Afknappers vriend
zondag 25 maart 2018 om 17:33
Nee, dit is geen teken aan de wand. Er zijn wel vreemdere dingen dan wat jouw vriend aantrekkelijk vindt.
Je moet maar zo zien, vrouwen zijn het stoerdere geslacht, wij houden van stoere mannen in stoere kleding en mannelijk gedrag. Dat is waarom we op mannen vallen, dat sterke trekt ons aan, daar voelen we ons mee verwant.
Mannen daarentegen vallen op vrouwelijke vrouwen gekleed in zachte streelstofjes en gehuld in zoete geuren. Dat is de reden waarom mannen op vrouwen vallen, dat zachte en vrouwelijk trekt ze aan. Maar goed, mannen zijn dan ook niet het stoere en sterke geslacht.
Maak je maar niet al te druk om de voorkeuren van je vriend, het wijst op geen enkele wijze op een andere natuur.
Geniet van elkaar.
Je moet maar zo zien, vrouwen zijn het stoerdere geslacht, wij houden van stoere mannen in stoere kleding en mannelijk gedrag. Dat is waarom we op mannen vallen, dat sterke trekt ons aan, daar voelen we ons mee verwant.
Mannen daarentegen vallen op vrouwelijke vrouwen gekleed in zachte streelstofjes en gehuld in zoete geuren. Dat is de reden waarom mannen op vrouwen vallen, dat zachte en vrouwelijk trekt ze aan. Maar goed, mannen zijn dan ook niet het stoere en sterke geslacht.
Maak je maar niet al te druk om de voorkeuren van je vriend, het wijst op geen enkele wijze op een andere natuur.
Geniet van elkaar.
zondag 25 maart 2018 om 17:36
Interessante manier om er naar te kijken! BedanktCateautje schreef: ↑25-03-2018 17:33Nee, dit is geen teken aan de wand. Er zijn wel vreemdere dingen dan wat jouw vriend aantrekkelijk vindt.
Je moet maar zo zien, vrouwen zijn het stoerdere geslacht, wij houden van stoere mannen in stoere kleding en mannelijk gedrag. Dat is waarom we op mannen vallen, dat sterke trekt ons aan, daar voelen we ons mee verwant.
Mannen daarentegen vallen op vrouwelijke vrouwen gekleed in zachte streelstofjes en gehuld in zoete geuren. Dat is de reden waarom mannen op vrouwen vallen, dat zachte en vrouwelijk trekt ze aan. Maar goed, mannen zijn dan ook niet het stoere en sterke geslacht.
Maak je maar niet al te druk om de voorkeuren van je vriend, het wijst op geen enkele wijze op een andere natuur.
Geniet van elkaar.![]()
zondag 25 maart 2018 om 17:39
Ach, jullie zijn nog jong en er valt nog een wereld te ontdekken. Zelfs als je ouder bent ben je daar nog niet klaar mee. Dit is nieuw voor je, dus weet je niet wat je ermee aanmoet, maar in de loop van je leven kijk je niet meer op van dat soort dingen.
Overigens, de tepels van een man zijn net zo gevoelig als de tepels van een vrouw, dus heel gek is dit niet.
zondag 25 maart 2018 om 17:41
Het is op dit forum niet toegestaan je openingspost te verwijderen, je kunt daar zelfs voor gebanned worden. Ik zag dat je dat al een aantal keer eerder hebt gedaan?
En verder hebben deze voorkeuren van je vriend niets te maken met geaardheid. Dat jij er op afknapt kan, maar dat is persoonlijk. Ik zou er niet op afknappen, zo vreemd zijn die dingen niet. Tepels zijn nou eenmaal een erogene zone, en voeten en lange nagels mooi vinden is ook niet heel abnormaal hoor.
zondag 25 maart 2018 om 18:02
Zit er dik in.
Mannen worden steeds verwijfder. Eerlijk waar.
Niks mis mee hoor maar ik hoef ze niet in mijn bed.
zondag 25 maart 2018 om 18:06
Is dit serieus?
Wat heeft dit met verwijfder worden te maken?
zondag 25 maart 2018 om 18:06
ik word er zelf dus ook niet echt blij van nee, omdat ik eigenlijk op het typische alpha mannetje val zegmaar.. Maar om hem om zoiets te dumpen voelt toch verkeerd
zondag 25 maart 2018 om 18:10
zondag 25 maart 2018 om 18:13