Advies gevraagd

13-01-2020 12:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik vraag me toch iets af..
Nu heb ik recentelijk iemand “ontmoet” via Tinder. Echter kwam ik erachter dat we bij hetzelfde bedrijf werken. Hij wist dit, want hij vertelde dat hij mij al een paar keer eerder had gezien.

Nu hebben we al enige tijd contact via whatsapp. Maar de gesprekken zijn best wel oppervlakkig. We hebben ook wel dagelijks contact op zich wel prima gesprekken maar niet dat ik er warm voor loop.

Nu zou ik graag eens met hem willen afspreken om te kijken of hij in het echt leuker is dan op whatsapp. Maar hij maakt zelf geen aanstalten om over afspreken te beginnen. Ik heb een paar keer wat woorden/zinnen laten vallen waar hij op kon inhaken maar dit deed hij niet.

Normaal gesproken hoef ik zelf 0 moeite te doen, en willen de meeste mannen vrij snel afspreken (wat ik dan tegenhoud) omdat ik ze toch niet zo leuk vind of te opdringerig.
Maar omdat deze dat dus totaal niet doet lijkt het alsof ik dat juist interessant vind. Ik weet ook niet of ik het hem direct moet vragen? Ik wil natuurlijk niet afgaan omdat de kans groot is dat ik hem met regelmaat tegen ga komen..
nou TO, vraag het eens zou ik zeggen?
Je vind hem juist interessant omdat hij niet hapt ? Mocht dit ooit wat worden dan is dit een dynamiek die zal blijven bestaan en daar wordt je op termijn heel ongelukkig van. Je wordt echter wel gelukkig van een man die graag bij je wil zijn, moeite voor je doet en andersom jij voor hem ook.
Je vindt hem niet zo interessant maar wil hem mee uit vragen omdat hij jou niet uit vraagt?
Beetje rare kronkel, niet?
Francien2019 schreef:
13-01-2020 13:01
Je vind hem juist interessant omdat hij niet hapt ? Mocht dit ooit wat worden dan is dit een dynamiek die zal blijven bestaan en daar wordt je op termijn heel ongelukkig van. Je wordt echter wel gelukkig van een man die graag bij je wil zijn, moeite voor je doet en andersom jij voor hem ook.

Ik vind het lastig. Het ene moment is hij heel geïnteresseerd en de andere dag hoor ik pas om 11 uur in de avond wat van hem.
Hij heeft meer ijzers in het vuur en jij bent momenteel niet het heetste ijzer?
Jullie werken bij hetzelfde bedrijf op de zelfde vestiging? Ik zou niet schijten waar je eet.
XBX schreef:
13-01-2020 13:04
Ik vind het lastig. Het ene moment is hij heel geïnteresseerd en de andere dag hoor ik pas om 11 uur in de avond wat van hem.
Je hebt nog niet met hem gedate en toch hoor je elke dag van hem?
Ik vind dat niet de definitie van weinig van iemand horen hoor.. mensen hebben toch ook gewoon een leven?
Je zegt dat hij jou al een paar x heeft gezien binnen het bedrijf jij hem niet? En als hij jou heeft gezien en verder met niets komt vind hij je toch niet zo heel leuk
XBX schreef:
13-01-2020 13:04
Als het allemaal zo moeizaam gaat is het toch sowieso niet interessant ? Jij verspilt je tijd met je druk maken over of hij interesse heeft of niet en hoe laat hij een bericht stuurt. Ik durf te wedden dat hij zich hier geen seconde mee bezig houdt, tot op het exacte moment dat hij denkt : oh ja, XBX even appen.
Als iemand oprechte interesse heeft doet hij echt wel meer moeite, want dan wil hij dat het iets wordt. Als dat er niet is zou ik me niet meer vermoeien met raden wat hij al dan niet denkt of aan het doen is. Verspil je tijd niet en investeer in een contact waar je niet zo aan hoeft te trekken.

Tenzij je een kick krijgt van dat laatste natuurlijk, maar dat is dan weer niet zo gezond.
Francien2019 schreef:
13-01-2020 13:21
Als het allemaal zo moeizaam gaat is het toch sowieso niet interessant ? Jij verspilt je tijd met je druk maken over of hij interesse heeft of niet en hoe laat hij een bericht stuurt. Ik durf te wedden dat hij zich hier geen seconde mee bezig houdt, tot op het exacte moment dat hij denkt : oh ja, XBX even appen.
Als iemand oprechte interesse heeft doet hij echt wel meer moeite, want dan wil hij dat het iets wordt. Als dat er niet is zou ik me niet meer vermoeien met raden wat hij al dan niet denkt of aan het doen is. Verspil je tijd niet en investeer in een contact waar je niet zo aan hoeft te trekken.

Tenzij je een kick krijgt van dat laatste natuurlijk, maar dat is dan weer niet zo gezond.
Jullie hebben allemaal volkomen gelijk. Ergens wist ik dit, ik moest alleen even de bevestiging hebben..

Dank jullie wel
:thumbsup: succes
Het is je ego maar. Kom je wel weer overheen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven