... En dat zonder psychologische hulp.. Ik heb steeds mijn grenzen Verlegd. Ik hou heel veel van die man We hebben een sterke verbinding met elkaar en nu word ik gedumpt na alles wat ik voor hem heb moeten doen
Zoek hulp. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
De OP is vrij onduidelijk. Ik haal er in elk geval uit dat je soort van gebroken bent.
Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nog heel even, dan zie je hoe fijn het is, dat hij weg is
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft kundalini? Ik heb geloof ik iets meer ondertiteling nodig...Het klinkt in ieder geval alsof je ver over je grenzen bent gegaan voor de liefde en nu met lege handen staat. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Rot dat je je zo voelt maar ik lees alleen maar dat het over
Iemand gaat die je energie kost en drama bezorgt.
Wees blij dat je ervan af bent. Ik lees alleen maar drama.
Richt je op jezelf. Huil, eet junkfood, begraaf je in bed en over een tijdje ben je opgelucht dat die energievreter weg is.
En nog een tip.. Verleg nooit je grenzen voor een man.
Wat is Kundalini?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dat een vorm van yoga was, maar misschien is het erger?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Verder eens met de rest. :hug:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Al eerder gezegd maar zoek zsm hulp voor jezelf, TO. Maak een afspraak bij de huisarts. Het feit dat je iemand zo lang over je grenzen hebt laten gaan, dat heeft zeker wel een onderliggende oorzaak.

Het is heel moeilijk om iemand los te laten waar je zo veel tijd en energie in hebt gestoken. Maar het wordt tijd dat je voor jezelf gaat kiezen en daar heb je zeker hulp bij nodig.

Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Als hij nu al vier maanden weg is zou ik de conclusie trekken dat hij nu gewoon echt weg is. Ik zou de rust die er nu is gebruiken om aan mezelf te werken. Het lijkt me heel handig als je er voor jezelf klaar mee bent en niet weer zwicht, mocht hij het ooit weer in zijn hoofd halen om weer aan te kloppen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al vanalles gedaan.. Maar het is alsof ik betoverd ben...
Zijn er mensen die ook zoiets Lee gemaakt hebben.
Ik heb alles opgegeven zelfs mijn huwelijk omdat het zo heftig was de aantrekkingskracht tussen ons...
Mijn ex partner is wel jaren sexueel misbruikt geweest door zijn moeder... En nog heel wat trauma's... Dit heeft hij me allemaal verteld... Werd zelfs hysterisch... Dat doet wat met een mens..... Vooral voor mij als Hsp er...
Ik mis hem verschrikkelijk... Heb er wel een trauma aan over gehouden...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al vanalles gedaan.. Maar het is alsof ik betoverd ben...
Zijn er mensen die ook zoiets Lee gemaakt hebben.
Ik heb alles opgegeven zelfs mijn huwelijk omdat het zo heftig was de aantrekkingskracht tussen ons...
Mijn ex partner is wel jaren sexueel misbruikt geweest door zijn moeder... En nog heel wat trauma's... Dit heeft hij me allemaal verteld... Werd zelfs hysterisch... Dat doet wat met een mens..... Vooral voor mij als Hsp er...
Ik mis hem verschrikkelijk... Heb er wel een trauma aan over gehouden...
Alle reacties Link kopieren
Kundalini is een levens energie... Die heel heftig is en vrij komt bv als je uw zielsconnectie bent tegen gekomen...
Zoek maar eens op youtube
Alle reacties Link kopieren
Voor mij leest het alleen als een zegen dat je er vanaf bent.
Als jij je zo aangetrokken voelt tot zwaar drama denk ik dat je zelf hulp nodig hebt. Gun jezelf een leuk leven.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Zoek hulp
Bel vandaag nog je huisarts
Alle reacties Link kopieren
Dat is geleidelijk aangegaan... Je ziet die man graag en je wil hem helpen en zonder dat je het beseft ben je afhankelijk...
Zoek hulp want dit gaat niet goed
Alle reacties Link kopieren
Doe ik
Maar is niet makkelijk.. Iemand los laten als je zo heftige tijd hebt meegemaakt... Er waren ook zo veel goeie momenten... Waar liefde de bovenhand had...
Alle reacties Link kopieren
Angeleyes6 schreef:
28-02-2020 06:51
Doe ik
Maar is niet makkelijk.. Iemand los laten als je zo heftige tijd hebt meegemaakt... Er waren ook zo veel goeie momenten... Waar liefde de bovenhand had...
Het gaat niet om hem, de zorg gaat om jou. Je maakt een volstrekt doorgedraaide indruk

Bel vandaag nog!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zoek zelf ook hulp je lijkt erg obsessies met hem, je kan hem niet redden hij moet zijn trauma s zelf oplossen, hij kost je veel.energie als je verstandig bent blijf je weg... En ja ik weer wat ptss is.
Alle reacties Link kopieren
Verstand ja maar hart...
Ik weet het..
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
28-02-2020 07:52
Jeetje zoek zelf ook hulp je lijkt erg obsessies met hem, je kan hem niet redden hij moet zijn trauma s zelf oplossen, hij kost je veel.energie als je verstandig bent blijf je weg... En ja ik weer wat ptss is.
Maar als je geen hulp aanvaard dan kan je toch hier niet vanaf zijn van al jouw zware trauma's gelijk mijn ex zegt.. Of ben ik verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Wie is er verantwoordelijk voor de trauma's van je ex?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
28-02-2020 08:21
Wie is er verantwoordelijk voor de trauma's van je ex?
Zijn moeder zaliger en zijn pa..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven