Band met ex van vriend

11-07-2019 14:33 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_388097 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:38
99.80% gewijzigd
Je hebt "iets" met een man die pas uit een relatie komt en die zijn kind wil blijven zien. En daar ga je moeilijk over lopen doen?
Mijn hemel. Jouw realiteitszin heeft een dikke reboot nodig.
Vraag je nou serieus aan onbekenden op een forum of je alles goed moet vinden?

Trek eigen grenzen. Sta achter je keuzes. Beslis zelf wast jij acceptabel en niet acceptabel vindt!

Ik vind vooral iets van een vriend die "braaf" is als hij niet vecht voor (contact met) zijn kind
Dat zij voor het kind bepaalt of en wanneer ze haar vader mag zien vind ik belachelijk machtsvertoon. Maar dat ze gezamenlijk gaan eten is toch mooi? Hij zal altijd in eerste plaats vader zijn, daarna kom jij pas. En zo hoort het ook. Als dat niet iets is waar jij mee kan leven (en dat is je goed recht) kun je er beter mee stoppen ja.
Niet mee bemoeien en niets van zeggen.
Hij is oaz net bij de moeder van zijn kind weg en daar sta jij al als een aasgier klaar om hem in te pikken.

Ben jij er de oorzaak van dat ze uit elkaar zijn.

Mooi dat ze nog contact hebben.
Voor het kind hoop ik dat het nog goed komt en die kans wordt een stuk kleiner met jou in de buurt.

Dus neem afstand.

En ja zij zal altijd een rol in zijn leven blijven spelen door hun gezamenlijke kind.

En dus zal het altijd ongemakkelijk blijven omdat jij een zogenaamde vriendin van haar was.
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Beter mee stoppen dan maar.

Ze zijn pas drie maanden uit elkaar. Hebben waarschijnlijk dus een vervelend recent verleden. Moeten hun draai nog vinden als ex-partners, maar wel nog steeds samen ouders.
En daar kom jij, vriendin van ex, koud paar dates gehad neem ik aan uit je OP (in ieder geval nog geen echte relatie ) en je vindt blijkbaar dat je hier van alles mee moet. Ik vind dat helemaal niet jouw plaats om je hierin te mengen op welke manier dan ook.
Onbevangen schreef:
11-07-2019 15:41
Wat is nu eigenlijk het probleem?
Dat vader en moeder afspreken zodat vader kind kan zien.
Ondertussen vermoed zij wel iets van ons en doet ze wel deftig
Wat betekent dat?

En verder, ze zijn pas drie maanden uit elkaar en hebben samen een kind, ik zou hier vandaan blijven als ik jou was.
Dus die kerel waar je nu mee wipt is pas 3 maanden geleden bij zijn vriendin + kind weggegaan en jij vraagt nu of je het moet pikken dat hij met zijn ex en kind een hapje gaat eten?

:rofl:

Doe ff normaal zeg!
Zeker zelf geen kinderen? Mijn beste advies: zoek een kerel zonder kinderen.
...ondertussen vermoed zij wel iets van ons en doet ze wel deftig.

Kun je dat vertalen? Wat bedoel je met deftig doen?
2x doorgelezen en ik geloof nog steeds niet wat ik lees :facepalm:
ainne schreef:
11-07-2019 15:54
Wat betekent dat?

En verder, ze zijn pas drie maanden uit elkaar en hebben samen een kind, ik zou hier vandaan blijven als ik jou was.
Ik gok op 'ze nam het goed op.'
Jufjoke schreef:
11-07-2019 16:04
Ik gok op 'ze nam het goed op.'
Nou, alleen jammer dat ze niet 'deftig' kan doen mbt kind en de vader.

En TO moet zich er buiten houden. Vader moet bezig zijn met vechten voor contact met kind.
Ik dacht trouwens eerst dat de twee exen samen in een band zaten, haha!

Edit: of eigenlijk dat TO met de ex van haar vriend in een band zat.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 16:36
33.02% gewijzigd
Nitflex schreef:
11-07-2019 16:21
Ik dacht trouwens eerst dat de twee exen samen in een band zaten, haha!
:HA: geweldig! B-)

Nou TO, ik hoop ook dat die ouders elkaar weer terugvinden eerlijk gezegd. Voor het kind.
Vader zou anders gewoon voor een omgangsregeling moeten gaan.
En jij moet je erbuiten houden. Hoe zij het doen met kind is hun zaak.
Is die vriendin een ‘oude’ vriendin omdat jij er met haar ex vandoor bent gegaan? Dat vind ik al niet zo ‘deftig’ namelijk.

Dat ze samen gaan eten met hun kind lijkt me alleen maar goed en als ze verstandig zijn, dan blijven ze dit doen. Jij hebt daar helemaal niets van te vinden. Jullie hebben niet eens officieel een relatie!

Dat hij zich niet meer inzet om zijn kind te zien, zou ik een enorme afknapper vinden. En dat jij hier een topic over moet openen, dat zegt wel hoe jij hier mee omgaat. Voor hem en zijn kind en ex, is het beter dat je de ‘relatie’ beëindigt.
Je moet even slikken als de moeder met het kind bij jouw 'vriend' langskomt? Doe even normaal zeg.

Hoe oud ben jij?
Life is short. Eat dessert first.
Heel eerlijk?
Trek je terug.

Het is te vers, te pijnlijk, te beladen. Jouw rol valt in het niet in vergelijking met d3 rol van jouw vriendin.
Wil je steeds moeten bemiddelen? Wil je worden ingezet als pion?
Wil je vriendschap kwijt?

Realiseer jij je dat een band ouder en kind op eerste plaats zou dienen te staan?
Ik zou ze met de koppen tegen mekaar rammen. Zijn ze nou gek. Beetje gezellig samen gaan eten met hun kind. Tssss.
,
anoniem_388097 wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:39
99.73% gewijzigd
Ttroeteltje schreef:
11-07-2019 16:39
Heel eerlijk?
Trek je terug.

Het is te vers, te pijnlijk, te beladen. Jouw rol valt in het niet in vergelijking met d3 rol van jouw vriendin.
Wil je steeds moeten bemiddelen? Wil je worden ingezet als pion?
Wil je vriendschap kwijt?

Realiseer jij je dat een band ouder en kind op eerste plaats zou dienen te staan?

Nee dat wil ik inderdaad niet
Belg zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven