Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
Nou oke ik ben de beroerdste niet wil best een vraag stellen. TO waarom is het niet gelukt met al die dates is het misschien omdat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 11:48:

[...]

Even maar? Even die e-mail over penisverlenging checken. Of dat ook met spoed kan.
tip van de dag ( gratis ende voor niets ) ... als je serieus bent in het proberen om advies te geven:, doe dit dan in een topic waar een specifiek probleem speelt en geef dan ook serieus antwoord ( dus zonder haha's en koosnaampjes e.d. )
quote:llauw schreef op 02 februari 2011 @ 11:48:

[...]

haha.. probeer het eens op een andere manier beantwoord mijn vragen, en dan beantwoord ik de jouwe Deal? ;)
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 11:49:

[...]

Even die e-mail over penisverlenging checken. Of dat ook met spoed kan. Ja dat zal het wel zijn ja. Helaas heeft dat checken kort geduurd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zymos,

Serieus, je OP begon zo veelbelovend. Gaat dat ook zo op je dates? Dat je met jou aan een tafeltje zit en dat je de verwachting hebt dat je nou eindelijk eens met een echte lekkere narcistische gevoelloze eikel te maken hebt, en dat dan binnen een uur blijkt dat je met het zoveelste pussy-whipped mietje dat eager to please is te maken hebt?

Dan snap ik die 25% score wel, hoor. Kweek eens wat ballen joh, en maak die imposante introductie waar.
Am Yisrael Chai!
-gaap-

Ben vooralsnog niet onder de indruk
hahah.. mijn google- ad hieronder gaat over "wil je vreemdgaan "
quote:kitty elastic schreef op 02 februari 2011 @ 11:54:

hahah.. mijn google- ad hieronder gaat over "wil je vreemdgaan " Dat is al avontuurlijker dan die van mij. Ik heb "PonyParkCity Beleef een avontuurlijke vakantie in een vakantiehuisje en 300 pony's" Geeft denk ik ongeveer de saaiheid van TO aan.
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 11:51:

Zymos,

Serieus, je OP begon zo veelbelovend. Gaat dat ook zo op je dates? Dat je met jou aan een tafeltje zit en dat je de verwachting hebt dat je nou eindelijk eens met een echte lekkere narcistische gevoelloze eikel te maken hebt, en dat dan binnen een uur blijkt dat je met het zoveelste pussy-whipped mietje dat eager to please is te naken hebt?

Dan snap ik die 25% score wel, hoor. Kweek eens wat ballen joh, en maak die imposante introductie waar.

Huh 25% score? :P

Maar ben geen mietje hoor Maar denk dat jij mijn post opvatte als een reden tot verhitte discussie. En ik ben redelijk oprecht in mijn bedoelingen hahaha

Maar is niet erg! Overigens...mijn dates zijn niet belangrijk voor jou .. hoewel. als je er eentje wilt ondervinden... try me :P hahahahah maar eerst pic he :P
God, volgens mij ken ik jou. Wat vreselijk dat je je hier aanmeldt haha!
quote:snoetepoet schreef op 02 februari 2011 @ 11:54:

-gaap-

Ben vooralsnog niet onder de indrukJa dat zei je al 3 keer Heb je misschien een vraag snoetepoet? (das geen koosnaampje hoor :P)
quote:Tomatensoep schreef op 02 februari 2011 @ 11:56:

God, volgens mij ken ik jou. Wat vreselijk dat je je hier aanmeldt haha!

Hey jij ook hier!

Ik ben al 3 mensen ondertussen
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 11:56:

[...]

Dat is al avontuurlijker dan die van mij. Ik heb "PonyParkCity Beleef een avontuurlijke vakantie in een vakantiehuisje en 300 pony's" Geeft denk ik ongeveer de saaiheid van TO aan.Ik heb het ontwoekerpakket.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:56:

[...]

Huh 25% score? :P

Maar ben geen mietje hoor Maar denk dat jij mijn post opvatte als een reden tot verhitte discussie. En ik ben redelijk oprecht in mijn bedoelingen hahaha

Maar is niet erg! Overigens...mijn dates zijn niet belangrijk voor jou .. hoewel. als je er eentje wilt ondervinden... try me :P hahahahah maar eerst pic he :P

\

Hahahaha jij wilt wel een pic van FV zien maar jij wilt zelf geen pic laten zien. Of is het nooit gelukt om een foto van jou te nemen. Omdat het toestel elke keer ontplofte?
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 12:05:

[...]

\

Hahahaha jij wilt wel een pic van FV zien maar jij wilt zelf geen pic laten zien. Of is het nooit gelukt om een foto van jou te nemen. Omdat het toestel elke keer ontplofte?ja, omdat zij in tegenstelling tot jou pit heeft ;)
quote:breezerananas schreef op 02 februari 2011 @ 11:26:

Ik heb liever deze cateautje

[afbeelding]

Grrrrrr!!!

Ik ben al 13 pagina's aan het scrollen en krijg alleen maar honger van jullie

Ohja en nog meer spierpijn van het lachen
Aan de manier van schrijven te zien zit mijn achterneef achter zijn computer..
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:10:

[...]

ja, omdat zij in tegenstelling tot jou pit heeft ;)

Whahaha TO jij kent mij niet anders had je geweten dat ik heel veel pit heb. Maar volgens probeer jij mij op een zielige manier te beledigen. Ik zat er al op te wachten heb ik in mijn glazen bol gezien.

En je had nog wel zo beloofd dat je geen tere ziel hebt. Maar nu ga je toch Huilie doen jammer hoor.
80 euro per uur is goedkoop voor een gigolo. Ben je niet zo goed in bed?

De mannen die zich hier melden met een eigen bedrijf die er wat bij doen in de ICT zijn allemaal gigolo.

Maar een goeie vieb gaat langer mee en doet wat je wil voor een tientje of 4. Dus dit topic kan wel weer dicht...
Ik ben uitgescrolled....

Ik heb me maar kort vermaakt >>> NEXT!!
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 12:14:

[...]

Whahaha TO jij kent mij niet anders had je geweten dat ik heel veel pit heb. Maar volgens probeer jij mij op een zielige manier te beledigen. Ik zat er al op te wachten heb ik in mijn glazen bol gezien.

Ik moet wel glimlachen om je.

Lovestar, ja he... krijg echt honger van de meiden .. en moet nog een uur wachten op lunch :P
Bij gebrek aan een leuke TO en bij gemis aan leuke man, iets om dit topic af te sluiten;

Alstublieft.
Oh, ik heb nog wel een serieuze vraag; waarom gebruik je haha in ieder bericht dat je typt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven