afgezeken op een forum

12-05-2012 17:49 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
in mijn TO staat een forum niet dit forum

ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic

ik schreef

in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get

de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you

face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect

de reactie

Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was

houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?

als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?

waarom zegt de reageerder dan wat anders?

wat denken jullie hierover?
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 19:39:

[...]

Misschien kan ze beter naar Libelle. Dit lijkt me niet zo de meest logische plaats voor support. Of Margriet?

Edit: en dan daar klagen over Fok èn Viva.Wat dacht je van het Yes forum? Of is dat opgedoekt?
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:31:

[...]

ja,bedankt en toen werd ik aangevallen door wat ik zei

ik denk dat ik maar een nieuw topic open met de vragen

ipv reacties

Dat lijkt me verstandig, ja

Laat je stemming hier vooral niet door verpesten.. Het is het internet maar Die jongens zitten niet niets voor niets zoveel op een forum, in tegenstelling tot een reële sociale situatie. Dat ze dan wat handiger worden op het internet, is een logisch gevolg.

Begrijp al die agressie -en frustratie uiting op het internet nooit zo goed
Om een antwoord te geven, ik denk dat het niet zwart of wit is. Dus niet te makkelijk of hard to get maar daar daar tussenin.
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:38:

[...]

lees mijn nieuwe topic eens misschien snap je het dan

Op welk forum precies?

Als je hier op viva bedoelt, snap ik het nog minder dan ik al deed. Maar nu ben ik ook niet de slimste.
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 19:44:

[...]

Op welk forum precies?

Als je hier op viva bedoelt, snap ik het nog minder dan ik al deed. Maar nu ben ik ook niet de slimste.Geeft niet, ik ben een cavia. Maar wel eentje met klapstoeltjes en popcorn.
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:45:

[...]

Geeft niet, ik ben een cavia. Maar wel eentje met klapstoeltjes en popcorn.

ik zag je en kreeg in 1 keer een flash van fruitella...

zin in nu...

maar vandaag hadden ze het ook in de trein op
quote:VotesforLeo schreef op 12 mei 2012 @ 18:12:

[...]

Ik denk eigenlijk dat het om een ander forum gaat waar ze dit ook heeft gepost. Het antwoord uit de op staat hier niet bij

Ik zie dat ze de OP heeft gewijzigd.

Tja, wel vernieuwend dat iemand hier komt klagen over een ander forum.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Ksenija schreef op 12 mei 2012 @ 19:48:

[...]

ik zag je en kreeg in 1 keer een flash van fruitella...

zin in nu...

maar vandaag hadden ze het ook in de trein opOooh lekker! Zijn de enige snoepjes die ik lust. Ik wil best wel delen met jou :-)
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 19:39:

[...]

Misschien kan ze beter naar Libelle. Dit lijkt me niet zo de meest logische plaats voor support. Of Margriet?

Edit: en dan daar klagen over Fok èn Viva.Doen! Altijd feest daar.
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 19:52:

[...]

Doen! Altijd feest daar. Ik moet stiekem bekennen dat ik als 15 jarige graag in de libelle bladerde van mijn moeder...
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:40:

[...]

Wat dacht je van het Yes forum? Of is dat opgedoekt? He jammer, daarna komt Tina denk ik. En die mogen van hun ouders vast niet op Fok om daar bij te lezen!
quote:fietsjeinamsterdam schreef op 12 mei 2012 @ 19:41:

[...]

Dat lijkt me verstandig, ja

Laat je stemming hier vooral niet door verpesten.. Het is het internet maar Die jongens zitten niet niets voor niets zoveel op een forum, in tegenstelling tot een reële sociale situatie. Dat ze dan wat handiger worden op het internet, is een logisch gevolg.

Begrijp al die agressie -en frustratie uiting op het internet nooit zo goed

ik zit daar ook 24/7

FOK is mijn sociale leven naast school
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:53:

[...]

Ik moet stiekem bekennen dat ik als 15 jarige graag in de libelle bladerde van mijn moeder...

Wie niet? Oh nee, mijn moeder had er geen. Maar in de wachtkamer van de tandarts bladerde ik wel door van alles en nog wat.

Wat ik bedoel te zeggen, het forum is heel `gezellig´ voor nieuwkomers
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:45:

[...]

Geeft niet, ik ben een cavia. Maar wel eentje met klapstoeltjes en popcorn.Cavia's zijn nog best slim! Mag ik een klapstoel van je lenen?
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:56:

[...]

ik zit daar ook 24/7

FOK is mijn sociale leven naast schoolOp Fok! hebben ze geen leven.
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 19:57:

[...]

Wie niet? Oh nee, mijn moeder had er geen. Maar in de wachtkamer van de tandarts bladerde ik wel door van alles en nog wat.

Wat ik bedoel te zeggen, het forum is heel `gezellig´ voor nieuwkomers Fanfare en pompoms incluis!
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:58:

[...]

Fanfare en pompoms incluis! Fanfare , pompoms , permaban
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 19:58:

[...]

Cavia's zijn nog best slim! Mag ik een klapstoel van je lenen? Zeker, zet je maar! Let niet op het hooi tussen de popcorn, is goed voor de tandjes .
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 19:59:

[...]

Fanfare , pompoms , permaban Going out with a ban(g)!
Cavia!
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:56:

[...]

ik zit daar ook 24/7

FOK is mijn sociale leven naast school

Als dit echt zo is, snap jij er zelf dus ook niet zo veel van.. Dan wéét je toch hoe de gemiddelde reacties zijn?

Ik volg er af en toe het grappige-foto's-van-Funda-topic, hilarisch! Verder heb ik er eigenlijk niets te zoeken, al snap ik wel dat ook dat forum zijn aanhangers heeft. Net als Viva en het altijd gezellige Libelle .
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:01:

Cavia!
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:01:

[...]

Als dit echt zo is, snap jij er zelf dus ook niet zo veel van.. Dan wéét je toch hoe de gemiddelde reacties zijn?

Ik volg er af en toe het grappige-foto's-van-Funda-topic, hilarisch! Verder heb ik er eigenlijk niets te zoeken, al snap ik wel dat ook dat forum zijn aanhangers heeft. Net als Viva en het altijd gezellige Libelle .Ik kan je dan ook zeker failblog aanraden :3
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:59:

[...]

Zeker, zet je maar! Let niet op het hooi tussen de popcorn, is goed voor de tandjes .Ik ben niet zo moeilijk! Spoelen we wel weg met een borrel. Die regel ik dan wel!
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:03:

[...]

Ik ben niet zo moeilijk! Spoelen we wel weg met een borrel. Die regel ik dan wel!It's a deal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven