Advies voor nieuwe poging tinder/datingapps?

17-11-2018 16:13 35 berichten
Na een tijdje rust genomen te hebben van datingapps en alles wat met liefde te maken heeft. Ben ik na een geweldige vakantie weer toe aan iets serieus(ja ben ook pas 31) Laat voorop stellen dat ik weet dat je in REAL-Life meer kans hebt en beter werkt, maar zolang daar niemand rondloopt of althans nog niet tegen het lijf loopt, wil ik toch weer een nieuwe poging wagen op tinder. Na eerdere weinig succesvolle pogingen. Wil ik nu de juiste dames aantrekken (ja ik ben een man) dames die bij mij passen en waar het niet uitloopt op nietszeggende gesprekken. (ja ik weet wat bij me past) nu had ik een idee om foto's te plaatsen met tekstballonnen (en dan te beginnen met een babyfoto met in het ballonetje de vraag: Mam mag ik op tinder?) En dan nog een foto van een aantal jaar geleden en dan naar de recente.

Mensen zeggen dat ik origineel en grappig ben dus ik wil dat laten zien, maar ik weet niet of het te ingewikkeld (geforceerd grappig) gaat overkomen? Dus ik wil even verschillende meningen horen.
je denkt hier echt veel te veel over na hoor. bij foto's thuis denken wij echt niet dat je alleen maar thuis zit. net zoals ik begrijp dat een vakantiefoto niet betekent dat je in het buitenland woont. (in tegenstelling tot andere vrouwen hier vind ik vakantiefoto's trouwens wel een aanrader, maar ik zou het dan ook leuk vinden om een relatie te hebben met iemand met wie ik zou kunnen reizen)

volgens mij ben je veel te veel bezig met wat 'de vrouwen' willen. dat is niet zo'n handige insteek, want dat merk je als vrouw als je een match hebt met diegene. het is veel slimmer om uit te gaan van jezelf, zoals viva-amber ook al schreef. zorg dat je foto's een goed beeld van je uiterlijk geven, en dat ze iets zeggen over wat jij leuk/belangrijk in het leven vindt. dan zal je zien dat als je een match hebt het gesprek ook makkelijker loopt, omdat je niet met zogenaamde eisenlijstje van een ander in je achterhoofd zit.

het gaat niet om de kwantiteit van de matches, uiteindelijk heb je maar 1 echte match nodig.
chirimoya schreef:
17-11-2018 19:59
je denkt hier echt veel te veel over na hoor. bij foto's thuis denken wij echt niet dat je alleen maar thuis zit. net zoals ik begrijp dat een vakantiefoto niet betekent dat je in het buitenland woont. (in tegenstelling tot andere vrouwen hier vind ik vakantiefoto's trouwens wel een aanrader, maar ik zou het dan ook leuk vinden om een relatie te hebben met iemand met wie ik zou kunnen reizen)

volgens mij ben je veel te veel bezig met wat 'de vrouwen' willen. dat is niet zo'n handige insteek, want dat merk je als vrouw als je een match hebt met diegene. het is veel slimmer om uit te gaan van jezelf, zoals viva-amber ook al schreef. zorg dat je foto's een goed beeld van je uiterlijk geven, en dat ze iets zeggen over wat jij leuk/belangrijk in het leven vindt. dan zal je zien dat als je een match hebt het gesprek ook makkelijker loopt, omdat je niet met zogenaamde eisenlijstje van een ander in je achterhoofd zit.

het gaat niet om de kwantiteit van de matches, uiteindelijk heb je maar 1 echte match nodig.
Oo daar ben ik helemaal mee eens hoor:) want beter een goed gesprek met oprechte interesse dan 80 nietszeggende gesprekjes;) nee ik ben er niet zo mee bezig met wat vrouwen willen hoor, ik blijf mezelf en ga me niet veranderen voor een dame (aanpassen dat wel) ja reizen is één van mijn passies dus die laat ik ook niet weg. Maar ik bedoel ik ben vrij sportief ik tennis, en doe aan small-group training maar daar heb ik geen foto's van dat ik dat doe zeg maar (en ja die kan ik natuurlijk altijd laten maken) ik heb wel een foto van een triathlon die ik gelopen heb maar die is verre van fotogeniek. En misschien denk ik er nu ook teveel over na, dat kan. Maar ik wil nu een goed profiel.
Een foto gaat over jou. Je hoofd en een meer totaalplaatje. Als dat in huis is is het neutraal zat, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Stop met die knipoog!!!
Onweertje schreef:
18-11-2018 11:39
Stop met die knipoog!!!
Haha vond ik ook een ergernis!
Krijg hierdoor het idee dat je de TO bent die al eens zijn foto aan iedereen hier stuurde ter goedkeuring voor op Tinder. Die kerel zat ook steeds te knipogen.
Kettlebel schreef:
17-11-2018 20:09
Oo daar ben ik helemaal mee eens hoor:) want beter een goed gesprek met oprechte interesse dan 80 nietszeggende gesprekjes;) nee ik ben er niet zo mee bezig met wat vrouwen willen hoor, ik blijf mezelf en ga me niet veranderen voor een dame (aanpassen dat wel) ja reizen is één van mijn passies dus die laat ik ook niet weg. Maar ik bedoel ik ben vrij sportief ik tennis, en doe aan small-group training maar daar heb ik geen foto's van dat ik dat doe zeg maar (en ja die kan ik natuurlijk altijd laten maken) ik heb wel een foto van een triathlon die ik gelopen heb maar die is verre van fotogeniek. En misschien denk ik er nu ook teveel over na, dat kan. Maar ik wil nu een goed profiel.
Als je dat eerste idee erop zou zetten zou ik direct naar links swipen. Zet er gewoon wat leuke spontane foto’s op van wat vakanties en een algemene omschrijving. Het is geen sales pitch he! En als je 1 of 2 leuke matches hebt is dat toch ook oké.
Alle reacties Link kopieren
Hoe specifieker je schrijft hoe meer mensen afvallen. De meeste mensen weten niet eens wat een kettlebell is. Schrijf iets over je karakter en ook over wat voor persoon je zoekt en waarom.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je denkt nog steeds te moeilijk. Leuke foto waar je op lacht, hobby's en interesses in een kort verhaaltje en klaar. Dat tinder profiel is geen portfolio van je leven he.....
Oke, oke thanks voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is wil een vrouw een man die zekerheid uitstraalt. Dat doe je denk ik niet door een foto te plaatsen waarin je aan je moeder vraagt of je op Tinder mag.

Als een maat van mij dat had, zou ik niet naast hem willen lopen tot hij het veranderd had.


Gewoon 200 selfies maken buiten bij mooi weer en nergens op letten verder.

Dan verwijder je er thuis 100 die sowieso niet mooi zijn/niet goed in de foto kijkt. Dan verwijder je er 70 waarin je er niet leuk op staat. Dan verwijder je er 20 die matig zijn en dan houd je er nog 5 over op een gegeven moment.

Dan stuur je die 5 naar een random vrouw en vraag je welke ze de leukste vindt en dat is’m.

Probleem is als je ee voor gaat zitten en maar 3 foto’s maakt, dat je zenuwachtig wordt van ‘dit moet hem zijn’. Als je er 200 maakt niet.

Gewoon een stuk wandelen in de bos en selfies schieten bij het leven. Bos is ook mooi nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven