Bah... ik snap mannen niet...

15-10-2008 18:24 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
pfff waarom vinden mannen vrouwen alleen leuk als er drank in het spel is...
Ik denk dat ze aan het controleren is of het wel klopt wat ze zegt...

Gevalletje 'check, check....dubbelcheck'

Ik hoop maar dat hij haar morgenochtend nog steeds leuk vindt, maar vrees met grote vrezen...
quote:Eowynn_ schreef op 15 oktober 2008 @ 19:59:

Ik ga een topic openen 'mijn man is al 9 jaar dronken, wat nu?'

Ik ga een topic openen 'mijn man is al 9 jaar dronken, wat nu?'

Ik zou die man dumpen hoor..

Tss al 9 jaar dronken dat komt echt nooit meer goed..

Relatietherapie heeft ook geen zin meer denk ik.

Ik ga een topic openen 'mijn man is al 9 jaar dronken, wat nu?' maar je wist TOEN toch ook al dat hij dronk dus als je dat ECHT een probleem vond had je dat TOEN duidelijk moeten maken, ik zeg: je bent je man al negen jaar aan het belazeren door zogenaamd niet erg te vinden dat hij altijd dronken is en nu heeft-ie het gedaan, arme man..
Bij voorbaat; pardon my french..

Ik word een beetje schijt en schijtziek van die vrouwen die direct alle mannen over een kam scheren. TO JIJ treft toevallig alleen mannen die je enkel leuk vinden als ze gezopen hebben. Ikzelf heb dat nooit ervaren. Zoek het dan ook bij jezelf en ontmoet mannen daar waar ze per definitie niet bezopen zijn ipv enkel in de kroeg. Klaar, probleem opgelost. Het klinkt heel vreemd, maar er zijn ook leuke mannen!

Daarnaast, open geen topic met een loze kreet om er dan ineens van tussen te gaan. Bel dan een vriendin met de boodschap 'bel je later maar moest het even kwijt'... Voor je terugkomt is je hele topic al verpest en heeft het ook geen enkele zin meer er nog een serieuze wending aan proberen te geven.
Amen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven