Anonieme brief ontvangen, vreemdgaan

25-11-2021 16:39 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag jullie mening horen. Vandaag heb ik briefpost ontvangen, het was een screenshot van een whatsapp gesprek tussen een dame en mijn vriend. Het gesprek was seksueel getint en hij vroeg aan haar op welke manier hij mij het beste kon verlaten. Ik ben er kapot van. Zelfs mijn moeder heeft de brief ontvangen! Mijn vriend ontkent alles, en zegt dat dit nep is. Ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Enerzijds denk ik.. waar rook is, is vuur. En wat heeft iemand er nu aan om zo'n 'neppe' brief te maken? Het is zijn manier van typen etc.

Mijn moeder was al niet erg enthousiast over onze relatie en nu dit er ook nog eens bij...
Wat laf dat iemand dat anoniem stuurt. En ook nog eens naar je moeder. Ken je iemand die weet dat je moeder niet echt blij is met je relatie?
Alle reacties Link kopieren
O bah, wat een nachtmerrie om zo'n brief te ontvangen maar als het ook naar je moeder is verstuurd kan de achterliggende gedachte zijn dat het een enorme vreemdgaander is cq respectloos naar jou en dat de afzendster van de brief dat ook je moeder wilde laten weten. Geen enkele vrouw zou namelijk willen dat haar dochter verblind raakt door een bedriegelijke charmeur .
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-11-2021 18:02
Wat laf dat iemand dat anoniem stuurt. En ook nog eens naar je moeder. Ken je iemand die weet dat je moeder niet echt blij is met je relatie?
Moeder zelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:05
Moeder zelf ;-)
Hier dacht ik ook gelijk aan.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:05
Moeder zelf ;-)
De chats waren seksueel getint.... :purple:
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
25-11-2021 18:07
De chats waren seksueel getint.... :sick:
Nee, die de brief heeft gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:07
Nee, die de brief heeft gestuurd.
Ik pas, het wordt nu te ingewikkeld voor me :@@:
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:05
Moeder zelf ;-)
Was ook mijn eerste idee maar toen las ik dat ze seksueel getint waren. Hoop niet dat TO een moeder heeft die zover wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-11-2021 18:08
Was ook mijn eerste idee maar toen las ik dat ze seksueel getint waren. Hoop niet dat TO een moeder heeft die zover wil gaan.
oh sjit!
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
25-11-2021 18:08
Ik pas, het wordt nu te ingewikkeld voor me :@@:
Moeder stuurt brief met fake screenshots naar TO en ook naar zichzelf om zo een bommetje onder de relatie te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet waarom iemand het anoniem doet. Heb het zelf ook ooit overwogen via een anonieme brief te doen, omdat de beste vriend van mijn destijds partner zijn vriendin elk weekend bedroog met verschillende vrouwen. En daarbij geen condoom gebruikte. En een super lieve trouwe vriendin had. Uiteindelijk niet gedaan.

Maar zou me in dit geval zoals Prada aangeeft afvragen of dit oprecht is of dat iemand je een hak wil zetten, of je vriend. Zou nou nooit in me opkomen zo'n brief naar iemand anders te sturen.
Heb jij die brief zelf aan je moeder laten lezen of heeft je moeder dezelfde brief ontvangen?
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:09
Moeder stuurt brief met fake screenshots naar TO en ook naar zichzelf om zo een bommetje onder de relatie te leggen.
... en zichzelf buiten verdenking te houden?
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel degelijk waar is. Waarom zou iemand dit verzinnen. En het staat notabene zelfs op papier. Kun je wel zeggen dat het nep is, maar waarom die creativiteit en tijd besteden aan iets wat niet belangrijk voor iemand is?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Rijksmuseum schreef:
25-11-2021 18:09
Je weet niet waarom iemand het anoniem doet. Heb het zelf ook ooit overwogen via een anonieme brief te doen, omdat de beste vriend van mijn destijds partner zijn vriendin elk weekend bedroog met verschillende vrouwen. En daarbij geen condoom gebruikte. En een super lieve trouwe vriendin had. Uiteindelijk niet gedaan.

Maar zou me in dit geval zoals Prada aangeeft afvragen of dit oprecht is of dat iemand je een hak wil zetten, of je vriend. Zou nou nooit in me opkomen zo'n brief naar iemand anders te sturen.
Ik ook. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik vond dat het mijn zaken verder niet (meer) waren.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
25-11-2021 18:11
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel degelijk waar is. Waarom zou iemand dit verzinnen. En het staat notabene zelfs op papier. Kun je wel zeggen dat het nep is, maar waarom die creativiteit en tijd besteden aan iets wat niet belangrijk voor iemand is?
Het staat op papier dus het is waar? Geloof jij ook dat alles wat op Facebook staat waar is?

Het is heel makkelijk om in je telefoon de naam van iemand in iemands anders naam te veranderen, daar een chatgesprek mee te hebben en dat dan te printen. Kost zo'n 30 seconden, inclusief het gesprek voeren.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Ik denk ook dat het waar is. Hoeft niet eens van die minnares te komen. Misschien haar partner, of een zus van haar die zich zorgen maakt en zo een bom onder die affaire wil leggen.
Ik heb het ook ooit overwogen en niet gedaan. Zonder in details te gaan was het zo'n schaamteloze en respectloze situatie dat mijn handen jeukten om de hele boel te laten ontploffen en de echtgenote en de minnares de kans te geven zich te bevrijden van die klootzak.
anoniem_639dcde78f69d wijzigde dit bericht op 25-11-2021 18:19
42.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
25-11-2021 18:09
Moeder stuurt brief met fake screenshots naar TO en ook naar zichzelf om zo een bommetje onder de relatie te leggen.
Of moeder treft schoonzoon op chatsite en lokt hem in de val... intrige, we hebben meer info nodig
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vreemd vind aan dit verhaal is dat ook je moeder een brief heeft ontvangen. Waarom zou iemand dat doen?

Wellicht iemand die jaloers is op jou en verliefd is op je vriend?

Het kan natuurlijk ook wel waar zijn, maar hoe reageerde je vriend? Was hij verbaasd of moest hij zijn schuldgevoel verbergen of wat?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
25-11-2021 18:07
De chats waren seksueel getint.... :purple:
Hoe denk je dat ze moeder is geworden?
Dat kan dan toch alleen de dame zelf of je vriend zijn?
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou iemand dan een kopie naar de moeder sturen?!

Die moeder zelf niet denk ik. Beetje jezelf als verdachte in the picture zetten
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-11-2021 18:19
Maar waarom zou iemand dan een kopie naar de moeder sturen?!

Die moeder zelf niet denk ik. Beetje jezelf als verdachte in the picture zetten
Ik denk een bekende die hoopt dat moeder kan helpen ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven