Advies nodig

15-12-2018 18:23 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vorige week op date met ex 2. Lang verhaal maar we kwamen elkaar toevallig weer tegen. Door hem ben ik over ex 1 heen gekomen en hij maakt me blij. Ik kreeg zelfs de gedachte dat ik hem liever wil dan ex 1 en daar schrok ik van. Want dacht altijd dat ex 1 zo diep zat dat hij onvervangbaar was. Maar nu komt het. Ik heb hem geblokt want ik ben echt super bang om weer afgewezen te worden. Ik kan echt niet weer een afwijzing hebben. Daarnaast denk ik vaak dat hij met me speelt. Wat moet ik nou doen? Ik wil niet weer pijn voelen.
.
mamsvan schreef:
16-12-2018 22:58
Vanille toch

In jou geval laat je je graag met je spelen

Ex nummer 1 was van 10 jaar terug en een jeugdliefde

Deze heeft jou verlaten voor een ander is die nog met haar ?

En had je zelf niet laatst een nieuw vriendje waarvan diens vrienden jou niet mochten ?

Anyway

Ze spelen niet met je
Je laat met je spelen

Zoek eens hulp voor je problemen i.p.v het steeds opzoeken
Ja mama...
.
-vanille- schreef:
16-12-2018 23:06
Ja mama...
Ik denk dat mamsvan het alleen maar goed bedoeld gezien je vorige topics en de adviezen die je kreeg. Ik denk dat iedereen hier je het beste gunt maar je hebt echt hulp nodig zoals al veel vaker gezegd is. Maar ik begin nu wel echt aan je echtheid te twijfelen, volgens mij kom je hier zo af en toe om de boel op stelten te zetten en is er niks wat van je verhalen.
-vanille- schreef:
16-12-2018 22:40
Heb al een heel lijstje gemaakt wat ik ga vragen. Huwelijk staat op nummer 1 en sex op nummer 100. Ga hem zo ontlokken en alvast wat vragen vragen. Wat heerlijk om de touwtjes in handen te hebben. Voor het eerst voel ik me een vrouw ipv meisje. Dit x ga ik het goed aanpakken. Ik ga in het zwart zodat mijn ogen eruit springen die zijn groen. En ik ga heel sexy doen en ongeïnteresseerd en dan zal ik mijn lijstje afwerken naar nummer 1.heb er al zin in door alleen al over te praten. Momento ga hem ontlokken.
Wat snuif, slik of spuit jij?
Ik heb mijn hart verloren op woensdagavond. Ze zeiden dat ik viel voor zijn uiterlijk, zijn geld en zijn titels. Da's niet waar, ik viel voor hem als persoon,
Zijn innerlijk en binnenkant. Ik ben verdrietig. Who are you? Jij die met mij speelt. Ik heb mijn hart verloren op woensdagavond. Ze zeiden dat ik slecht ben. Dat ik lelijk ben. En vals. Dat ik mager ben en kinderachtig. Ze zeiden dat slecht ook slecht aantrekt. Ik geloof dat goed het goede aantrekt. Who are you? IK heb mijn hart verloren op woensdagavond. Ik ben verdrietig. De tranen rollen ook al speel ik karaoke. Wie ben jij????????
.
Succes, ik kan er geen chocola van maken, je laatste twee posts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven