beetje stoom afblazen over mijn vader
woensdag 24 december 2008 om 14:21
Zojuist een mail gekregen van mijn vader.
"he Mamasaar.
Heb het niet gehaald om te komen deze maand, veel gewerkt.
Volgend jaar heb ik meer tijd en kom ik zo snel als mogelijk. Fijne
en gezonde feestdagen gewenst."
Heb hem al sinds eind augustus niet meer gezien. Hij belooft ook elke keer om heel snel langs te komen.
Geeft allemaal niet (meer zo) veel.
Maar ik merk nu dat ik het meest irritante nog vind dat ie me nog even een mail stuurt op de valreep en zich nog geeneens de moeite doet om even een kaart te sturen of uberhaubt even belt.
Het stelt eigenlijk nog niet eens zo veel voor maar het is typisch voor hem.
Wil het ook alleen maar even van me afschrijven..ach ja..
Toevoeging: Voor ons is het heel erg lastig om naar mijn vader toe te gaan ivm kind, studie en vervoer.
"he Mamasaar.
Heb het niet gehaald om te komen deze maand, veel gewerkt.
Volgend jaar heb ik meer tijd en kom ik zo snel als mogelijk. Fijne
en gezonde feestdagen gewenst."
Heb hem al sinds eind augustus niet meer gezien. Hij belooft ook elke keer om heel snel langs te komen.
Geeft allemaal niet (meer zo) veel.
Maar ik merk nu dat ik het meest irritante nog vind dat ie me nog even een mail stuurt op de valreep en zich nog geeneens de moeite doet om even een kaart te sturen of uberhaubt even belt.
Het stelt eigenlijk nog niet eens zo veel voor maar het is typisch voor hem.
Wil het ook alleen maar even van me afschrijven..ach ja..
Toevoeging: Voor ons is het heel erg lastig om naar mijn vader toe te gaan ivm kind, studie en vervoer.
anoniem_59197 wijzigde dit bericht op 24-12-2008 14:23
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ja, dat vind ik echt.

woensdag 24 december 2008 om 14:37

woensdag 24 december 2008 om 14:44
Kan ze niet bij je vader slapen, of waarom ga je dan niet eerder weg, bijvoorbeeld in de ochtend zorg ervoor dat je tegen haar slaaptijd weer terug bent, en een uur in de auto is voor een kind vaak ook een moment om te slapen. Zeker als je dan ook nog een uurtje terug moet. Is 2 uur slaap, ok zeg 1,5uur......
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 24 december 2008 om 14:45
woensdag 24 december 2008 om 14:46
Nou, nou, ik vind het niet gepast om je eigen dochter met een mailtje van de afspraak af te zien. Bellen zou op zijn minst gesproken passelijk zijn, en is ook humaner in deze.
Ook is het niet gepast om op de valreep af te zeggen. Natuurlijk kan het kloppen dat vanwege drukte het niet meer lukt, maar ergens zit er dan ook wat fout in je planning of zijn de prioriteiten anders komen te liggen. Ik kan me voorstellen dat als laatste het geval is, dit als pijnlijk kan worden ervaren.
Alleen weet je nu zo onderhand hoe hij is en had je zo graag gewilt dat hij anders zou reageren, maar zal dat er blijkbaar nu niet inzitten. Minder hoop hebben zou kunnen schelen. Toch nog fijne feestdagen gewenst in ieder geval.
Ook is het niet gepast om op de valreep af te zeggen. Natuurlijk kan het kloppen dat vanwege drukte het niet meer lukt, maar ergens zit er dan ook wat fout in je planning of zijn de prioriteiten anders komen te liggen. Ik kan me voorstellen dat als laatste het geval is, dit als pijnlijk kan worden ervaren.
Alleen weet je nu zo onderhand hoe hij is en had je zo graag gewilt dat hij anders zou reageren, maar zal dat er blijkbaar nu niet inzitten. Minder hoop hebben zou kunnen schelen. Toch nog fijne feestdagen gewenst in ieder geval.