Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 13:51:

[...]

Er staat in de OP toch dat jij je mannelijke licht wil laten schijnen over vrouwenrelatieproblemen?

En verder dat je een nogal narcistische, gemene, vreemdgaande, egoistische klootzak bent?

Ik was door dat laatste getriggerd, ik hou d'r van en van relaties heb ik zelf al verstand dus daar heb ik geen advies over nodig.

Nou ja, dat narcistische etcetera valt nogal tegen, dus tja.

haha het feit dat ik hier zit omdat ik me verveel en dan hier jullie advies kom geven moet toch al iets anders dan je eierstokken laten rammelen he?

ALs je er rationeel over nadenkt is het toch best wel bijzonder dat DAT uit alles je triggered

Misschien moeten we maar es prive praten. Proef hier veel daddy issues uit die we met therapy (on the house) prima kunnen behandelen

dus ;)
Zie je wel, je bent gewoon een pussyhengelaar
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 10:56:

Weet nog steeds niet wat HRS is :( misschien moeten jullie Ask a girl maken ;) dan kan ik jullie om recepten vragen en belangrijke dingen zoals " Wat is HRS" :PIk gok Huilie Rescue Squad.
quote:_avril_ schreef op 02 februari 2011 @ 14:27:

[...]

Ik gok Huilie Rescue Squad.

hahahaha echt? ik laat een tshirt daarvan drukken hahahaha

Hanneke en charlotte erop :P En hup hahahaha

oops, een haha teveel :P
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:12:

[...]

Aha, je wilt bepalen of ik idd een authoriteit op het gebied ben van relaties. Dat is mooi.

Natuurlijk heb ik net als de meeste van jullie (behalve hanneke en charlotte) ook vrienden en zie daar ook dingen.

De dingen waardoor mannen afknappen. Veel dingen waarom vrouwen afknappen. En natuurlijk de dingen waarom ik afknapte :D

Daarbij heb ik denk ik redelijk wat ervaring met relaties en vooral het begin ervan ;)

Bovendien ben ik afgestudeerd in klinische psychologie en lees enorm veel

Welnu, we kunnen een heel CV hier posten OF, je kan mijn kennis nuttig gebruiken. Mij maakt het niks uit Maar wie weet heb je er wat aan Wat is dat toch tegenwoordig, met mensen die gestudeerd moeten hebben maar zo dom overkomen en ook al de Nederlandse taal slecht beheersen!?!
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:29:

[...]

hahahaha echt? ik laat een tshirt daarvan drukken hahahaha

Hanneke en charlotte erop :P En hup hahahaha

oops, een haha teveel :PWat heb jij toch met die twee?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n vies lauw enkelhoog laagje water waar 100 peuters hun behoefte al in hebben gedaan, wat een feest
Ze zijn mijn fanboiz :(
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:00:

[...]

haha het feit dat ik hier zit omdat ik me verveel en dan hier jullie advies kom geven moet toch al iets anders dan je eierstokken laten rammelen he?

ALs je er rationeel over nadenkt is het toch best wel bijzonder dat DAT uit alles je triggered

Misschien moeten we maar es ???? prive praten. Proef hier veel daddy issues uit die we met therapy (on the house) prima kunnen behandelen dus someonenotsonice@hotmail.com ;)Doe 'es' 'ff' normaal en doe 'es' 'ff' Nederlands!
quote:_avril_ schreef op 02 februari 2011 @ 14:32:

[...]

Wat heb jij toch met die twee?Hij denkt daardoor over te komen als een gemene klootzak, zoals hij had beloofd in zijn OP. Het pakt alleen allemaal nogal sneu uit.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 02 februari 2011 @ 14:33:

Zo'n vies lauw enkelhoog laagje water waar 100 peuters hun behoefte al in hebben gedaan, wat een feestEn ook nog eens een werkloze 'therapeut' met uitgeblust sexleven, gelukkig biedt het viva forum aan iedere gek een plek.
quote:Circulair schreef op 02 februari 2011 @ 14:36:

[...]

Hij denkt daardoor over te komen als een gemene klootzak, zoals hij had beloofd in zijn OP. Het pakt alleen allemaal nogal sneu uit.Aha, het was tactiek, jemig wat slecht zeg. Ik ga er even voor zitten.
Hey nog een trol die denkt te weten waar hij/zij over praat

beetje laf hoor al dat getrol ;) zonder me iets te geven om echt een discussie over te voeren. Beetje te makkelijk van jullie
Maar goed, als we heel eerlijk zijn (helaas zijn jullie dat niet) maar heb ik een redelijk goed excuus om hier te zijn. En jullie? Over uitgeblust gesproken haha
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:47:

[...]

Geloof niet dat zon fotoloos forum zowiezo erg geschikt is om leuke vrouwen op te duikelen :D voor je het weet heb je zon omatje als hanneke op je stoep staan hahah

???? PARDON ????

Je realiseert je volgens mij nog niet helemaal dat ik niet mijn avator ben, en dat jij als 30 jarige voor mij in de categorie "oud" valt. Deze opmerking lijkt me dus alles behalve op zijn plek.
jij bent echt geen 30
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:39:

beetje laf hoor al dat getrol ;) zonder me iets te geven om echt een discussie over te voeren. Beetje te makkelijk van jullie Joh, er valt met jou geen echte discussie te voeren, dus daarom word je hier nu gewoon gebruikt als speelbal. Je bent niet meer dan een aardig tijdverdrijf voor nu.
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 14:41:

[...]

???? PARDON ????

Je realiseert je volgens mij nog niet helemaal dat ik niet mijn avator ben, en dat jij als 30 jarige voor mij in de categorie "oud" valt. Deze opmerking lijkt me dus alles behalve op zijn plek.Ik denk dat TO zelf in de categorie puber valt, dus kijk uit wat je zegt
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:39:

beetje laf hoor al dat getrol ;) zonder me iets te geven om echt een discussie over te voeren. Beetje te makkelijk van jullie The biggest troll of all are you! En daar maken wij hier gebruik van. Beetje lachen, beetje stangen en dan ben je exit.
Nou Zymos, ik weet niet in hoeverre jij bekend was met het Vivaforum, maar in de eerste paar reacties stond de afloop van dit topic al vermeld.

Voor lieve vrouwtjes geef ik je meer kans op het Libelleforum.
He he he TO???! Waar was je al tijd!??

Ik zit echt heel erg te wachten op een hinnikende dertiger die denkt dat hij dé wijsheid in pacht omdat hij als kladje is gebruikt door 50+ers

Kikke man, welkom welkom fijn dat je er bent!
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:40:

Maar goed, als we heel eerlijk zijn (helaas zijn jullie dat niet) maar heb ik een redelijk goed excuus om hier te zijn. En jullie? Over uitgeblust gesproken haha

hahaha, redelijk goed excuus? hahahaha.

Uitgeblust

hahahahaha.

Wij vermaken ons tussen de bedrijven door met jou. Het lukt nog aardig ook!
quote:DeKenau schreef op 02 februari 2011 @ 14:42:

[...]

Ik denk dat TO zelf in de categorie puber valt, dus kijk uit wat je zegt Ohja. Sorry, ik kan erg slecht tegen van die op de man gespeelde non-opmerkingen van dit type mensen.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:40:

Maar goed, als we heel eerlijk zijn (helaas zijn jullie dat niet) maar heb ik een redelijk goed excuus om hier te zijn. En jullie? Over uitgeblust gesproken hahaVertel eens dan?
Am Yisrael Chai!
Ok Zymos, ik wil wel een gok wagen: kan jij mij vertellen waarom mijn vader en moeder na 40 jaar huwelijk gaan scheiden? Vader is niet vreemdgegaan, wel een notoir lastige man en een alcoholist. Hij heeft zijn verslaving goed onder controle momenteel. Mijn vader was tijdens zijn werkzame leven altijd weg en mijn moeder had haar eigen leven. Tot het moment dat mijn vader met pensioen ging. Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven