afspreken met ex?

donderdag 19 juni 2008 om 20:45
heb anderhalfjaar iets met me ex gehad. Tis nu een halfjaar uit. Ik heb het toen uitgemaakt omdat hij weinig energie in me stak en hij heeft mij erg vaak gekwetst. Toen ik het uitmaakte reageerde hij ook ongeïnteresseerd.(dit heb ik ook een keer hier op het forum gezet)
Vorige week sprak ik hem weer een keertje op msn. Hij vertelde mij dat hij me miste en graag nog een keer met mij iets wou drinken. Ik zei ja omdat ik toch dacht dat hij het niet meende..Hij meende het dus wel. Ik heb een mail gekregen dat hij afgelopen week kon. Ik stuurde terug dat ik niet kon. Toen kreeg ik een mail: Ik laat deze dagen nog wel weten op welke dag ik volgende week kan.. (nadat hij aan mij had gevraagd welke dagen ik allemaal beschikbaar was)..
Het is een hele normale mail. Maar hiervan word ik al geïrriteerd. Ik snap niet dat je nu niet kan weten wanneer je kan. Zo ging het de hele tijd toen ik iets met hem had ook. Maar toen was het nog erger. Toen wist hij de dag vantevoren nog niet eens of hij kon komen..Toen leek het voor mijn gevoel net alsof hij eerst ging wachten of er iets leukers voorbij zou komen ofzow, of ik op de laatste plaats stond.
Maargoed ik heb dus bot teruggemaild dat ik het dan wel van hem zou horen. En ik wacht nog tot vrijdag en dan vind ik het goed. Als hij echt wil afspreken dan kan hij nu ook wel zeggen wanneer hij volgende week tijd heeft...Vinden jullie dit overdreven van mij?
Vorige week sprak ik hem weer een keertje op msn. Hij vertelde mij dat hij me miste en graag nog een keer met mij iets wou drinken. Ik zei ja omdat ik toch dacht dat hij het niet meende..Hij meende het dus wel. Ik heb een mail gekregen dat hij afgelopen week kon. Ik stuurde terug dat ik niet kon. Toen kreeg ik een mail: Ik laat deze dagen nog wel weten op welke dag ik volgende week kan.. (nadat hij aan mij had gevraagd welke dagen ik allemaal beschikbaar was)..
Het is een hele normale mail. Maar hiervan word ik al geïrriteerd. Ik snap niet dat je nu niet kan weten wanneer je kan. Zo ging het de hele tijd toen ik iets met hem had ook. Maar toen was het nog erger. Toen wist hij de dag vantevoren nog niet eens of hij kon komen..Toen leek het voor mijn gevoel net alsof hij eerst ging wachten of er iets leukers voorbij zou komen ofzow, of ik op de laatste plaats stond.
Maargoed ik heb dus bot teruggemaild dat ik het dan wel van hem zou horen. En ik wacht nog tot vrijdag en dan vind ik het goed. Als hij echt wil afspreken dan kan hij nu ook wel zeggen wanneer hij volgende week tijd heeft...Vinden jullie dit overdreven van mij?
donderdag 19 juni 2008 om 20:51

donderdag 19 juni 2008 om 21:01
donderdag 19 juni 2008 om 21:10
donderdag 19 juni 2008 om 21:12
donderdag 19 juni 2008 om 21:12
donderdag 19 juni 2008 om 21:18
quote:suriparis schreef op 19 juni 2008 @ 21:10:
Het lijkt wel alsof ik tegen mezelf aan het praten ben, vrouwen kunnen elkaar zo goed aanvoelen.
Alles wat hier staat had ik willen schrijven, raar hoor!
Kunnen jullie hier gedachten lezen, het wordt me een beetje eng.
Die mannen moeten er zijn we kunnen niet zonder hen klopt, daar worden we hier speciaal voor opgeleid voor dat gedachtelezen
Het lijkt wel alsof ik tegen mezelf aan het praten ben, vrouwen kunnen elkaar zo goed aanvoelen.
Alles wat hier staat had ik willen schrijven, raar hoor!
Kunnen jullie hier gedachten lezen, het wordt me een beetje eng.
Die mannen moeten er zijn we kunnen niet zonder hen klopt, daar worden we hier speciaal voor opgeleid voor dat gedachtelezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

donderdag 19 juni 2008 om 21:22
al die jongens die me hebben gekwetst, ik blijf ze maar opzoeken. Misschien om mezelf te bewijzen naar hun toe dat ik toch meer waard ben? ik weet het niet maar ik kan het bij geen van hun los laten. Ik heb zoveel woede in me. Ik blijf volgensmij proberen totdat ze inzien dat ze het verkeerd hebben aangepakt of dat ze besluiten om mij toch fatsoenlijk te behandelen. Maargoed, dat gebeurt toch niet..

donderdag 19 juni 2008 om 21:29
jah dat wel, maar ik had hem weer ontblokt op msn. Iemand misschien tips hoe ik die woede kwijt kan raken? ik ben zo erg met die negativiteit bezig dat ik de leuke dingen om me heen vergeet.. tenminste zo lijkt het een beetje. JOngens die niet goed voor mij zijn moet ik gewoon laten gaan, ipv niet nog meer energie in gaan steken.

donderdag 19 juni 2008 om 22:16
Je had, vind ik, hem in eerste instantie moeten laten weten: 'ik kan woensdag (bijvoorbeeld). 19.30 uur bij café Huppeldepup?' Dan werd hij meteen voor het blok gezet want jij wilde spijkers met koppen slaan (en terecht als je het mij vraagt).
Maar wat anderen ook al zeggen: wat wíl je nog van die jongen? Wat moet je verder met dit contact? Kun je niet beter je energie stoppen in personen met wie het contact een beetje gelijkwaardig is? Dat je nu al (terecht) geïrriteerd bent door zijn vaagheid, is in mijn ogen al een teken aan de wand. Waarom zou je gaan?
Maar wat anderen ook al zeggen: wat wíl je nog van die jongen? Wat moet je verder met dit contact? Kun je niet beter je energie stoppen in personen met wie het contact een beetje gelijkwaardig is? Dat je nu al (terecht) geïrriteerd bent door zijn vaagheid, is in mijn ogen al een teken aan de wand. Waarom zou je gaan?

zaterdag 21 juni 2008 om 09:53
hij zit me dus volgensmij weer aan het lijntje te houden. Zelfs toen ik iets met hem had en ik had een optreden wist hij pas een dag vantevoren of hij kon.
Ik weet dat hij zijn ouders veel moet helpen en dat ze streng zijn EN dat hij werk heeft waarbij ze niet echt plannen...maar hij deed ook niet echt de moeite om te proberen had ik het idee..
HIj stuurde mij eerst dus een mail dat hij afgelopen dinsdag en woensdag kon. Toen stuurde ik terug dat ik niet kon.
Hij vroeg mij wanneer ik dan wel kon, dat hij dan zou checken of hij ook dan zou kunnen.
Ik zei dat ik volgende week 4 avonden kon afspreken.
Toen kreeg ik als antwoord dat hij 1 van deze dagen nog iets zou laten weten wanneer hij dan kon..Dit had hij woensdagmiddag gestuurd. Het is nu vrijdagavond..(ik had redelijk bot teruggestuurd dat ik dat dan wel van hem zou horen)Wat zouden jullie doen?
Wachten op zijn antwoord of gewoon hem verwijderen en blokkeren(en nu definitief)
:
Ik weet dat hij zijn ouders veel moet helpen en dat ze streng zijn EN dat hij werk heeft waarbij ze niet echt plannen...maar hij deed ook niet echt de moeite om te proberen had ik het idee..
HIj stuurde mij eerst dus een mail dat hij afgelopen dinsdag en woensdag kon. Toen stuurde ik terug dat ik niet kon.
Hij vroeg mij wanneer ik dan wel kon, dat hij dan zou checken of hij ook dan zou kunnen.
Ik zei dat ik volgende week 4 avonden kon afspreken.
Toen kreeg ik als antwoord dat hij 1 van deze dagen nog iets zou laten weten wanneer hij dan kon..Dit had hij woensdagmiddag gestuurd. Het is nu vrijdagavond..(ik had redelijk bot teruggestuurd dat ik dat dan wel van hem zou horen)Wat zouden jullie doen?
Wachten op zijn antwoord of gewoon hem verwijderen en blokkeren(en nu definitief)
:
zaterdag 21 juni 2008 om 10:44
Al die ergernissen zijn net nergens goed voor, WAAROM wilde je wat gaan drinken?
Om terug bij elkaar te komen?
Dat gaat niet gebeuren, je schrijft het zelf al, hij is niet goed voor je.
De eerstvolgende keer dat hij mailt voor een afspraak mail je terug, je hebt je kans gehad, ik ga verder met mijn leven doe jij hetzelfde
Relatie materiaal is het niet, vriendschap zit er ook niet in, wieberen!
Ergernis opgelost,hallo lol
(of ben ik nu weer heel kortzichtig?)
Om terug bij elkaar te komen?
Dat gaat niet gebeuren, je schrijft het zelf al, hij is niet goed voor je.
De eerstvolgende keer dat hij mailt voor een afspraak mail je terug, je hebt je kans gehad, ik ga verder met mijn leven doe jij hetzelfde
Relatie materiaal is het niet, vriendschap zit er ook niet in, wieberen!
Ergernis opgelost,hallo lol
(of ben ik nu weer heel kortzichtig?)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

maandag 23 juni 2008 om 06:16
kreeg ik gisteravond een smsje om kwart over 11 van me ex. dit stond erin: hej schat ik denk dat ik morgenavond wel kan, als jij ook kan laat ik je per smsje weten hoelaat en waar...uh sorry???? het is dus echt weer duidelijk dat hij weer alles wil gaan bepalen. Hij zegt eerst dat hij het gisteravond zeker zou weten en nu komt hij alweer aan met dat hij denkt dat hij kan afspreken ipv zeker te weten. en ook dat ik weer afhankelijk van hem word. en HIJ laat weten hoelaat en waar...jah hallo, heb ik ook nog iets te zeggen? ik laat dus fijn niks meer weten.