Appgedrag: Plotselinge radiostilte

02-03-2017 14:01 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar werken terug heb ik op vakantie een man leren kennen die ik leuk vond. We hebben vriendschappelijk wel eens tijd doorgebracht en ik merkte dat ik na een tijde gevoelens voor hem kreeg. Ik heb dit nooit uitgesproken naar hem toe omdat we niet in hetzelfde land wonen.

Omdat hij vaak kortaf of helemaal niet reageerde op mijn appjes ben ik gestopt met contact te zoeken. Nu appt hij af en toe uit zichzelf. Ik antwoord dan maar daarna antwoordt hij kortaf, of stopt hij met terug reageren zonder dit aan te geven. Gisterochtend stuurde hij weer een appje met de vraag of alles goed ging. Ik heb weer terug geantwoord en ik kreeg daarna geen enkel bericht meer (ik vroeg hem nog of hij de zon ook zo miste).

Ik kan het niet helpen dat ik zijn app-gedrag van plotselinge radiostilte heel vervelend vind. Eigenlijk vind ik ons contact hierdoor ook niet leuk meer.

Ikzelf denk niet dat dit soort dingen beter gaan worden en wil hem eigenlijk gewoon blokken. Ik vind hem namelijk heel onbeschoft doen tegen mij. Ik krijg het gevoel dat ie me als een deurmat ziet. Stel ik me aan?
quote:Eslarealidad schreef op 04 maart 2017 @ 15:56:

[...]

Ik hoop dat ook.
quote:oeps12 schreef op 04 maart 2017 @ 14:35:

[...]

Het is eerlijk gezegd de zoveelste keer dat ie enkele dagen erover doet om terug te appen. Eén keer heeft die zowaar aangegeven dat ie nu naar bed ging dus de volgende dag wat uitgebreider ging reageren (maar dit heeft ie toen niet gedaan). Kortom, ik weet vrij zeker dat ik de enige ben met wat verliefde gevoelens. Toch zou ik het hem best willen vertellen gewoon om van die angst af te raken, en om zijn reactie te zien.

Waarom zou jij je gevoelens bloot geven? Ik zou me niet zo kwetsbaar opstellen als ik jou was.

Je bent helemaal niemand enig uitleg verschuldigd
quote:Eslarealidad schreef op 03 maart 2017 @ 21:12:

[...]

Dat was naar aanleiding op mijn reactie op mijn ? Wat een grapje was. Ik neem aan dat je het terug hebt gelezen.

Kom je vanuit het napraattopic hier nu verhaal halen? Nadat je het daar gehoord hebt?

Lief dat je het voor haar op neemt.

Als ze er zo mee zit dan heb ik dat niet hard bedoeld. Hoop dat ze met veel humor het weekend ingaat en misschien nog kan lachen om mijn ? Ze kon ook verwachten dat ik er op zou reageren.Ik vond je geintje wel leuk hoor
quote:Zinerva schreef op 04 maart 2017 @ 16:41:

[...]

Waarom zou jij je gevoelens bloot geven? Ik zou me niet zo kwetsbaar opstellen als ik jou was.

Je bent helemaal niemand enig uitleg verschuldigd

Hangt het er niet vanaf wat je met hem wil?

Zou je 'm vaker willen zien? Kijken of het wederzijds is? Dan misschien toch maar kijken of jullie elkaar nog eens kunnen zien? WA is echt een rotmedium, sommige mensen zijn niet echt van het appen. Dan is het al heel wat dat hij berichtjes stuurt.
quote:voel schreef op 05 maart 2017 @ 00:01:

[...]

Ik vond je geintje wel leuk hoor Ja he, lachen
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven