Altijd alleen

10-06-2008 00:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het staat al in de titel.. ik ben altijd alleen...en dan bedoel ik niet dat ik geen vrienden heb ofzo, helemaal niet.. ik heb een hoop leuke vrienden en vriendinnen. Maar ik heb nooit een echte relatie met iemand :(. En dan soms vraag ik me weleens af hoe dat komt. en of anderen mensen ook wel eens dat gevoel hebben;;
stel je misschien te hoge eisen? of kom je niet vaak op plekken waar je nieuwe mensen kan ontmoeten?

weetje op ieder potje past een dekseltje!

jouw tijd komt nog wel!

maar ga er niet teveel naar opzoek zo voorkom je teleurstellingen.
heb ook dat gevoel.kom niet in de kroeg hoef niet zo nodig zo n kroegloper.

Via internet ook niet,en sporten kan ik niet.

Dan toch maar wachten op die ene bijzondere persoon,misschien bij appie bij de eenpersoonmalltijden hihihi

Ach nijn tijd komt vast nog wel
ben je ech zo alleen of voel je je aleen af en toe zo? Volgens je verhaal is het laatste het geval.. Soms is zelfmedelijden wel lekker maar je hebt er niet zo veel aan. Als je echt een "diepere" band met mensen wilt moet je daar aan werken. probeer een keer onderwerpen aan te kaarten die je normaal niet druft te bespreken ( niet gelijk alles open leggen!) en kijk wat er van komt! xx Miena
Wat ook belangrijk is: heb je echte belangstelling voor anderen, en ben je attent op wat er bij anderen gebeurt in hun leven, of verwacht je dat anderen er voor jou moeten zijn?

Een diepere band aangaan vereist ook dat je open bent.

Op elk potje past een dekseltje en jouw tijd komt nog wel: sorry, dat vind ik nietszeggende cliche's!!
Ja, dat vind ik ook onzin. Mijn tante is 52 en hartstikke alleen hoor en dat vind ze heus niet leuk. Dus dat iedereen iemand ontmoet: nee, helaas niet. Maar er zijn ook zat mensen die genoegen nemen met een relatie waarin ze niet echt gelukkig zijn. Is dat dan goed? Misschien wel, ik weet het niet.. Ik hoop dat je nuttige reacties krijg voetbalschoen (toevallig onlangs aangemeld?)
Bij elke voetbalschoen past er wel een andere voetbalschoen, vooral met dit EK. Dan lopen er een hoop leuke voetbalschoenen rond. Maar ze zitten wel per paar aan één voetballer. Dat wordt dan wat lastig.
World of Warcraft: Legion
Okay, die bovenstaande opmerking komt omdat ik in een feestroes zit en in een wat ballorige stemming ben.

Ja, ik zit er ook mee, maar het is een verhaal om dat op te schrijven, waarmee ik jullie niet echt wil lastigvallen. Ik toon interesse in anderen, maar of dat voldoende is... ik weet niet. Ik ben 41, bijna 42, en heb ook nooit een relatie gehad. Ik denk dat ik aan vrouwen te hoge eisen stel, en zij stellen te hoge eisen aan mij, waardoor er bijna nooit een match is. Als er een match is, ontstaat er geen relatie, maar in plaats daarvan vriendschap.
World of Warcraft: Legion
Had ik ook altijd, op een foute man na, altijd alleen geweest. Toen ik begon toe te geven dat ik dat niet altijd leuk vond, kreeg ik nooit andere antwoorden dan: 'jouw tijd komt nog wel', 'wacht maar, straks staat ie zomaar voor je neus', 'je bent de ware gewoon nog niet tegengekomen', 'op ieder potje past een dekseltje'. Enz..... Daar vond ik nog erger.

En intussen verstreken de jaren (ik kreeg de zenuwen want ik passeerde ook de 30), was ik toch echt geen kluizenaar, had ik zat vrienden en vriendinnen, leuke baan, sport en huis enzo, maar nooit een man. En iedereen hield vol met die opmerkingen, dat was dan wel weer knap .

En opeens was ie daar, ik hoefde alleen maar toe te happen. Maar eng dat dat was.... Maar goed, inmiddels wonen we al een tijdje samen. Ontzeg jezelf nooit een date en blijf niet binnen zitten. Laat je hoge eisenlijstje (dat had ik) varen en zie mensen zoals ze zijn. Dan kan iemand van wie je het niet verwacht toch heeeel erg bijzonder blijken te zijn. Succes!

Sterre
Ja en soms lukt het gewoon ook niet. Dus ik zou het voor mijzelf gewoon zo leuk mogelijk maken. Je geluk hangt echt niet af van het hebben van een man. Althans dat zou ook niet gezond zijn. Ik heb ook een tante, in de 80, nooit een relatie gehad. Maar ze zit echt niet zielig in een hoekje. Ze maakt echt wel wat leuks van haar leven. Neem je touwtjes van je leven in je eigen handen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven