Ben ik echt zwanger?
zaterdag 18 augustus 2018 om 11:11
Hallo,
Mijn vriend en ik willen graag een kindje. 3 weken geleden heb ik mijn mirena laten verwijderen. Direct bloedverlies gehad. Nu 4 dagen voor NOD toch maar een test gedaan met clear blue digital.
Er staat zwanger 1 2 weken.
Maar.. Ik geloof het eigenlijk niet.
Nog een test gedaan kruidvat en een licht streepje.
Mag ik nu echt voorzichtig aan juichen?
Mijn vriend en ik willen graag een kindje. 3 weken geleden heb ik mijn mirena laten verwijderen. Direct bloedverlies gehad. Nu 4 dagen voor NOD toch maar een test gedaan met clear blue digital.
Er staat zwanger 1 2 weken.
Maar.. Ik geloof het eigenlijk niet.
Nog een test gedaan kruidvat en een licht streepje.
Mag ik nu echt voorzichtig aan juichen?
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:12
De huisartsenpost?
Gewoon met een week of 6 de verloskundige bellen.
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:14
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:24
De hap? Waarom??? Wat zou de huisarts nou moeten doen? Ik zou gewoon nog een week of 2 wachten en dan de verloskundige eens bellen.
En gefeliciteerd TO, wat fijn dat het zo snel raak is! Gelukkig heb je nog even om eraan te wennen!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
Zo even geleerd hoe ik de quote kan maken. Ben nieuw hier.Funky29011 schreef: ↑18-08-2018 12:01Gefeliciteerd!!! Super leuk toch![]()
Ik ben ook zwanger. Beetje hetzelfde verhaal.. ben nog een beetje in shock, maar vind het wel echt zo fijn! En spannend. En leuk. Ben echt heel blij. J
Maar jij ook gefeliciteerd! Wat leuk!
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:07
zaterdag 18 augustus 2018 om 16:34
Huisartstenpostsherlockfryskefaam schreef: ↑18-08-2018 12:12De huisartsenpost?of bedoel je de huisarts? Ook dat hoeft niet.
Gewoon met een week of 6 de verloskundige bellen.
TheSky=moreBlue@Malibu