..Ben boos, nu heb ik niets meer.....tips graag !

31-07-2009 12:31 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voel me zwaar klote.....Ik ben nu +/- 4 jaar samen met M. Getrouwd, kindje van bijna 1. De laatste 2 jaar stelden al niet zoveel meer voor op intiem gebied (in het begin was het wel leuk). Was ook heel verbaasd dat ik zwanger was, gebeurde echt heel weinig op dat gebied. +/- 1 jaar geleden (ik was toen nog zwanger) kreeg ik een relatie met P. ( collega ) Hij droeg me op handen, kwijlde nog net niet als ie me zag. We hebben het een paar keer met elkaar gedaan en heel veel gekust en geknuffeld en gemaild en ge-sms't. Heerlijk, hij begeerde me echt en was echt een luisterend oor in alles wat ik hem vertelde. +/- 6 Weken geleden hebben M. en ik een punt gezet achter ons huwelijk. Mede door het intieme gedeelte (heb wel eens gedacht dat ie toch homo was !) en een aantal andere factoren. In 1e instantie ging ik ermee accoord. Later zag ik ons kind als extra motivatie om er toch nog iets van te maken, desnoods met therapie. Maar dat zag M. niet zitten, hij is heel standvastig. Nu was P. met vrouwlief op vakantie geweest. Toen hij terugkwam wilde hij met mij stoppen omdat hij zichzelf toch wel een hufter vond om zijn vrouw te bedriegen. (nu pas ?) En omdat ik weer alleen ga wonen (50% met kind, M. en ik gaan de zorg eerlijk delen) ziet hij dat als een nieuwe start waar hij niet in past. Hij had het niet slechter kunnen timen !! Ik ben zo boos op hem. Kijk, ik weet dat hij nooit bij zijn vrouw weg had gegaan, maar ik had het leuker gevonden als hij hier even mee had gewacht tot ik mijn leventje weer wat op orde heb. Volgens mij heeft hij ook een super leuke vakantie met haar gehad, dat ie nu die beslissing neemt. Hij mailt, sms-t, belt me ook niet meer op mijn werkplek. Alleen als het werk betreft, hij zegt dat ie wel bezorgd om me is (oja?) en vindt het klote voor me dat alles zo moet lopen bij mij thuis en hij wil toch nog steeds een luisterend oor zijn voor mij. Ik zie hem ook een beetje als mede-oorzaak. Juist door mij als een prinsesje constant op te hemelen ging ik steeds meer M.'s gebreken zien. Uitgerekend nu, nu ik M. kwijt ben en een plek voor mezelf moet zien te vinden, is degene die het laatste jaar belangrijk voor me is geworden, ermee gestopt. Ik weet niet waar ik met mijn kwaadheid heen moet, soms wil ik wraak nemen en een kaartje sturen naar zijn huisadres ......Eigenlijk wil ik gewoon dat hij hier ook niet zonder kleerscheuren vanaf komt......Hoe kan ik hem het beste laten merken dat ik heel boos ben ? Ik wil hem gewoon laten VOELEN dat hij mij heel veel pijn gedaan heeft. Alle adviezen, tips, ervaringen e.d. zijn welkom. xxx
Maak je borst maar vast nat!

Twee vreemdgangers en jij wilt tips?
Tips...?

Zoek een goede hulpverlener! Zul je nodig hebben. Niet voor je verdriet, maar voor het bijschaven van je karakter. Wat kom jij akelig over.

Even voor de de duidelijkheid: jij bent hier niet het slachtoffer. Gedraag je dan ook niet zo.
quote:Ietje2 schreef op 31 juli 2009 @ 12:31:

Voel me zwaar klote.....Ik ben nu +/- 4 jaar samen met M. Getrouwd, kindje van bijna 1. De laatste 2 jaar stelden al niet zoveel meer voor op intiem gebied (in het begin was het wel leuk). Was ook heel verbaasd dat ik zwanger was, gebeurde echt heel weinig op dat gebied. +/- 1 jaar geleden (ik was toen nog zwanger) kreeg ik een relatie met P. ( collega ) Hij droeg me op handen, kwijlde nog net niet als ie me zag. We hebben het een paar keer met elkaar gedaan en heel veel gekust en geknuffeld en gemaild en ge-sms't. Heerlijk, hij begeerde me echt en was echt een luisterend oor in alles wat ik hem vertelde. +/- 6 Weken geleden hebben M. en ik een punt gezet achter ons huwelijk. Mede door het intieme gedeelte (heb wel eens gedacht dat ie toch homo was !) en een aantal andere factoren. In 1e instantie ging ik ermee accoord. Later zag ik ons kind als extra motivatie om er toch nog iets van te maken, desnoods met therapie. Maar dat zag M. niet zitten, hij is heel standvastig. Nu was P. met vrouwlief op vakantie geweest. Toen hij terugkwam wilde hij met mij stoppen omdat hij zichzelf toch wel een hufter vond om zijn vrouw te bedriegen. (nu pas ?) En omdat ik weer alleen ga wonen (50% met kind, M. en ik gaan de zorg eerlijk delen) ziet hij dat als een nieuwe start waar hij niet in past. Hij had het niet slechter kunnen timen !! Ik ben zo boos op hem. Kijk, ik weet dat hij nooit bij zijn vrouw weg had gegaan, maar ik had het leuker gevonden als hij hier even mee had gewacht tot ik mijn leventje weer wat op orde heb. Volgens mij heeft hij ook een super leuke vakantie met haar gehad, dat ie nu die beslissing neemt. Hij mailt, sms-t, belt me ook niet meer op mijn werkplek. Alleen als het werk betreft, hij zegt dat ie wel bezorgd om me is (oja?) en vindt het klote voor me dat alles zo moet lopen bij mij thuis en hij wil toch nog steeds een luisterend oor zijn voor mij. Ik zie hem ook een beetje als mede-oorzaak. Juist door mij als een prinsesje constant op te hemelen ging ik steeds meer M.'s gebreken zien. Uitgerekend nu, nu ik M. kwijt ben en een plek voor mezelf moet zien te vinden, is degene die het laatste jaar belangrijk voor me is geworden, ermee gestopt. Ik weet niet waar ik met mijn kwaadheid heen moet, soms wil ik wraak nemen en een kaartje sturen naar zijn huisadres ......Eigenlijk wil ik gewoon dat hij hier ook niet zonder kleerscheuren vanaf komt......Hoe kan ik hem het beste laten merken dat ik heel boos ben ? Ik wil hem gewoon laten VOELEN dat hij mij heel veel pijn gedaan heeft. Alle adviezen, tips, ervaringen e.d. zijn welkom. xxxBoontje komt om zijn loontje

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten

Al te goed is buurmans gek

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Wie het laatst lacht, lacht het best

Tja, wat moet ik hier nou van vinden...
Je schrijft dat je JOUW leventje weer op orde wilt krijgen... Geen mooiere beginsituatie lijkt me; vrij, ongebonden, niet afhankelijk van een man, je bent van beide mannen af: van M., waarmee je niet meer gelukkig was. En van P., waarmee je geen "echte" relatie kon hebben.

Wat dacht je ervan: proberen met jezelf gelukkig te worden, zonder man nog even?? Op eigen benen leren staan, onafhankelijk te zijn??
anoniem_10739 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 12:41
Reden: typo
% gewijzigd
Weet M van P?

Je gedraagt je als een kleuter die zijn/haar zin niet krijgt

Tja...wie zn billen brandt....
Dit lijkt me nep? Zo niet, dan is het om te huilen....
Jeetje wat érg voor je. Dan ga je al scheiden en bedrieg je je man al tijden en dan wil je minnaar niet meer meewerken. Wat zul jij je bedonderd en genaaid voelen zeg.

En hoe voelt dat nu?
Ooit iemand al eens tegen jou gezegd dat je egoistisch bent? Moet je misschien eens naar luisteren.
Jeetje, zeg! Wat een boze post. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Aan de andere kant: jij maakt de keuze je partner te laten zitten. Jij maakt de keuze sex te hebben met iemand anders. Jij maakt de keuze alleen met je kindje door te gaan. Ik mag toch hopen dat je geen keuzes hebt gemaakt voor een ander.

Als ik jou was zou ik even helemaal NIETS doen. Ga je eigen leven op de rails zetten. Voor je kindje. Voor jezelf. Met je ex. Ga er wat van maken.

Zijn vrouw schiet er niets mee op als ze weet dat hij is vreemd gegaan. En jijzelf ook niet. Je kunt er je gram niet mee halen, want door zo'n actie komt hij echt niet bij je terug! Ga leven. Je eigen leven.

Meid, maak er wat van. je hebt vast meer potentie dan de minnares van een getrouwde man zijn. Ga moeder zijn voor je kindje. Vriendin voor je vrienden. En vrouw voor jezelf.

heel veel geluk samen met je kleine schatje.
Volg je hart. Dat klopt.
Inderdaad net een kind dat niet krijgt wat ze wil

Boontje komt om zijn.... (vul zelf maar in)

Eigenlijk wil ik gewoon dat hij hier ook niet zonder kleerscheuren vanaf komt......Hoe kan ik hem het beste laten merken dat ik heel boos ben ? Ik wil hem gewoon laten VOELEN dat hij mij heel veel pijn gedaan heeft. Alle adviezen, tips, ervaringen e.d. zijn welkom. xxxGa hardlopen, mediteren of naar een goede psycholoog. En verlaag je niet tot allerlei acties omdat JIJ niet tevreden bent over hoe het is gelopen.

Eigenlijk wil ik gewoon dat hij hier ook niet zonder kleerscheuren vanaf komt......Dit is nou echte liefde... :puke:
Typisch een gevalletje, nieuwe schoenen willen hebben voor je de ouwe weggooit, maar heeeee wat jammer, iemand anders koopt je nieuwe schoenen voor je neus weg.

Richt je eerst maar eens op je nieuwe leven met je kind voor je druk te maken om een nieuwe relatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nu heb ik niks meer.... wat een dramaqueen. Je hebt een kind! Lijkt me dat die wel op plek 1 moet staan, nu die al die veranderingen moet gaat doormaken van gescheiden ouders en het opstarten van het co-ouderschap.
Wat denk je dat M. is als ie achter jouw relatie met P. komt? Denk dat boos dan nog zacht uitgedrukt is
werk aan jezelf, voordat je weer aan een nieuwe man begint
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Als M. nou wel relatietherapie had willen starten en P. een nare vakantie waardoor hij jou niet kwijt gewild had. Wat dan?!?

Ik denk dat je eerst aan jezelf moet werken en moet gaan bedenken hoe je verder wil.
anoniem_79219 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 12:48
Reden: typfout
% gewijzigd
dubbel
Bah, heb geen eens zin om hier een reactie neer te typen. Gelukkig nog kans op één gelukkig huwelijk!

Ehm, lid sinds 0 dgn... juist....
Ik wil ook een motto
Wat een egoïstisch kreng ben jij zeg. Bah!
Verbaasd dat je zwanger bent? gaat toch niet vanzelf mag ik hopen

En je had al met P toen je zwanger was? moet niet gekker worden. Je hebt je verstand niet bepaald gebruikt! alleen de aandacht die jezelf nodig had.

Waarschijnlijk vond P jou een makkelijke vrouw. Want als je jezelf laat pakken door een ander terwijl je zwanger bent van je eigen man ben je wel erg laag aan de grond.Het ergste vind ik het nog voor het kind wat straks binnen deze relatie(s) moet opgroeien.
Iets zegt mij dat we TO niet meer zullen zien hier...
dat hoor je toch niet vaak, dat een vrouw tijdens de zwangerschap vreemd gaat....

maar wat ik wou zeggen:

HAHAHAHAHAHA gerechtigheid bestaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven