Anonieme brief ontvangen, vreemdgaan

25-11-2021 16:39 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag jullie mening horen. Vandaag heb ik briefpost ontvangen, het was een screenshot van een whatsapp gesprek tussen een dame en mijn vriend. Het gesprek was seksueel getint en hij vroeg aan haar op welke manier hij mij het beste kon verlaten. Ik ben er kapot van. Zelfs mijn moeder heeft de brief ontvangen! Mijn vriend ontkent alles, en zegt dat dit nep is. Ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Enerzijds denk ik.. waar rook is, is vuur. En wat heeft iemand er nu aan om zo'n 'neppe' brief te maken? Het is zijn manier van typen etc.

Mijn moeder was al niet erg enthousiast over onze relatie en nu dit er ook nog eens bij...
CleopatraVII schreef:
25-11-2021 18:15
Het staat op papier dus het is waar? Geloof jij ook dat alles wat op Facebook staat waar is?

Het is heel makkelijk om in je telefoon de naam van iemand in iemands anders naam te veranderen, daar een chatgesprek mee te hebben en dat dan te printen. Kost zo'n 30 seconden, inclusief het gesprek voeren.
Lees mijn hele bericht. Ik vraag mij serieus af waarom iemand moeite doet als het niet waar is.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
25-11-2021 18:41
Hahaha, dus geen bekende van jou.
Google search op die naakte vrouw foto al gedaan?
Ja, hij vindt geen vergelijkbare resultaten. Hoe dan ook..waar of niet.. dit heeft wel een bom onder onze relatie gelegd
Westerpaviljoen schreef:
25-11-2021 18:35
Sorry maar dit is smeuïger dan pindakaas
Ik vind het meer lijken op pindakaas met stukjes noot.
Alle reacties Link kopieren
Vaag verhaal. Het gaat er nu om, geloof je je vriend? Verder blijf ik dit topic volgen.

Ben benieuwd.. misschien mag je op vriend zijn telefoon kijken? Hoewel hij vast alles gewist heeft.
prada schreef:
25-11-2021 18:08
Was ook mijn eerste idee maar toen las ik dat ze seksueel getint waren. Hoop niet dat TO een moeder heeft die zover wil gaan.
De moeder misschien niet maar vriend van TO? Wat als hij moeder benaderd heeft? Ik zou er niet gek van op kijken, ik heb een vriendin die dit heeft meegemaakt. :-|
Hulpgevraagd schreef:
25-11-2021 18:43
Ja, hij vindt geen vergelijkbare resultaten. Hoe dan ook..waar of niet.. dit heeft wel een bom onder onze relatie gelegd
Tuurlijk.
En terecht.

Die bom ligt er en die gaat ontploffen ook.
Alle reacties Link kopieren
Ja, natuuuurlijk is dit waar, ga daar maar van uit hoor. Ik zou als eerste denken aan de minnares zelf.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
25-11-2021 18:42
Lees mijn hele bericht. Ik vraag mij serieus af waarom iemand moeite doet als het niet waar is.
Volgens die logica zaten we hier in het luchtledige te typen he
Misschien moet het als test nu uitmaken. Als hij dan hemel en aarde beweegt om je terug te krijgen was het nep. Als hij dat niet meer probeert was het echt.
Alle reacties Link kopieren
Tegen niemand wat zeggen, net doen of je niets ontvangen hebt. Vervolgens kijken wie er in jou omgeving vreemd begint te doen.

Misschien is het wel iemand die je vriend wil afpakken.
Alle reacties Link kopieren
Yolo666 schreef:
25-11-2021 18:46
De moeder misschien niet maar vriend van TO? Wat als hij moeder benaderd heeft? Ik zou er niet gek van op kijken, ik heb een vriendin die dit heeft meegemaakt. :-|
Ja dit komt echt vaker voor dan je denkt hoor. Marco Borsato schijnt dit ook te hebben gehad met ze schoonmoedert
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens in zijn telefoon kijken als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me simpel. Man laat aan minnares blijken dat hij twijfelt over of/hoe TO te verlaten. Minnares print gesprek uit en post naar TO en moeder. Succes gegarandeerd en man is binnen no time geheel beschikbaar voor haar.
foechoer wijzigde dit bericht op 25-11-2021 18:54
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
P80 schreef:
25-11-2021 18:50
Ik zou eens in zijn telefoon kijken als ik jou was.
Nou dit, maar nu ben je waarschijnlijk te laat. Ik had de telefoon meteen in handen willen hebben nadat je de brief had laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Je had met die brief in je hand in zijn telefoon moeten kijken maar dat is nu te laat
Foechoer schreef:
25-11-2021 18:53
Het lijkt me simpel. Man laat aan minnares blijken dat hij twijfelt over of/hoe TO te verlaten. Minnares print gesprek uit en post naar TO en moeder. Succes gegarandeerd en man is binnen no time geheel beschikbaar voor haar.
Dat dus en het is waarschijnlijk een zeer goede vriendin van to.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
25-11-2021 18:56
Dat dus en het is waarschijnlijk een zeer goede vriendin van to.
Of familie. Nichtje ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
25-11-2021 18:53
Het lijkt me simpel. Man laat aan minnares blijken dat hij twijfelt over of/hoe TO te verlaten. Minnares print gesprek uit en post naar TO en moeder. Succes gegarandeerd en man is binnen no time geheel beschikbaar voor haar.
Lijkt mij ook
Alle reacties Link kopieren
Staat op de screenshot ook zijn profielfoto?
Murrdurr schreef:
25-11-2021 18:49
Ja dit komt echt vaker voor dan je denkt hoor. Marco Borsato schijnt dit ook te hebben gehad met ze schoonmoedert


Oh echt? Ik dacht dat hij alleen voor jonge vrouwen ging? Wat een loser..
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
25-11-2021 18:49
Misschien moet het als test nu uitmaken. Als hij dan hemel en aarde beweegt om je terug te krijgen was het nep. Als hij dat niet meer probeert was het echt.
Als hij met een grote bos bloemen komt is het echt.
Als hij al eens eerder met een grote bos bloemen kwam is het echt.

:winkie:
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
25-11-2021 18:56
Dat dus en het is waarschijnlijk een zeer goede vriendin van to.

Hm, dat zou wel een nare plottwist zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als het via de post is gegaan heeft iemand wel erg veel moeite gedaan.
.
Alle reacties Link kopieren
Hulpgevraagd schreef:
25-11-2021 18:37
Oh heel dom misschien maar wat kan ik daaraan zien dan?
Poststempels zijn eigenlijk niet veelzeggend maar er zijn poststempels van Amsterdam, Maastricht, Zwolle en Friesland zal er wel eentje hebben Leeuwarden.
Alle reacties Link kopieren
mandylion schreef:
25-11-2021 19:09
Als het via de post is gegaan heeft iemand wel erg veel moeite gedaan.
Hoezo, kan toch in één zucht met de kerstkaartjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven