ander pikt scharrel in

04-02-2019 18:29 40 berichten
Een tijdje terug had ik een one-night stand met een aantrekkelijke vrouw die ik tijdens een avondje stappen had leren kennen. Na de afloop hield ik nog wat contact want we hadden best veel gemeenschappelijke interesses maar het contact liep wat stroef van haar kant uit.

Vorige weekend appten we opnieuw en nu bleek dat zij met gemeenschappelijke vrienden naar dezelfde club zou gaan als ik. We zagen elkaar daar dus opnieuw eerst in de groep en daarna nam ik haar hand om te dansen. Toen ik haar losliet kwam plots uit het niets een onbekende man die haar meteen meenam om een eindje verder te dansen. Ik bleef rustig en ging gewoon samen met de rest van de groep dansen.

Toen zij toch wel lang wegbleef keek ik even en zag ik dat die man aan het proberen was om haar te zoenen. Ze bood wat weerstand maar uiteindelijk ging ze er toch in mee. Uiteindelijk vertrok ze met hem uit de club. Ze kwam nog even dag zeggen tegen me.

Ik probeer dit alles gewoon te negeren maar het knaagt wat aan me. Had ik anders moeten reageren? De kans is groot dat ik haar opnieuw zie gezien onze gemeenschappelijke vrienden.
Nou ja zeg wat een brutale aap!
Alle reacties Link kopieren
Welkom in de wereld
Hoe had je anders moeten reageren dan? Het was een one-night stand. Als ze niet had gewild was ze vast niet mee gegaan.
anoniem_64901a3ee50c1 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 18:31
Reden: Woord vergeten
1.71% gewijzigd
Ze is met je naar bed geweest dus ze is toch jouw bezit? Ik zou jouw moeder bij zijn moeder langs laten gaan dan geeft 'ie haar misschien terug.
En het probleem is?
Je had hem moeten uitdagen voor een duel. Zo zijn de regels.

Afbeelding
Murrmurr schreef:
04-02-2019 18:31
Ze is met je naar bed geweest dus ze is toch jouw bezit? Ik zou jouw moeder bij zijn moeder langs laten gaan dan geeft 'ie haar misschien terug.
:lol:
Ik denk dat je kans al voorbij is, je had natuurlijk hem achterna moeten rennen en er met hem om moeten vechten.
Dus je hebt 1 keer een one night en gelijk is ze jouw bezit?
Dan had je haar misschien ineens ten huwelijk moeten vragen.

Niet haar beste zet om het recht onder je neus te doen, maar tja ...
Afbeelding
Hij heeft geluk, jij pech.
Misschien.
Daar kan je niets aan doen. Ze mag gaan met wie ze wil. En de keuze viel die avond niet op jou.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze dacht "die heb ik al es uitgetest, vanavond effe iemand anders uittesten".

Getest en te licht bevonden ...

En volgende week duikt ze waarschijnlijk weer met een ander in bed.

Ik hoop dat je wel een condoom hebt gebruikt?
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 04-02-2019 18:41
15.65% gewijzigd
De scharrel is geen barbiepop maar een persoon. Had je dat in de gaten?
Je kan een persoon niet van iemand afpakken. De tijd dat mensen andere mensen in eigendom hadden zijn al heel lang voorbij.
Tis een slettebak.
ik geef mn bek ook maar een douw
Belg007 schreef:
04-02-2019 18:41
Kan natuurlijk ook zijn dat ze dacht "die heb ik al es uitgetest, vanavond effe iemand anders uittesten".

Getest en te licht bevonden ...

En volgende week duikt ze waarschijnlijk weer met een ander in bed.

Ik hoop dat je wel een condoom hebt gebruikt?
Nou zeg, een vrouw die met een man naar bed gaat en er niet meteen mee trouwt, getsie.
Pikt scharrel in....

Ja ja...
want er stond een grote stempel op haar hoofd met de tekst: van mij?
Ze heeft zelf niks meer in te brengen?

Sowieso, als het een scharrel is dan is het toch een los iets. Dan mag ze toch zelf weten wat ze doet.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het andere mannetje vond ze interessanter.
Aandoenlijk topic. :there:
hij was gewoon leuker en aantrekkelijker denk ik
zo gaat het op de apenrots
Het-groepje schreef:
04-02-2019 18:35
:lol:
Ik denk dat je kans al voorbij is, je had natuurlijk hem achterna moeten rennen en er met hem om moeten vechten.
Nou dit vroeg ik me dus af. Of vrouwen zoiets appreciëren. Nu ben ik dus gewoon cool gebleven.
Lieveranoniem123456 schreef:
04-02-2019 19:04
Nou dit vroeg ik me dus af. Of vrouwen zoiets appreciëren. Nu ben ik dus gewoon cool gebleven.
nee dat apprecieren vrouwen niet. de vrouw kies namelijk zelf met wie zij paart. Jij hebt afgedaan.
Dus je hebt een One Night Stand met iemand uit je vriendenkring en je dacht dat die persoon nu jouw bezit was?

Tja, zoek het wat verder van huis en wacht met introduceren aan vrienden tot je elkaar langer kent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als ze jou leuker vond, was ze wel met jou blijven dansen of terug gekomen naar je lijkt me.
Je baltsgedrag is toe aan een update.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven