Band met ex van vriend
donderdag 11 juli 2019 om 16:53
donderdag 11 juli 2019 om 16:56
Je moet zelf bepalen wat je wel en niet accepteert. Mijn man deed in het begin ook nog dingen samen met zijn kinderen en ex en dat vond ik prima. Dagje pretpark, dat soort dingen. Maar voordat hij mij kende sliep hij er ook elke week een nacht en daar had ik wel moeite mee, vooral omdat zij hem nog terug wilde. Daar is hij toen mee gestopt, ook omdat hij het zelf eigenlijk niet meer wilde.
Maar goed, jouw vriend en zijn ex zijn nog zo kort uit elkaar, zijn prioriteit zou nu alleen maar bij de kinderen moeten liggen, later kom jij daar eventueel bij.
Maar goed, jouw vriend en zijn ex zijn nog zo kort uit elkaar, zijn prioriteit zou nu alleen maar bij de kinderen moeten liggen, later kom jij daar eventueel bij.

donderdag 11 juli 2019 om 17:28
pamelacourson schreef: ↑11-07-2019 16:56Je moet zelf bepalen wat je wel en niet accepteert. Mijn man deed in het begin ook nog dingen samen met zijn kinderen en ex en dat vond ik prima. Dagje pretpark, dat soort dingen. Maar voordat hij mij kende sliep hij er ook elke week een nacht en daar had ik wel moeite mee, vooral omdat zij hem nog terug wilde. Daar is hij toen mee gestopt, ook omdat hij het zelf eigenlijk niet meer wilde.
Aha..
Je zegt: voordat hij jou kende..”
Je bedoelt: Toen hij het met jou deed mocht niemand dat nog weten. Hij wilde graag bij zijn kind zijn en daar gewoon blijven slapen. Voor zijn kind. maar jij had daar moeite mee en daarom is hij daarmee gestopt.
Logisch dat zijn vrouw hem nog terug wilde. Zij had alle reden om er moeite mee te hebben, niet jij. Ze had nog hoop om bij elkaar te blijven en samen hun kind op te voeden.
Ouders zouden ten alle tijden gewoon met elkaar dingen moeten kunnen blijven doen. Het gaat om hun kind die zijn ouders om zich heen wil, niet om bijkokends partners (die daarbuiten staan).

donderdag 11 juli 2019 om 17:37
Vdl schreef: ↑11-07-2019 17:14Het zal dan wel aan mij liggen maar ik denk dat ik dat zelf niet zou doen om geen verkeerde signalen aan kind te geven.. al kan ik me voorstellen dat dat voor kinderen wel leuk moet zijn. Al zou ik dingen die met school en sport te maken hebben wel
Kunnen aanvaarden maar vrije tijd dingen
Vind ik dan moeilijker. Ik heb het er duidelijk moeilijker mee dan jou, ja. Ik heb ook wel het gevoel dat ze hem terug wilt en daarom zo moeilijk doet. Uiteindelijk is dat wel vertrouwen en van hem weet ik wel dat hij niet meer wilt. Soms heb ik zelf het gevoel dat ik ergens in zit waar ik niet in wil
Zitten hoor. Te snel, te moeilijk.. heb eerlijk gezegd al veel afstand willen nemen maar dat laat hij me niet toe en dan breek ik elke keer weer. Ik besef wel dat ik eens zal
Moeten volhouden of het moet accepteren zoals jij deed. Ik had zo nog geen enkel verhaal gehoord dus doet me wel
Deugd.
Ik (

donderdag 11 juli 2019 om 17:40
Ik zou je echt afraden om een relatie met iemand met jonge kinderen te beginnen. Je zult dan altijd aan de zijlijn staan en altijd rekening moeten houden ermee want kinderen gaan voorop. En dan ook nog eens gezeik met exen. Ik heb vriendinnen hieraan kapot zien gaan en zou er zelf nooit aan begonnen zijn. Het is niet goed voor je eigen leven, je wilt toch graag gelukkig zijn.Vdl schreef: ↑11-07-2019 17:14Het zal dan wel aan mij liggen maar ik denk dat ik dat zelf niet zou doen om geen verkeerde signalen aan kind te geven.. al kan ik me voorstellen dat dat voor kinderen wel leuk moet zijn. Al zou ik dingen die met school en sport te maken hebben wel
Kunnen aanvaarden maar vrije tijd dingen
Vind ik dan moeilijker. Ik heb het er duidelijk moeilijker mee dan jou, ja. Ik heb ook wel het gevoel dat ze hem terug wilt en daarom zo moeilijk doet. Uiteindelijk is dat wel vertrouwen en van hem weet ik wel dat hij niet meer wilt. Soms heb ik zelf het gevoel dat ik ergens in zit waar ik niet in wil
Zitten hoor. Te snel, te moeilijk.. heb eerlijk gezegd al veel afstand willen nemen maar dat laat hij me niet toe en dan breek ik elke keer weer. Ik besef wel dat ik eens zal
Moeten volhouden of het moet accepteren zoals jij deed. Ik had zo nog geen enkel verhaal gehoord dus doet me wel
Deugd.
donderdag 11 juli 2019 om 17:52
Hoe oud ben je, TO?
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 11 juli 2019 om 17:52
Waarom nemen mensen massaal kinderen en gaan vervolgens nog massaler uit elkaar..
Ik denk niet dat het achteraf zo goed gaat maar dat ze moeite moeten doen om bij elkaar te blijven voor de kinderen en er wat van te maken. Die keuze is gemaakt toen men kinderen nam dus ga je dat ook gewoon doen, dan zet men zichzelf maar wat jaartjes opzij. Er zijn al genoeg beschadigde kinderen/mensen op de wereld intussen.
donderdag 11 juli 2019 om 18:05
Omdat die man die jou zo leuk lijkt niet echt leuk is..
Hij is gewoon weggelopen voor zijn verantwoordelijkheden en toen stond jij al klaar.
Dus had hij geen enkele reden meer om nog aan zijn relatie te werken.
Daarom.
donderdag 11 juli 2019 om 18:29
+ 10!
Maar is ook wel heel makkelijk van die man. Al kennen we zijn verhaal niet, dus dit is misschien nogal kort door de bocht.