afgezeken op een forum
zaterdag 12 mei 2012 om 17:49
in mijn TO staat een forum niet dit forum
ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic
ik schreef
in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get
de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you
face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect
de reactie
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?
als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?
waarom zegt de reageerder dan wat anders?
wat denken jullie hierover?
ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic
ik schreef
in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get
de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you
face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect
de reactie
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?
als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?
waarom zegt de reageerder dan wat anders?
wat denken jullie hierover?

zaterdag 12 mei 2012 om 19:41
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:31:
[...]
ja,bedankt en toen werd ik aangevallen door wat ik zei
ik denk dat ik maar een nieuw topic open met de vragen
ipv reacties
Dat lijkt me verstandig, ja
Laat je stemming hier vooral niet door verpesten.. Het is het internet maar Die jongens zitten niet niets voor niets zoveel op een forum, in tegenstelling tot een reële sociale situatie. Dat ze dan wat handiger worden op het internet, is een logisch gevolg.
Begrijp al die agressie -en frustratie uiting op het internet nooit zo goed
[...]
ja,bedankt en toen werd ik aangevallen door wat ik zei
ik denk dat ik maar een nieuw topic open met de vragen
ipv reacties
Laat je stemming hier vooral niet door verpesten.. Het is het internet maar Die jongens zitten niet niets voor niets zoveel op een forum, in tegenstelling tot een reële sociale situatie. Dat ze dan wat handiger worden op het internet, is een logisch gevolg.

zaterdag 12 mei 2012 om 19:48
zaterdag 12 mei 2012 om 19:49
quote:VotesforLeo schreef op 12 mei 2012 @ 18:12:
[...]
Ik denk eigenlijk dat het om een ander forum gaat waar ze dit ook heeft gepost. Het antwoord uit de op staat hier niet bij
Ik zie dat ze de OP heeft gewijzigd.
Tja, wel vernieuwend dat iemand hier komt klagen over een ander forum.
[...]
Ik denk eigenlijk dat het om een ander forum gaat waar ze dit ook heeft gepost. Het antwoord uit de op staat hier niet bij
Ik zie dat ze de OP heeft gewijzigd.
Tja, wel vernieuwend dat iemand hier komt klagen over een ander forum.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

zaterdag 12 mei 2012 om 19:52

zaterdag 12 mei 2012 om 19:56
quote:fietsjeinamsterdam schreef op 12 mei 2012 @ 19:41:
[...]
ik zit daar ook 24/7
FOK is mijn sociale leven naast school
[...]
ik zit daar ook 24/7
zaterdag 12 mei 2012 om 19:57
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:53:
[...]
Ik moet stiekem bekennen dat ik als 15 jarige graag in de libelle bladerde van mijn moeder...
Wie niet? Oh nee, mijn moeder had er geen. Maar in de wachtkamer van de tandarts bladerde ik wel door van alles en nog wat.
Wat ik bedoel te zeggen, het forum is heel `gezellig´ voor nieuwkomers
[...]
Ik moet stiekem bekennen dat ik als 15 jarige graag in de libelle bladerde van mijn moeder...
Wie niet? Oh nee, mijn moeder had er geen. Maar in de wachtkamer van de tandarts bladerde ik wel door van alles en nog wat.
Wat ik bedoel te zeggen, het forum is heel `gezellig´ voor nieuwkomers
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

zaterdag 12 mei 2012 om 19:58

zaterdag 12 mei 2012 om 20:01
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:56:
[...]
ik zit daar ook 24/7
Als dit echt zo is, snap jij er zelf dus ook niet zo veel van.. Dan wéét je toch hoe de gemiddelde reacties zijn?
Ik volg er af en toe het grappige-foto's-van-Funda-topic, hilarisch! Verder heb ik er eigenlijk niets te zoeken, al snap ik wel dat ook dat forum zijn aanhangers heeft. Net als Viva en het altijd gezellige Libelle .
[...]
ik zit daar ook 24/7
Als dit echt zo is, snap jij er zelf dus ook niet zo veel van.. Dan wéét je toch hoe de gemiddelde reacties zijn?
Ik volg er af en toe het grappige-foto's-van-Funda-topic, hilarisch! Verder heb ik er eigenlijk niets te zoeken, al snap ik wel dat ook dat forum zijn aanhangers heeft. Net als Viva en het altijd gezellige Libelle .

zaterdag 12 mei 2012 om 20:03
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:01:
[...]
Ik volg er af en toe het grappige-foto's-van-Funda-topic, hilarisch! Verder heb ik er eigenlijk niets te zoeken, al snap ik wel dat ook dat forum zijn aanhangers heeft. Net als Viva en het altijd gezellige Libelle .Ik kan je dan ook zeker failblog aanraden :3
[...]
Ik volg er af en toe het grappige-foto's-van-Funda-topic, hilarisch! Verder heb ik er eigenlijk niets te zoeken, al snap ik wel dat ook dat forum zijn aanhangers heeft. Net als Viva en het altijd gezellige Libelle .Ik kan je dan ook zeker failblog aanraden :3