afgezeken op een forum

12-05-2012 17:49 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
in mijn TO staat een forum niet dit forum

ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic

ik schreef

in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get

de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you

face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect

de reactie

Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was

houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?

als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?

waarom zegt de reageerder dan wat anders?

wat denken jullie hierover?
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:19:

[...]

Ik heb hier anders inmiddels 12 plastic Xenosboxen vol met zeepjes in alle kleuren, geuren en smaken.. Maar ik weet nog steeds niet waar Het Groepje huist...

. Het zou toch niet in het server hok zijn van Viva HQ?

Dames, we hebben een missie.
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:20:

[...]

Vierde topic links na de Horrorpijler, daar schijnen ze meer te weten Hebben we dezelfde Horrorpijler?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:23:

[...]

Hebben we dezelfde Horrorpijler?Zijn er dan meer pijlers?
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:12:

[...]

Ik ben dan weer van de gele, komt prima uit ik neem de oranje wel mee, als reserve...
quote:Ksenija schreef op 12 mei 2012 @ 20:31:

[...]

ik neem de oranje wel mee, als reserve...50/50 delen. Die lust ik ook (ze zijn een beetje gelig... )
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:34:

[...]

50/50 delen. Die lust ik ook (ze zijn een beetje gelig... )prima, ik ben ook wel van het zure....
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:23:

[...]

Hebben we dezelfde Horrorpijler?

Bij mij staat er duidelijk Horror-pijler bij, heb jij die niet?

Owee! Betekent dat dat iedereen andere pijlers heeft?? Dan wordt het lastig zoeken nog..
quote:Ksenija schreef op 12 mei 2012 @ 20:35:

[...]

prima, ik ben ook wel van het zure.... It's a deal
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:35:

[...]

It's a deal I am happy
Ben er eens vandoor, Tettenman wil aandacht en zijn harem ook en mijn boeken lezen zichzelf niet .

Toedels!
ik ga ook, heb al veel te veel suiker binnen (liter cappuccino)
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:08:

[...]

in mijn TO dacht ik dat ik het eindelijk snapte

maar hoe bedoel je?Hoe moet ik dit uitleggen? Aan een lieve man kan je gewoon zien dat hij lief is. Daar hoef je geen spelletjes mee te spelen, niet je telefoon tien keer over laten gaan voordat je opneemt, niet te doen alsof je het errug druk hebt terwijl je de hele week alleen thuis zit want als hij je leuk vindt, maakt hem dat allemaal niks uit. Alle mannen die alleen maar geïnteresseerd zijn als je een spelletje speelt, daar hoef je geen energie aan te verspillen. Simpel as that.
quote:Eclair schreef op 12 mei 2012 @ 20:44:

[...]

Hoe moet ik dit uitleggen? Aan een lieve man kan je gewoon zien dat hij lief is. Daar hoef je geen spelletjes mee te spelen, niet je telefoon tien keer over laten gaan voordat je opneemt, niet te doen alsof je het errug druk hebt terwijl je de hele week alleen thuis zit want als hij je leuk vindt, maakt hem dat allemaal niks uit. Alle mannen die alleen maar geïnteresseerd zijn als je een spelletje speelt, daar hoef je geen energie aan te verspillen. Simpel as that.

Zit wat in, geef ik toe.

maar dan kun je alsnog wel een beetje interessant doen, is nooit verkeerd...
Natuurlijk kan je altijd een beetje spelen. Maar volgens mij snapt TO (nog) niet hoe dat moet.

En TO: zoek een jongen in het echte leven, die is makkelijker te beoordelen. Op het internet kunnen ze je alles wijsmaken.
andersom ook.

Lees de verhalen hier; meestal in het "echte leven" voor de gek gehouden.
ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven