Ask a dude
woensdag 2 februari 2011 om 14:00
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 13:51:
[...]
Er staat in de OP toch dat jij je mannelijke licht wil laten schijnen over vrouwenrelatieproblemen?
En verder dat je een nogal narcistische, gemene, vreemdgaande, egoistische klootzak bent?
Ik was door dat laatste getriggerd, ik hou d'r van en van relaties heb ik zelf al verstand dus daar heb ik geen advies over nodig.
Nou ja, dat narcistische etcetera valt nogal tegen, dus tja.
haha het feit dat ik hier zit omdat ik me verveel en dan hier jullie advies kom geven moet toch al iets anders dan je eierstokken laten rammelen he?
ALs je er rationeel over nadenkt is het toch best wel bijzonder dat DAT uit alles je triggered
Misschien moeten we maar es prive praten. Proef hier veel daddy issues uit die we met therapy (on the house) prima kunnen behandelen
dus
[...]
Er staat in de OP toch dat jij je mannelijke licht wil laten schijnen over vrouwenrelatieproblemen?
En verder dat je een nogal narcistische, gemene, vreemdgaande, egoistische klootzak bent?
Ik was door dat laatste getriggerd, ik hou d'r van en van relaties heb ik zelf al verstand dus daar heb ik geen advies over nodig.
Nou ja, dat narcistische etcetera valt nogal tegen, dus tja.
haha het feit dat ik hier zit omdat ik me verveel en dan hier jullie advies kom geven moet toch al iets anders dan je eierstokken laten rammelen he?
ALs je er rationeel over nadenkt is het toch best wel bijzonder dat DAT uit alles je triggered
Misschien moeten we maar es prive praten. Proef hier veel daddy issues uit die we met therapy (on the house) prima kunnen behandelen
dus
woensdag 2 februari 2011 om 14:31
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:12:
[...]
Aha, je wilt bepalen of ik idd een authoriteit op het gebied ben van relaties. Dat is mooi.
Natuurlijk heb ik net als de meeste van jullie (behalve hanneke en charlotte) ook vrienden en zie daar ook dingen.
De dingen waardoor mannen afknappen. Veel dingen waarom vrouwen afknappen. En natuurlijk de dingen waarom ik afknapte
Daarbij heb ik denk ik redelijk wat ervaring met relaties en vooral het begin ervan
Bovendien ben ik afgestudeerd in klinische psychologie en lees enorm veel
Welnu, we kunnen een heel CV hier posten OF, je kan mijn kennis nuttig gebruiken. Mij maakt het niks uit Maar wie weet heb je er wat aan Wat is dat toch tegenwoordig, met mensen die gestudeerd moeten hebben maar zo dom overkomen en ook al de Nederlandse taal slecht beheersen!?!
[...]
Aha, je wilt bepalen of ik idd een authoriteit op het gebied ben van relaties. Dat is mooi.
Natuurlijk heb ik net als de meeste van jullie (behalve hanneke en charlotte) ook vrienden en zie daar ook dingen.
De dingen waardoor mannen afknappen. Veel dingen waarom vrouwen afknappen. En natuurlijk de dingen waarom ik afknapte
Daarbij heb ik denk ik redelijk wat ervaring met relaties en vooral het begin ervan
Bovendien ben ik afgestudeerd in klinische psychologie en lees enorm veel
Welnu, we kunnen een heel CV hier posten OF, je kan mijn kennis nuttig gebruiken. Mij maakt het niks uit Maar wie weet heb je er wat aan Wat is dat toch tegenwoordig, met mensen die gestudeerd moeten hebben maar zo dom overkomen en ook al de Nederlandse taal slecht beheersen!?!
woensdag 2 februari 2011 om 14:36
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:00:
[...]
Misschien moeten we maar es ???? prive praten. Proef hier veel daddy issues uit die we met therapy (on the house) prima kunnen behandelen dus someonenotsonice@hotmail.com ;)Doe 'es' 'ff' normaal en doe 'es' 'ff' Nederlands!
[...]
Misschien moeten we maar es ???? prive praten. Proef hier veel daddy issues uit die we met therapy (on the house) prima kunnen behandelen dus someonenotsonice@hotmail.com ;)Doe 'es' 'ff' normaal en doe 'es' 'ff' Nederlands!
woensdag 2 februari 2011 om 14:37
woensdag 2 februari 2011 om 14:41
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:47:
[...]
Geloof niet dat zon fotoloos forum zowiezo erg geschikt is om leuke vrouwen op te duikelen
voor je het weet heb je zon omatje als hanneke op je stoep staan hahah
???? PARDON ????
Je realiseert je volgens mij nog niet helemaal dat ik niet mijn avator ben, en dat jij als 30 jarige voor mij in de categorie "oud" valt. Deze opmerking lijkt me dus alles behalve op zijn plek.
[...]
Geloof niet dat zon fotoloos forum zowiezo erg geschikt is om leuke vrouwen op te duikelen
???? PARDON ????
Je realiseert je volgens mij nog niet helemaal dat ik niet mijn avator ben, en dat jij als 30 jarige voor mij in de categorie "oud" valt. Deze opmerking lijkt me dus alles behalve op zijn plek.
woensdag 2 februari 2011 om 14:41
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:39:
Hey nog een trol die denkt te weten waar hij/zij over praat
beetje laf hoor al dat getrol
zonder me iets te geven om echt een discussie over te voeren. Beetje te makkelijk van jullie Joh, er valt met jou geen echte discussie te voeren, dus daarom word je hier nu gewoon gebruikt als speelbal. Je bent niet meer dan een aardig tijdverdrijf voor nu.
woensdag 2 februari 2011 om 14:42
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 14:41:
[...]
???? PARDON ????
Je realiseert je volgens mij nog niet helemaal dat ik niet mijn avator ben, en dat jij als 30 jarige voor mij in de categorie "oud" valt. Deze opmerking lijkt me dus alles behalve op zijn plek.Ik denk dat TO zelf in de categorie puber valt, dus kijk uit wat je zegt
[...]
???? PARDON ????
Je realiseert je volgens mij nog niet helemaal dat ik niet mijn avator ben, en dat jij als 30 jarige voor mij in de categorie "oud" valt. Deze opmerking lijkt me dus alles behalve op zijn plek.Ik denk dat TO zelf in de categorie puber valt, dus kijk uit wat je zegt
woensdag 2 februari 2011 om 14:44
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:39:
zonder me iets te geven om echt een discussie over te voeren. Beetje te makkelijk van jullie The biggest troll of all are you! En daar maken wij hier gebruik van. Beetje lachen, beetje stangen en dan ben je exit.
woensdag 2 februari 2011 om 14:45
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:40:
Maar goed, als we heel eerlijk zijn (helaas zijn jullie dat niet) maar heb ik een redelijk goed excuus om hier te zijn. En jullie? Over uitgeblust gesproken haha
hahaha, redelijk goed excuus? hahahaha.
Uitgeblust
hahahahaha.
Wij vermaken ons tussen de bedrijven door met jou. Het lukt nog aardig ook!
Maar goed, als we heel eerlijk zijn (helaas zijn jullie dat niet) maar heb ik een redelijk goed excuus om hier te zijn. En jullie? Over uitgeblust gesproken haha
hahaha, redelijk goed excuus? hahahaha.
Uitgeblust
hahahahaha.
Wij vermaken ons tussen de bedrijven door met jou. Het lukt nog aardig ook!
woensdag 2 februari 2011 om 14:46
woensdag 2 februari 2011 om 14:47
Ok Zymos, ik wil wel een gok wagen: kan jij mij vertellen waarom mijn vader en moeder na 40 jaar huwelijk gaan scheiden? Vader is niet vreemdgegaan, wel een notoir lastige man en een alcoholist. Hij heeft zijn verslaving goed onder controle momenteel. Mijn vader was tijdens zijn werkzame leven altijd weg en mijn moeder had haar eigen leven. Tot het moment dat mijn vader met pensioen ging. Ben benieuwd.