Bah!
zaterdag 23 september 2017 om 18:05
En waarom zou je daar dan iets mee willen doen (gesteld dát er een "signaal" is), gezien het feit dat die man al een relatie heeft? Of zijn we dan inmiddels moreel écht zo ver afgezakt in het leven dat alles gaat om het bevredigen van de eigen (kortstondige) behoefte, ongeacht de prijs en zonder bedoeling er een duurzame relatie mee te beginnen, maar eerder toe te geven aan de impuls van het spannende van het moment?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 23 september 2017 om 18:42
Normaliter zie je toch helemaal niet of iemand zit of staat tijdens het plassen. Weten hoe je partner plast.. dát is pas een afknapper.
zaterdag 23 september 2017 om 18:43
Ja.pejeka schreef: ↑23-09-2017 18:05En waarom zou je daar dan iets mee willen doen (gesteld dát er een "signaal" is), gezien het feit dat die man al een relatie heeft? Of zijn we dan inmiddels moreel écht zo ver afgezakt in het leven dat alles gaat om het bevredigen van de eigen (kortstondige) behoefte, ongeacht de prijs en zonder bedoeling er een duurzame relatie mee te beginnen, maar eerder toe te geven aan de impuls van het spannende van het moment?
zaterdag 23 september 2017 om 18:51
pejeka schreef: ↑23-09-2017 18:05En waarom zou je daar dan iets mee willen doen (gesteld dát er een "signaal" is), gezien het feit dat die man al een relatie heeft? Of zijn we dan inmiddels moreel écht zo ver afgezakt in het leven dat alles gaat om het bevredigen van de eigen (kortstondige) behoefte, ongeacht de prijs en zonder bedoeling er een duurzame relatie mee te beginnen, maar eerder toe te geven aan de impuls van het spannende van het moment?
Stel dat hij niet gelukkig is in zijn relatie? En hetzelfde voor TO voelt als TO voor hem? En dat het wel iets wordt? Waarom zou je daar dan niks mee mogen doen?
Of moet je altijd bij elkaar blijven als je ooit voor elkaar gekozen hebt?
zaterdag 23 september 2017 om 19:23
Je hoeft heus niet voor altijd bij elkaar te blijven, maar dat weten we toch helemaal niet in dit geval?
En als hij ongelukkig is kan hij ook gewoon weggaan als het niet leuk meer is, zonder dat hij wacht tot hij "nieuwe schoenen krijgt",
Maar hij is nog bij zijn partner, dus hij zal er wel blijven met een reden ofniet?
Als hij TO net zo leuk vind dan komt hij vanzelf wel, daar is heus geen relatie-stresstest voor nodig van een verliefde buitenstaander.
Waarom dan iemand aansporen om het te proberen? daar komt meestal alleen maar een hoop gezeik van, dat begrijp ik dus niet.
Ik snap TO wel, ik zou ook balen, maar ik zou er niks mee doen, er loopt nog genoeg leuks rond,
zaterdag 23 september 2017 om 19:30
Inderdaad. Die man is immers willoos en TO heeft hem met één hairflip in haar macht, als ze wil.herfstappeltaart schreef: ↑23-09-2017 19:17To: kansloos. Gewoon denken aan zijn vrouw en je afwenden en een ander zoeken, klaar. Ga niet iemand anders' leven verzieken.
zaterdag 23 september 2017 om 19:36
Het moet een angstig leven zijn, wanneer je denkt dat andere vrouwen over de macht beschikken om jouw eigen sukkel af te pakken.
zaterdag 23 september 2017 om 19:37
Nee natuurlijk niet, ik snap je standpunt,
Maar hoe zit het als er al een dipje is, een beetje sleur? of iemand is wat meer gevoelig voor dat soort aandacht? dan kan je nog zo'n fijne relatie hebben, maar voor je het weet komt er wel gedonder van.
Het kan wel voor onnodige stress zorgen in je relatie, want er zijn zat mensen echt wel gevoelig voor dat soort ego-strelerij en spanning, ik zou persoonlijk geen deel uit willen maken van dat soort spanning in andermans relaties, hoe onschuldig ook..
De wereld vergaat echt niet als je met een bepaald persoon eens niet gaat flirten, je kunt iets ook gewoon eens laten gaan.
zaterdag 23 september 2017 om 19:43
En dat heb je hoogstpersoonlijk eerst uitgetest met wat vriendinnen van jou op hem los te laten?herfstappeltaart schreef: ↑23-09-2017 19:38Mijn man is gelukkig niet zo'n sukkel. Was hij dat wel, dan was het niet mijn man geweest.
zaterdag 23 september 2017 om 19:44
Tornacense schreef: ↑23-09-2017 19:43En dat heb je hoogstpersoonlijk eerst uitgetest met wat vriendinnen van jou op hem los te laten?
Nee ik heb een aangeboren geweldige mensenkennis
zaterdag 23 september 2017 om 19:59
Hou dat vol.herfstappeltaart schreef: ↑23-09-2017 19:38Mijn man is gelukkig niet zo'n sukkel. Was hij dat wel, dan was het niet mijn man geweest.
zaterdag 23 september 2017 om 20:09
Win-win, noemen we dat.herfstappeltaart schreef: ↑23-09-2017 20:04En blijkt hij (tegen mijn mensenkennis in) toch zo'n sukkel te zijn, danhoef ik hem niet meer. Opgelost.
zondag 24 september 2017 om 09:44
Dames, ik ben om, wat een vieze, uit zijn mond stinkede, zittend en dan nog overal om zich heen spetterend tijdens het plassen, ranzige vent is dat zeg!
Heel erg bedankt dat jullie met met jullie humor hier echt even hardop laten lachen. Dat doet goed!
Enne.....voor de moral minority: ik ben helemaal niet van plan te stoken in zijn relatie. En ja, hij ziet mij, daar ben ik me van bewust, kijkt naar me etc. Maar zelfs dan, ik heb er geen behoefte aan om iemands "dirty little secret" te zijn. Dat standpunt vermindert mijn gevoelens op het moment nog niet, maar dat komt ook weer.
Heel erg bedankt dat jullie met met jullie humor hier echt even hardop laten lachen. Dat doet goed!
Enne.....voor de moral minority: ik ben helemaal niet van plan te stoken in zijn relatie. En ja, hij ziet mij, daar ben ik me van bewust, kijkt naar me etc. Maar zelfs dan, ik heb er geen behoefte aan om iemands "dirty little secret" te zijn. Dat standpunt vermindert mijn gevoelens op het moment nog niet, maar dat komt ook weer.
zondag 24 september 2017 om 10:12
Goed zo.Hommeltjes schreef: ↑24-09-2017 09:44Dames, ik ben om, wat een vieze, uit zijn mond stinkede, zittend en dan nog overal om zich heen spetterend tijdens het plassen, ranzige vent is dat zeg!![]()
Want ookal belooft hij jou gouden bergen, savonds ligt hij weer op,onder, naast, voor of achter zijn vrouw in bed. Blijf dat beeld vooral vasthouden.