Alleen nog een man
woensdag 5 november 2008 om 13:02

donderdag 6 november 2008 om 12:05
Maar iedereen kan toch eens een keer iets doen, wat minder leuk is? Daar zou ik hem niet op afrekenen. Blijkbaar heeft hij daarna haar vertrouwen weer kunnen winnen (met cadeaus, haha).
En hij deed dat toen omdat hij haar toen al heel erg leuk vond. Dus echt heel negatief vind ik dat niet, gewoon menselijk.
Wat goed dat Mano zei, nooit tweede keus te zijn. Dus kans verkeken, maar daar zal B ook heel goed over nagedacht hebben. Denk dat hij niet lang alleen zal blijven, zo'n lieve man.
Voor degenen die het andere topic niet gelezen hebben..daar heeft Olaf zelf nog wat gepost! Dat niet alles is wat het lijkt.
En hij deed dat toen omdat hij haar toen al heel erg leuk vond. Dus echt heel negatief vind ik dat niet, gewoon menselijk.
Wat goed dat Mano zei, nooit tweede keus te zijn. Dus kans verkeken, maar daar zal B ook heel goed over nagedacht hebben. Denk dat hij niet lang alleen zal blijven, zo'n lieve man.
Voor degenen die het andere topic niet gelezen hebben..daar heeft Olaf zelf nog wat gepost! Dat niet alles is wat het lijkt.
donderdag 6 november 2008 om 14:52
Juul,
ik zou ook mijn bedenkingen hebben als een man zo overdreven attent is,
Op dat terrasje ook,
Diep in haar ogend kijken,zwoele stem...wat heb je prachtige ogen...
Ik zou echt spontaan de slappe lach krijgen en vragen of hij alsjeblieft normaal wil doen,haha!
Nee,
geef mij maar een man die mij aan het lachen maakt,beetje pesten,wel veel knuffelen,maar geen geslijm.
Met een Olaf om mij heen zou ik nog vaker boven de plee hangen.
Ik denk ook wel dat Bernadette haar gevoelens oprecht zijn,ze is het type vrouw voor dit soort romantiek.
ik zou ook mijn bedenkingen hebben als een man zo overdreven attent is,
Op dat terrasje ook,
Diep in haar ogend kijken,zwoele stem...wat heb je prachtige ogen...
Ik zou echt spontaan de slappe lach krijgen en vragen of hij alsjeblieft normaal wil doen,haha!
Nee,
geef mij maar een man die mij aan het lachen maakt,beetje pesten,wel veel knuffelen,maar geen geslijm.
Met een Olaf om mij heen zou ik nog vaker boven de plee hangen.
Ik denk ook wel dat Bernadette haar gevoelens oprecht zijn,ze is het type vrouw voor dit soort romantiek.
woensdag 12 november 2008 om 12:15
Leuk! Vanavond slotaflevering...ben benieuwd of Bernadette en Olaf nog steeds verliefd zijn, en of het tussen Karin en Sander een romance is geworden, denk het eerlijk gezegd niet, meer dan gewoon goede vrienden, zit er bij hun volgens mij niet in. En Jantina heeft niet gekozen, dus das al duidelijk, maar wel leuk om te zien hoe het verder met haar gegaan is..