Afknappers vriend

25-03-2018 17:27 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wat dingen die me dwars zitten aan mijn vriend, ik vraag me af of het normaal is dat ik hierdoor afknap?
ducki wijzigde dit bericht op 30-06-2018 02:34
80.26% gewijzigd
Gun hem een aardigere vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die heeft duidelijk homo!
Maak het uit.

(hoe bedoel je oppervlakkig?)
Laat je dit topic wel staan?
Wat maakt het nou uit wat wij vinden?
Wat maakt het uit wat ik er van vind, ik hoef er niet mee samen te wonen
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
25-03-2018 17:30
Laat je dit topic wel staan?
Liever niet, voor het geval hij ook een viva fan blijkt te zijn en dit topic tegenkomt ;)
Nee, dit is geen teken aan de wand. Er zijn wel vreemdere dingen dan wat jouw vriend aantrekkelijk vindt.


Je moet maar zo zien, vrouwen zijn het stoerdere geslacht, wij houden van stoere mannen in stoere kleding en mannelijk gedrag. Dat is waarom we op mannen vallen, dat sterke trekt ons aan, daar voelen we ons mee verwant.

Mannen daarentegen vallen op vrouwelijke vrouwen gekleed in zachte streelstofjes en gehuld in zoete geuren. Dat is de reden waarom mannen op vrouwen vallen, dat zachte en vrouwelijk trekt ze aan. Maar goed, mannen zijn dan ook niet het stoere en sterke geslacht. :proud:

Maak je maar niet al te druk om de voorkeuren van je vriend, het wijst op geen enkele wijze op een andere natuur.


Geniet van elkaar. :)
Ik zou me ook ergeren aan zo een figuur. Vooral dat aan zn tepels zitten. Een schop onder zijn reet had ie kunnen krijgen. En heel gauw wat ballen kweken.
Alle reacties Link kopieren
Fetisj voor lange teennagels? :sick:
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-03-2018 17:33
Nee, dit is geen teken aan de wand. Er zijn wel vreemdere dingen dan wat jouw vriend aantrekkelijk vindt.


Je moet maar zo zien, vrouwen zijn het stoerdere geslacht, wij houden van stoere mannen in stoere kleding en mannelijk gedrag. Dat is waarom we op mannen vallen, dat sterke trekt ons aan, daar voelen we ons mee verwant.

Mannen daarentegen vallen op vrouwelijke vrouwen gekleed in zachte streelstofjes en gehuld in zoete geuren. Dat is de reden waarom mannen op vrouwen vallen, dat zachte en vrouwelijk trekt ze aan. Maar goed, mannen zijn dan ook niet het stoere en sterke geslacht. :proud:

Maak je maar niet al te druk om de voorkeuren van je vriend, het wijst op geen enkele wijze op een andere natuur.


Geniet van elkaar. :)
Interessante manier om er naar te kijken! Bedankt :) Wat trouwens dus ook wel opvallend is is dat hij juist van vrouwen houdt in spijkerbroeken en leren jasjes ipv jurkjes, maar daar kan ik opzicht wel mee leven haha
Alle reacties Link kopieren
Equipoise schreef:
25-03-2018 17:36
Fetisj voor lange teennagels? :sick:
dat gelukkig niet haha, alleen lange handnagels
Ducki schreef:
25-03-2018 17:36
Interessante manier om er naar te kijken! Bedankt :) Wat trouwens dus ook wel opvallend is is dat hij juist van vrouwen houdt in spijkerbroeken en leren jasjes ipv jurkjes, maar daar kan ik opzicht wel mee leven haha
Ach, jullie zijn nog jong en er valt nog een wereld te ontdekken. Zelfs als je ouder bent ben je daar nog niet klaar mee. Dit is nieuw voor je, dus weet je niet wat je ermee aanmoet, maar in de loop van je leven kijk je niet meer op van dat soort dingen.

Overigens, de tepels van een man zijn net zo gevoelig als de tepels van een vrouw, dus heel gek is dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ducki schreef:
25-03-2018 17:32
Liever niet, voor het geval hij ook een viva fan blijkt te zijn en dit topic tegenkomt ;)
Het is op dit forum niet toegestaan je openingspost te verwijderen, je kunt daar zelfs voor gebanned worden. Ik zag dat je dat al een aantal keer eerder hebt gedaan?

En verder hebben deze voorkeuren van je vriend niets te maken met geaardheid. Dat jij er op afknapt kan, maar dat is persoonlijk. Ik zou er niet op afknappen, zo vreemd zijn die dingen niet. Tepels zijn nou eenmaal een erogene zone, en voeten en lange nagels mooi vinden is ook niet heel abnormaal hoor.
Alle reacties Link kopieren
You're just not that into him.
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Bblientje schreef:
25-03-2018 17:36
Ik zou me ook ergeren aan zo een figuur. Vooral dat aan zn tepels zitten. Een schop onder zijn reet had ie kunnen krijgen. En heel gauw wat ballen kweken.

:facepalm:

Ja want gevoelige tepels kan niet als je man bent natuurlijk.
Nou het mag een erogene zone zijn maar een vent die vraagt of ik even met zijn tepels wil spelen trap ik regelrecht mijn bed uit. Net als van die kerels die graag een vinger in hun kont hebben tijdens het seksen.
Verschrikkelijk gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
25-03-2018 17:36
Ik zou me ook ergeren aan zo een figuur. Vooral dat aan zn tepels zitten. Een schop onder zijn reet had ie kunnen krijgen. En heel gauw wat ballen kweken.
Dat vindt hij dan vast ook lekker ;)!
eenmeisje1993 schreef:
25-03-2018 17:50
Dat vindt hij dan vast ook lekker ;)!
Zit er dik in.
Mannen worden steeds verwijfder. Eerlijk waar.
Niks mis mee hoor maar ik hoef ze niet in mijn bed.
Bblientje schreef:
25-03-2018 17:46
Nou het mag een erogene zone zijn maar een vent die vraagt of ik even met zijn tepels wil spelen trap ik regelrecht mijn bed uit. Net als van die kerels die graag een vinger in hun kont hebben tijdens het seksen.
Verschrikkelijk gewoon.
Is dit serieus?
Wat heeft dit met verwijfder worden te maken?
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
25-03-2018 17:46
Nou het mag een erogene zone zijn maar een vent die vraagt of ik even met zijn tepels wil spelen trap ik regelrecht mijn bed uit. Net als van die kerels die graag een vinger in hun kont hebben tijdens het seksen.
Verschrikkelijk gewoon.
ik word er zelf dus ook niet echt blij van nee, omdat ik eigenlijk op het typische alpha mannetje val zegmaar.. Maar om hem om zoiets te dumpen voelt toch verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Want vrouwen vinden een schop onder hun kont lekker?

Heb ik de memo weer eens gemist?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ducki schreef:
25-03-2018 18:06
ik word er zelf dus ook niet echt blij van nee, omdat ik eigenlijk op het typische alpha mannetje val zegmaar.. Maar om hem om zoiets te dumpen voelt toch verkeerd
Stop er mee. Als dit nu al zaken zijn waar je je aan ergert, ben je niet echt heel erg gek op hem.
Bblientje schreef:
25-03-2018 18:02
Zit er dik in.
Mannen worden steeds verwijfder. Eerlijk waar.
Niks mis mee hoor maar ik hoef ze niet in mijn bed.
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren.
Jouw smaak is het niet (de mijne ook niet), maar er zijn vast genog vrouwen die het wel aantrekkelijk vinden.
Hij is dus niet jouw type.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven