Advies gevraagd m.b.t. gedrag/levensstijl van mijn vriendin

10-08-2009 15:50 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik weet het even niet meer.

Het verhaal is te gecompliceerd om in korte bewoordingen uit te leggen,daarom maar puntsgewijs.

-mijn vriendin is alleenstaande moeder(1 dochter van 9), en heeft psychische problemen(borderline en PTSS)

-drinkt veel en blowt de hele dag in combi met anti depressie medicijnen

-ze heeft hulp van de thuiszorg en ggz

-haar huis is een niet te beschrijven bende,ik help haar af en toe maar er is geen beginnen aan(veel huisdieren)

-heeft a.s. vrijdag een date via een datingsite na 3 dagen op msn,bij haar thuis,man gaat mee naar activiteit van haar dochter

-ze zit de hele dag achter de pc,webcam aan met verschillende mannen,haar dochter chat mee,en heeft gisteren tegen de 'a.s. vrijdagman' gezegd;je mag wel komen,maar niet zoenen en sex hebben met mijn moeder

Ik heb over deze situatie gesproken met een wederzijdse vriendin,zij weet het ook niet meer.

Mijn zorgen gaan vooral uit naar haar dochter,er is geen vader in beeld en ze is erg wijs voor haar leeftijd,hoord erg veel dingen die een kind van die leeftijd niet zou moeten horen.

Zelf ben ik werkzaam in de thuiszorg,en ik ga mij ondertussen meer een hulpverlener voelen dan een vriendin.

Ik hou heel veel van mijn vriendin,maar ik heb het gevoel dat ik niet verder met haar kan.

Wat vinden jullie van deze situatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net thuis van een bezoek aan mijn vriendin.

Heb een goed en helder gesprek met haar gehad,allebei in tranen,maar ik heb mijn ongerustheid kunnen formuleren en ze luisterde deze keer echt.

Duidelijk is;dit is omdat wij,als vriendinnen,van haar en haar kind houden.

Date is afgezegd,i.p.v. gaan we vrijdag op een rommelmarkt staan met haar overbodige troep,van de opbrengst gaan we samen wat leuks doen.

Ik ga dit topic sluiten,allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en wijze raad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven