Advies nodig!

05-11-2008 10:52 64 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt natuurlijk heel aantrekkelijk: hij vindt jou een slet omdat hij zelf gekwetst is door een vorige partner. De stakker kan er niks aan doen dat hij jou losbandig vindt....

Helaas is er geen enkel oorzakelijk verband tussen bedrogen worden door je vorige partner en je nieuwe partner als slet beoordelen. Er ís dus niks om op in te spelen.
En dan al zoveel ruzie in 7 maanden tijd. Je zou nu nog boven op de roze wolk moeten zitten. Nee dat is niet goed. Denk je dat je de rest van je leven met hem wilt delen, wil je samen oud worden en kinderen krijgen dan moet je ervoor vechten......

Al zou je je zo hebben gedragen heeft hij nog het recht niet om dat zo tegen je te zeggen, en daar ruzie over te maken. Dat is verleden tijd. Nu is samen...

Ik vind persoonlijk iemand die het uitmaakt over de telefoon een respectloze kwal.....
quote:Ikke89 schreef op 05 november 2008 @ 12:51:

Met jij bedoelde ik wolkje8...

Het klinkt allemaal zo makkelijk....Dat is het ook. Je zegt gewoon: 'Tabee eikel, ik verkies alleen maar vriendjes die me waarderen, accepteren en liefhebben. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om bij jou te blijven, omdat ik zo kan bewijzen dat ik geen slet ben.' Jouw vriend heeft jou geen slet te vinden, dat is denigerend en onfatsoenlijk.
anoniem_69819 wijzigde dit bericht op 05-11-2008 12:58
Reden: Red.
% gewijzigd
Het is ook niet makkelijk, maar door dicht bij jezelf en jouw waarheid te blijven zorg je ervoor dat jij rustig blijft, je grenzen aangeeft en je dus zijn harde woorden, ruzie enz bij hem laat en je zodoende laat zien dat jij liever een relatie hebt waarin je elkaar vertrouwd en met respect/liefde elkaar wilt behandelen maar als hij dat niet begrijpt je het jammer vind maar je eigen weg moet gaan..zoiets tja in ieder geval laat je niet gek maken en meeslepen in weer een ruzie mocht je elkaar weer zien..
Holy Moses!! en dat allemaal op je 19e en na 7 maanden verkering.

Ik wil niet alles gaan herhalen wat al geschreven is; maar 1 ding wil ik wel benadrukken: zorg eerst dat je zelf 'groot' wordt, weet wat voor JOU belangrijk is en ga dan nog eens aan een relatie denken.
..
quote:Ikke89 schreef op 05 november 2008 @ 13:12:

[...]

Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om dit te kunnen zeggen en om duidelijk tegen hem te zijn....

Wat houdt je tegen?

Bang dat je voor de bijl gaat als je hem spreekt?
..
Je moet het ook zo zien, jij besluit ook of je verder met hem wil, als hij dat vraagt. En je zal hem dan wel duidelijk moeten maken wat jij dus belangrijk vind in de relatie en het niet meer wil zoals het ging!!
Verliefd zijn betekend niet dat je geen redelijke eissen mag stellen aan iemand!!! Je bent toch niet BLIND verliefd hoop ik , anders moet je echt even je ogen open doen hoor!!
...
meisje, zoek een hobby. Laat dat gastje met rust en word volwassen. Zoek dan een vent, dit is tijdverspilling.
Ikke, het woord 'bang' past niet bij een fijne en warme relatie. Ik was ooit ook bang voor een man en hoewel ik van mening ben dat een ieder zijn/haar eigen levenservaring op moet doen en vooral zelf op de plaat moet gaan hoop ik dat je van me aanneemt dat bang zijn geen basis is.

Lieve meid, een relatie is leuk, het geeft je als het goed is een geweldig, warm, veilig gevoel en natuurlijk heb je ook weleens een minder moment maar over het algemeen is het toch fantastisch om van iemand te houden? Laat het alleen wel iemand zijn die ook van jou houdt. Om wie je ook bent. Nu bent, niet vroeger was of wat hij denkt dat je was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven