Beetje advies nodig

24-12-2018 01:55 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed om maar direct met de deur in huis te vallen, ik zou graag wat advies willen vragen van de dames hier! Ik ben zelf een man.

Het gaat om het volgende;
Er is een meid in mijn leven welke ik al een behoorlijk geruime tijd leuk vindt.. maar echt leuk! Punt is, Ze heeft me al eerder afgewezen (een jaar geleden) maar toch zoekt ze mijn aandacht op, voornamelijk kom ik haar tegen tijdens het stappen, en ze gaat dan bijvoorbeeld achter me staan, naast me staan bij de bar, als ik alleen ben loopt ze naar me toe om me even aan te raken en weer door te lopen, en volgens vrienden houdt ze me ook continu in de gaten waar ik heen ga, wat ik doe etc. Ondanks dat ik haar de aandacht niet wil geven om over haar heen te komen, lukt het haar toch telkens weer om mij ogen op haar gericht te krijgen.

Punt is,
Voor mij zijn dit nogal dubbelzinnige signalen, waar ik niet heel veel mee kan op het moment.. of dat ik misschien te snel heb opgegeven na 1 afwijzing?

Geen mens is het zelfde natuurlijk, maar vrouwen weten als geen ander hoe vrouwen denken en kunnen reageren/omgaan in dit soort situaties en daarom dacht ik het hier te vragen..

Bedankt alvast!
Vraag het haar. Alleen zij kan je antwoord geven.
Bij mij is nee ook echt nee. Ik zie niet echt reden om daaraan te twijfelen. Een heel bot iets dat mogelijk is: het is natuurlijk egostrelend dat een man je leuk vind en in die zin kan t fijn zijn om die man in de buurt te houden. Of het is gewoon haar manier van doen en jij zoekt er teveel achter. Als ze echt teruggekomen zou zijn op haar besluit ligt de bal bij haar om jou dat duidelijk te maken, tot die tijd zou ik daar niet vanuit gaan.
Als ik het op mezelf projecteer in de jaren dat ik vrijgezel was.. dan speelt ze een spelletje met je. Ze wil je aandacht, maar is niet verliefd op je. Zodra ze bevestiging heeft dat jij haar nog steeds leuk vindt is ze alweer op je uitgekeken.. maar zo was ik...
Ze wil gewoon je aandacht maar verder niks.

Beter is om haar volkomen te negeren en in haar bijzijn laten zien dat jij interesse in een andere vrouw hebt, dan is het misschien direct afgelopen.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
“Over haar heen komen” hoezo? Je had en hebt niks met haar. Ze vindt hooguit de aandacht leuk en t is nou ook niet zo dat ze je overspoelt met aandacht.
Laat gaan en richt je op je eigen leven.
Neem actie. Vraag haar mee voor een naborrel bij je thuis ofzo, zoen haar,..
Ik begrijp je wel hoor. Jaren geleden had ik dat ook. Ik vond haar echt fantastisch. Ik heb al mijn moed verzameld en haar een brief gestuurd.

Ik kreeg een berichtje terug dat het niet wederzijds was maar dat ze het wel lief vond.
Op dat moment zakt de grond wel even weg onder je voeten, maar je hebt wel duidelijkheid.
Ik kon verder en mij richten op dingen die wel zinvol waren.
Maar vergeet het niet snel, vond het wel heftig.
Volgens mij zit ze spelletjes met jou te spelen, en ik vind dit geen leuke/grappige spelletjes. Ze heeft je afgewezen. Ik zou gewoon als ze achter je staat weglopen... of ga een andere kroeg/bar in. Of je spreekt haar nog eenmaal aan en vraagt haar waarom ze constant je aandacht probeert op te vragen en je kunt gerust zeggen van: je hebt mij toen afgewezen wil je daar op terug komen? Dan weet je wat anders is het ook moeilijk om erover heen te komen. Ik hou zelf helemaal niet van die stomme love games, gewoon direct zijn.
''Geen woorden maar daden''
Ik snap inderdaad niet waarom ze je dan steeds weer op zoekt?
Maar misschien is ze je leuker gaan vinden nadat ze wist dat jij haar leuk vond.
Ik zou het nog 1x aan haar vragen en daarna haar negeren/ uit de weg gaan. Misschien vindt ze de aandacht wel gewoon heel leuk.
Ik verbaas me er vooral over dat je na een jaar nog niet over iemand heen bent, die je direct al heeft laten weten niets met jou te willen.
En wees er blij om; wat een onvolwassen mens om zo met je te spelen.
Let eens goed op tijdens zulke avonden dat je haar tegenkomt. Krijgt ze dan ook aandacht van andere mannen of niet, waardoor ze haar ego moet voeden met aandacht van jou?
Tijdschriftenverslindster schreef:
24-12-2018 08:35
Ik verbaas me er vooral over dat je na een jaar nog niet over iemand heen bent, die je direct al heeft laten weten niets met jou te willen.
En wees er blij om; wat een onvolwassen mens om zo met je te spelen.
Ja, het zit nogal diep om een of andere reden.
heb der een tijd geleden ook niet gezien, en dacht dat het wel over zou zijn, maar toen ik der weer tegen kwam weer terug bij af...
stellar schreef:
24-12-2018 07:14
“Over haar heen komen” hoezo? Je had en hebt niks met haar. Ze vindt hooguit de aandacht leuk en t is nou ook niet zo dat ze je overspoelt met aandacht.
Laat gaan en richt je op je eigen leven.
Heb misschien niet de juiste woorden gebruikt.. maar ik geloof wel dat wat ik bedoel, eruit valt te halen.
PhoebeBananahammock schreef:
24-12-2018 04:05
Bij mij is nee ook echt nee. Ik zie niet echt reden om daaraan te twijfelen. Een heel bot iets dat mogelijk is: het is natuurlijk egostrelend dat een man je leuk vind en in die zin kan t fijn zijn om die man in de buurt te houden. Of het is gewoon haar manier van doen en jij zoekt er teveel achter. Als ze echt teruggekomen zou zijn op haar besluit ligt de bal bij haar om jou dat duidelijk te maken, tot die tijd zou ik daar niet vanuit gaan.
Ik snap je punt! alleen denk ik niet dat ik er teveel achter zoek, aangezien ze zelfs in de rij direct achter mij komt staan, en bij het inleveren van de jassen, moet dat ook precies op het zelfde punt, terwijl dat niet nodig is. echter, dank voor je reactie! :-D
snoepzak schreef:
24-12-2018 05:16
Als ik het op mezelf projecteer in de jaren dat ik vrijgezel was.. dan speelt ze een spelletje met je. Ze wil je aandacht, maar is niet verliefd op je. Zodra ze bevestiging heeft dat jij haar nog steeds leuk vindt is ze alweer op je uitgekeken.. maar zo was ik...
Bedankt voor je reactie, ik geloof op het moment wel dat dit dan de weg moet zijn die ze uitprobeert.
Polderbewoner schreef:
24-12-2018 07:54
Ik begrijp je wel hoor. Jaren geleden had ik dat ook. Ik vond haar echt fantastisch. Ik heb al mijn moed verzameld en haar een brief gestuurd.

Ik kreeg een berichtje terug dat het niet wederzijds was maar dat ze het wel lief vond.
Op dat moment zakt de grond wel even weg onder je voeten, maar je hebt wel duidelijkheid.
Ik kon verder en mij richten op dingen die wel zinvol waren.
Maar vergeet het niet snel, vond het wel heftig.
Ik begrijp wat je bedoelt... en de duidelijkheid op dat moment is fijn, maar als ze dan toch je aandacht probeert te trekken, dan wordt dat een soort van dubbelgevoel, waardoor je al snel niet echt weet wat je er nou mee aan moet..
Ana_Isabel** schreef:
24-12-2018 14:56
Let eens goed op tijdens zulke avonden dat je haar tegenkomt. Krijgt ze dan ook aandacht van andere mannen of niet, waardoor ze haar ego moet voeden met aandacht van jou?
In principe krijgt ze genoeg aandacht, maar doet ze er vrij weinig mee, in hoeverre ik het destijds heb gezien.. heb 2x eerder gehad, dat ze precies in mijn beeld met iemand zoent, en als ik me dan omdraai, of wegloop gaat ze harder praten, of ze loopt ineens weg, en dan is ze iets later ineens toch weer in de buurt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven