Als je vriend niet 100% voor jou kinderen gaat. [Geen OP]

06-04-2021 20:57 98 berichten
Herkenbaarheid
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 09:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.61% gewijzigd
Je houdt helemaal niet van hem. Je bent gewoon bang voor t alternatief.
Alle reacties Link kopieren
Sta je ingeschreven voor huurwoningen?
Alle reacties Link kopieren
Jullie klinken beiden niet leuk voor elkaars kinderen.
..
anoniem_642fa5aa7473b wijzigde dit bericht op 07-04-2021 06:57
Reden: Herkenbaarheid
99.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kies voor je kinderen en ga! Dit gaat echt alleen nog maar minder leuk worden.
Alle reacties Link kopieren
‘De liefde van mijn leven’ zou dat acuut niet meer zijn, als hij mijn kinderen niet kan hebben.

Uiteindelijk zijn zij de ware liefdes van mijn leven. En elke man die me vertelt dat ze niet goed genoeg zijn of ik niet goed met ze omga, of kritiek heeft op mijn ex als vader, mag zijn heil anders zoeken.
patchouli_ wijzigde dit bericht op 06-04-2021 21:26
6.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
spacescooter schreef:
06-04-2021 21:11
Dit is precies de reden dat ik een latrelatie heb. Ik denk dat je het niemand kwalijk kan nemen. Van je eigen kinderen kun je altijd meer verdragen en is onvoorwaardelijk. De kinderen voelen deze spanningen ook aan en dan vertonen ze sneller zulk gedrag.

Waarom ben je gaan samenwonen? Een eigen plekje met je kinderen is ideaal. Waarbij je in zulke situaties altijd kan terugkeren naar je veilig haven!

Je kan elkaar opzoeken als je zin hebt en dan is het echt leuk en speciaal.
Je houd van deze kneus schrijf je.
Ga dan latten en voorkom zulk moeilijk gedoe. Het kan echt!
Dit dus.

Ik ben bewust jaren alleen geweest. En dat wil niet zeggen ik nooit een leuke kerel had. En altijd open ben geweest daarin naarmate de kinderen ouder waren.
En die leuke kerels vonden mijn kinderen ook super leuk. Kreeg altijd complimenten over hoe fijne kinderen ik heb blabla. Maar dat is logisch; die mannen hoefden er niet mee te leven en mijn kinderen wisten daarentegen zij niets op te offeren hadden voor betreffende man.
Leuk om bij elkaar te zijn, maar niet als er kinderen zijn.

Mijn jongste is een onwijs moeilijke puber. Heeft dyscalculie en ASS. Schat van een kind, zo open en sociaal zegt iedereen.
Dat klopt wel, zolang je visite bent. Haar vader en ik hebben de strijd en de kopzorgen. Ik zou het een andere man niet aan willen doen.
De oudsten toen ze allen nog thuis woonden; stinkwas, grote bek, vrienden over de vloer, bezopen thuis komen, weer eens pech en midden in de nacht je bed uit gebeld worden, ga zo maar even door wat drie opgroeiende jongens met zich mee brengen.
Hele normale dingen, maar ga er maar 24/7 mee dealen als partner van. Dat maakt je niet direct een hufter als je dat niet trekt. Integendeel; kan het volledig begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil dus eigenlijk jouw kinderen wel opvoeden, omdat hij dit bij zijn eigen kinderen niet doet. Waarom heeft hij geen co-ouderschap?
Gelukkig maar dat hij wel leuk tegen ze kan doen, anders was het helemaal heel bijzonder geweest dat je bent gaan samen wonen.
Samenwonen met allebei kinderen is gewoon ook ingewikkeld. Ik hoop dat je snel een huis voor jezelf hebt. En dan niet meer zo snel gaan samenwonen...
Find people who will make you better (M. Obama)
Ga eens de podcast Echte Oogappels aflevering Scheiden of blijven luisteren.
En daarna snel wegwezen. Je kinderen moeten op 1 staan, niet een man.
Ga desnoods latten.

En waarom moet hij 100% voor jouw kinderen gaan als jij zo te lezen ook niet 100% voor de zijne gaat?
Alle reacties Link kopieren
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:23
Weet je wat het gekke is , hij doet altijd heel leuk met ze. Grapjes maken mee naar training, wedstrijden enz.
Adviezen geven en spelletjes doen.
Dus ja dan denk je , dit word wel wat.
We zijn nu 4 jaar samen waarvan , 2 samen wonen.
Hij heeft net toegegeven dat hij baalt dat hij zijn eigen kinderen niet kan opvoeden/verzorgen omdat hij ze alleen maar eens per 2 weken ziet.
En moeders het grootste gedeelte alleen doet.
Dan moet hij dus gaan strijden voor co-ouder voor zijn eigen kinderen.

In plaats van zijn negatieve gevoelens op jou en jouw kinderen uit te werken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
..
anoniem_642fa5aa7473b wijzigde dit bericht op 07-04-2021 06:57
Reden: Herkenbaarheid
98.54% gewijzigd
..
anoniem_642fa5aa7473b wijzigde dit bericht op 07-04-2021 06:58
Reden: Herkenbaarheid
98.19% gewijzigd
Zijn kinderen vind jij toch ook al niet leuk. Spreek zonder kinderen af. Of maak het uit.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
06-04-2021 21:26
Dan moet hij dus gaan strijden voor co-ouder voor zijn eigen kinderen.

In plaats van zijn negatieve gevoelens op jou en jouw kinderen uit te werken.
Ow ja, de strijd aangaan met je ex doet je huidige relatie vast goed......
O, je woont ook nog samen.
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:23
Weet je wat het gekke is , hij doet altijd heel leuk met ze. Grapjes maken mee naar training, wedstrijden enz.
Adviezen geven en spelletjes doen.
Dus ja dan denk je , dit word wel wat.
We zijn nu 4 jaar samen waarvan , 2 samen wonen.
Hij heeft net toegegeven dat hij baalt dat hij zijn eigen kinderen niet kan opvoeden/verzorgen omdat hij ze alleen maar eens per 2 weken ziet.
En moeders het grootste gedeelte alleen doet.

Daar kan hij prima wat aan doen als hij dat echt wil. Als hij niet ver weg is gaan wonen en hij geen kinderen heeft mishandeld of andere gedragsproblemen heeft dan is co-ouderschap of een omgang met veel meer uren, de norm bij de meeste kinderrechters.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 06-04-2021 21:30
1.12% gewijzigd
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:26
Geloof mij , ik doe alles voor zijn kids.
Omdat het kinderen zijn en die er niks aan kunnen doen.
Ik verzorg ze nog beter dan wat hij doet.
Het hebben over kinderen die manipuleren om jullie uit elkaar te drijven klinkt niet echt hartelijk of realistisch.
Alle reacties Link kopieren
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:26
Geloof mij , ik doe alles voor zijn kids.
Omdat het kinderen zijn en die er niks aan kunnen doen.
Ik verzorg ze nog beter dan wat hij doet.
Nog zo'n rode vlag.
Alle reacties Link kopieren
Zachtdekentje schreef:
06-04-2021 21:23
Weet je wat het gekke is , hij doet altijd heel leuk met ze. Grapjes maken mee naar training, wedstrijden enz.
Adviezen geven en spelletjes doen
.
Dus ja dan denk je , dit word wel wat.
We zijn nu 4 jaar samen waarvan , 2 samen wonen.
Hij heeft net toegegeven dat hij baalt dat hij zijn eigen kinderen niet kan opvoeden/verzorgen omdat hij ze alleen maar eens per 2 weken ziet.
En moeders het grootste gedeelte alleen doet.
Maar dat is toch logisch. Een man die goed is met je moeder en gezellig is om af en toe mee op te trekken is toch ook leuk. Dat is 'een vriend' , dat is wezenlijk anders dan wanneer je gaat samenleven en een gezin moet vormen.


Hoop voor jullie allemaal dat je snel eigen woonruimte hebt.
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
06-04-2021 21:29
Ow ja, de strijd aangaan met je ex doet je huidige relatie vast goed......
Als ik goed lees zijn er zelfs 2 ex'en in 't spel bij man van opstartster :-D.

Maar ik vind het niet geheel onlogisch dat ie 't moeilijk heeft met dat opstartster haar kinderen 50 % ziet en hij maar zo'n 15 % van de tijd.
Als ie dan ook nog eens af en toe horens krijgt van de kinderen van opstartster ...

Maar dan moet ie dus om te beginnen gaan uitzoeken of ie zijn eigen kinderen misschien meer kan zien.
Hoeft die jaloezie om dat "meer zien" al niet.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Als je moeder niet 100% voor je gaat en gaat samen wonen met de liefde van haar leven die haar kinderen niet moet en die haar bedreigt hoe zij zich moet gedragen in zijn huis of anders......
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
LīlyRose schreef:
06-04-2021 21:30
Het hebben over kinderen die manipuleren om jullie uit elkaar te drijven klinkt niet echt hartelijk of realistisch.
Nee dat snap ik dat dat zo overkomt, maar hij is hoogbegaafd en heeft dat zelf aan zijn moeder en vader gezegd.
Liever niet quoten! Ivm herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat je vriend zei klinkt niet leuk. Maar soms zeg je dingen waar je achteraf spijt van hebt. Heeft je vriend dat? Een gezin is soms best heel zwaar. Een samengesteld gezin nog zwaarder. Soms zeg je dingen uit emotie. Als jullie van elkaar houden en er het beste van willen maken, ga dan samen naar een therapeut om jullie te helpen :hug: Als je vriend jouw kinderen echt niet leuk vindt, dan geldt bovenstaande niet. Dan zou ik gaan
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt helemaal niet als een leuke relatie en het klinkt alsof het voor de kinderen nog veel erger is, dus ik zou zeker op zoek gaan naar andere woonruimte.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Liefde van je leven?!?!
Een vent die mijn dochter niet accepteerd zoals ze is mag rechtsomkeert maken.

Heb 1 liefde van mn leven en dat is zij!
De rest is bijzaak.

O en een vent die er niet is voor zn kinderen heb ik geen interesse in. (en daarmee bedoel ik o.a. geen coouderschap zonder goede reden om dat niet te kunnen)
apatura wijzigde dit bericht op 06-04-2021 22:14
32.93% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven