Advies nodig..

25-06-2010 13:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik ben al enige tijd een stille lezer, maar nu toch even een account aangemaakt omdat ik even advies nodig heb over iets.Ik zou het erg waarderen als jullie je kijk op deze situatie met mij willen delen.

Het zit zo: Ongeveer 5 maanden geleden kwam ik in contact met een jongen die ik een aantal jaren geleden heb ontmoet. We hadden veel leuke gesprekken op msn (vriendschappelijk) totdat ik hem leuk begon te vinden. Dit bleek wederzijds en we zijn toen op date geweest. Leuk en aardig allemaal, zo hebben we de afgelopen maanden elkaar vaker gezien. Aangezien we niet bij elkaar in de buurt wonen is het lastig om afspraken te maken. Ik studeer en hij werkt. Het punt is dat het de afgelopen weken wat stiller is van zijn kant. Hij laat minder vaak van zich horen en we hebben elkaar nu zo'n 3 weken niet gezien. Het contact verloopt meestal via msn, sms. We bellen bijna nooit. Hij zegt dat hij het druk heeft met werk en familie en dat het daaraan ligt en vraagt of ik geduld wil hebben. Het contact komt de laaste tijd vaker van mijn kant. En als ik niks laat horen, dan hij ook niet. Maar ik heb zo mijn twijfels. Hoe druk je het ook hebt, een smsje/telefoontje kan er toch wel vanaf? Ik weet dat hij naast werk allerlei leuke dingen doet met vrienden enz. We hebben niet echt een relatie, dus ik wil ook niet teveel verwachten. Maar op deze manier loopt het wel erg moeizaam. Ik vind hem erg leuk,maar ik wil niet doelloos op iets wachten. Daarbij hoorde ik verhalen (via via) dat hij nogal een player is dus ik ben wel een beetje bang dat hij spelletjes speelt.

Ik vraag me af, moet ik mijn twijfels/verwachtingen met hem delen? Zoja, hoe doe ik dat op een positieve manier? Of moet ik het gewoon laten gaan? Ik heb weinig relatie ervaring.

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat het zo duidelijk is. Wil je meer details, vraag gerust!

Alvast bedankt.