ander pikt scharrel in

04-02-2019 18:29 40 berichten
Een tijdje terug had ik een one-night stand met een aantrekkelijke vrouw die ik tijdens een avondje stappen had leren kennen. Na de afloop hield ik nog wat contact want we hadden best veel gemeenschappelijke interesses maar het contact liep wat stroef van haar kant uit.

Vorige weekend appten we opnieuw en nu bleek dat zij met gemeenschappelijke vrienden naar dezelfde club zou gaan als ik. We zagen elkaar daar dus opnieuw eerst in de groep en daarna nam ik haar hand om te dansen. Toen ik haar losliet kwam plots uit het niets een onbekende man die haar meteen meenam om een eindje verder te dansen. Ik bleef rustig en ging gewoon samen met de rest van de groep dansen.

Toen zij toch wel lang wegbleef keek ik even en zag ik dat die man aan het proberen was om haar te zoenen. Ze bood wat weerstand maar uiteindelijk ging ze er toch in mee. Uiteindelijk vertrok ze met hem uit de club. Ze kwam nog even dag zeggen tegen me.

Ik probeer dit alles gewoon te negeren maar het knaagt wat aan me. Had ik anders moeten reageren? De kans is groot dat ik haar opnieuw zie gezien onze gemeenschappelijke vrienden.
Murrmurr schreef:
04-02-2019 18:31
Ze is met je naar bed geweest dus ze is toch jouw bezit? Ik zou jouw moeder bij zijn moeder langs laten gaan dan geeft 'ie haar misschien terug.
Vaders regelen dit soort dingen, of grote broers. Vrouwen hebben toch niks te willen?
-Darkside- schreef:
04-02-2019 19:26
Vaders regelen dit soort dingen, of grote broers. Vrouwen hebben toch niks te willen?
Nee die moeten werken. Als grote kinderen mijn nieuwe sleutelhanger hadden afgepakt of mij in de prikkers hadden geduwd dan stond moeders aan de deur hoor.
Advies van dr. Hook:

When you're in love with a beautiful woman, it's hard
When you're in love with a beautiful woman, you know it's hard
Everybody wants her, everybody loves her
Everybody wants to take your baby home
Murrmurr schreef:
04-02-2019 19:35
Nee die moeten werken. Als grote kinderen mijn nieuwe sleutelhanger hadden afgepakt of mij in de prikkers hadden geduwd dan stond moeders aan de deur hoor.
Tsss modern hoor
Alle reacties Link kopieren
.
het kan zijn dat je heel slecht danst
Trio ?
Of ... ruikt naar aangeharkt herstblad.
Ik denk dat ze aan zijn gezicht kon zien, dat hij beter geschapen was.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
04-02-2019 20:21

:idee:
merelindesloot schreef:
04-02-2019 20:18
Of ... ruikt naar aangeharkt herstblad.
Is dat de vrouwelijke variant op een weggewaaid dakraam?
LoveDobby schreef:
04-02-2019 20:21
gewoon even voelen kan ook
Tsja als je haar zo leuk vind (vond?) had je haar niet zo makkelijk “van je af laten pakken” dus ik zou me er niet druk om maken. Next! :-D
Die onbekende man is haar grote liefde, maar hij is getrouwd, dus slaat hij alleen toe in het donker. (When the lights out, it's less dangerous) Ze zoenen, hij gaat met haar mee naar haar huis, en de week erop plaatst hij een foto van hem met zijn vrouw en gezin tijdens een wintersport zodat zij weer begrijpt dat hij toch niet bij zijn vrouw weggaat en ze vooral geen verwachtingen moet krijgen.Dat verklaart ook tegelijkertijd haar afhoudende gedrag. Ze wil er niet weer intrappen maar uiteindelijk geeft ze zich toch over. En zo zal dat nog wel jaren zo blijven.

Je was leuk, maar niet leuker dan hem.

Waarom ga je eigenlijk gelijk al met iemand naar bed na een leuke avond? je stelt je zo wel heel makkelijk op. #afknapper.
anoniem_651d480a3d1d1 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 22:16
Reden: aanvulling
13.09% gewijzigd
oops
anoniem_651d480a3d1d1 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 22:15
Reden: op citeren gedrukt ipv bewerken...
98.98% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven