ben ik een slechte man !

07-08-2008 10:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben getrouwd voor de 2e keer.

me eerste relatie ging het vlammetje bij me ex uit na 8 jaar toen het eruit kwam dat ze op 8 jarige leeftijd was misbruikt , totaal geen aanraking meer (wat ik volledig begrijpt,kogel voor de dader). ik had kleine kinderen dus ben niet op de vlucht gegaan maar heb gewacht tot ze groot waren, na 22 jaar einde huwenlijk en als echte goede vrienden uitelkaar.

3 maanden later ontmoet ik de mooiste hottlady op aarde, eindelijk weer 6 a 7 keer heerlijk vrijen per week, dit gaat zo'n anderhalf jaar fantasties.

maar opeens merk dat haar zin verdween, ja hoor! heb ik weer, mijn vrouw waar ik nog steeds verliefd op ben komt in de overgang,pfffff

ze zit er nu ongeveer 4 jaar in,

mijn behoefte is echt veel, nu denk ik er aan om een vaste sex relatie te zoeken .

ben ik nu een slechte man.

groetjes hottjazz .
anoniem_71030 wijzigde dit bericht op 07-08-2008 10:48
Reden: foute uitleg
% gewijzigd
Waarom mogen partners nooit klagen over weinig / minder / geen sex ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Euhm zijn tweede partner is na zoveel jaar veel sex naar nul sex gegaan.

Eerste partner is hij naar eigen zeggen pas na 22 jaar huwelijk weggegaan.
Mijn posting sloeg op de reactie van Elninjo
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 12:33:

Waarom mogen partners nooit klagen over weinig / minder / geen sex ?Natuurlijk mag je daar over klagen, maar klagen leidt niet tot constructieve oplossingen.
Hoe lang ken je je huidige vrouw al?

Wat is je probleem: dat je vrouw niet meer iedere dag wil, of dat ze maar 1 keer in de maand wil?

Ik vraag me af of het realistisch is om te verwachten dat je twintig jaar lang (bijna) iedere dag spetterende seks kunt hebben met dezelfde partner. Is het niet altijd zo, dat er in het begin van een relatie wat meer en spannender seks is dan na, bijvoorbeeld, 10 of 20 jaar? En dat de behoefte ook wat minder wordt bij het ouder worden?
quote:Dushi74 schreef op 07 augustus 2008 @ 12:35:

Euhm zijn tweede partner is na zoveel jaar veel sex naar nul sex gegaan.

Eerste partner is hij naar eigen zeggen pas na 22 jaar huwelijk weggegaan.

Van wat ik er uit begrijp is dat ie na 8 jaar huwelijk met vrouw 1 nog 14 jaar bij haar is gebleven voor de kids ook al kwam hijzelf droog te staan.

Daarna met vrouw nummer 2 waren de eerste jaren goed qua seks maar daarna kreeg zij minder trek. Maar in een verdere post staat dat ze nog steeds goeie seks hebben alleen wil zij minder vaak dan hem. Lijkt me dus geen reden om het buiten de deur te gaan zoeken.
Je bent niet slecht, je reduceert jezelf hoogstens tot wandelende pik. Maar soit, er zijn er meer...
Ik vind je geen slechte man. Ik denk dat je posting wat wrevel oproept vooral doordat er een beetje een kat in de zak gevoel omheen hangt. Eindelijk weg bij je ex, seksliefhebbende vrouw gevonden en dan hop, houdt zij er ook mee op! Niet eerlijk!

En met seks zijn er soms geen oplossingen die beiden tevreden houden. Dan is er niet zoveel constructiefs te bedenken. Dus tja, ik weet niet wat je vrouw ervan zegt, wat is haar gevoel erbij? Wat zou zij het liefst willen? Dat jij het compleet niet erg vindt dat haar libido zoveel minder is? Want dat is niet zo dus moeten jullie daar een betere oplossing voor vinden. Zij wil het niet weten als je er een seksvriendin op na houdt maar zei ze daarnaast: ga je gang? En was ze er verdrietig over, begreep ze het, wat zijn haar gedachten hierbij?
Het klinkt een beetje als een wegwerp-idee

Eindelijk weg bij ex, eindelijk weer vaak sex, maar hey deze gaat ook "kapot"

Ben ik slecht als ik een nieuwe koop?

Je laat het voorkomen alsof je een vrouw als een gebruiksvoorwerp voor sex ziet en jezelf als iemand die zo wordt overvallen en geleefd door geilheid waaraan je geen enkele weerstand kan bieden.

Kom op zeg, je pik is werkelijk VEEL te belangrijk voor je. Je ego ook trouwens.
quote:domnaiefmutsje schreef op 07 augustus 2008 @ 12:32:

Je bent geen slechte man. Hooguit eentje met of zonder ruggegraat.

En in dit geval is het... zonder?

Zoals zoveel mannen..
quote:wanda_p schreef op 07 augustus 2008 @ 12:50:

[...]

Natuurlijk mag je daar over klagen, maar klagen leidt niet tot constructieve oplossingen.Nee, dat blijkt wel ; haast iedereen zeikt hem af .
quote:isabon schreef op 07 augustus 2008 @ 12:24:

Het is zeker weer zomervakantie....Gaat dan iedereen massaal in de overgang ?
Je bent niet per definitie een slechte man.. Je hebt tenslotte nog niks verkeerds gedaan, je denkt er alleen aan.. en ja, als dat al als slecht word ervaren is denk de halve bevolking net zo slecht als jij.. Anders dan de meeste heb ik wel respect voor je beslissing om bij je eerste vrouw te blijven.. Iemand die heel dicht bij me staat is ook misbruikt en diegene is wel weggegooid als een stuk vuil omdat de partner het geduld niet had om alles op te bouwen wat zo'n viezerik kapot heeft gemaakt. En blijkbaar was er toch wel liefde want jullie zijn in goede vriendschap uit elkaar gegaan en ik denk dat je kinderen daar ook wel degelijk wat aan hebben gehad!

En tja, ik moet me wel bij het merendeel van reacties aansluiten. Wacht nog even af met het buiten de deur zoeken en verplaats je in de schoenen van je vrouw. Ze weet dat je graag sex wilt en ik denk dat ze het alleen maar zwaar kl*te vind dat ze je dat niet meer kan geven. En ik denk dat ze je eerder zei het buiten de deur te zoeken voor jou dan voor haar. Als ze het echt niet erg had gevonden had ze wel alles willen weten erover..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 13:34:

[...]

Nee, dat blijkt wel ; haast iedereen zeikt hem af .Inderdaad zeg, en om in het vrouwenkwalenhoekje te blijven: zeker allemaal last van PMS.
Vinden veel vrouwen het zo erg dat mannen sex belangrijk(er) vinden ? Wat is dat toch ?
quote:Saiyuri schreef op 07 augustus 2008 @ 13:51:

Anders dan de meeste heb ik wel respect voor je beslissing om bij je eerste vrouw te blijven.. Iemand die heel dicht bij me staat is ook misbruikt en diegene is wel weggegooid als een stuk vuil omdat de partner het geduld niet had om alles op te bouwen wat zo'n viezerik kapot heeft gemaakt.Lijkt me anders als de misbruikte vrouw dit al in 't begin van de relatie met haar partner deelt en niet eerst 't geile vrouwtje uithangt en pas 8 (!) jaar later opeens omdraait als 'n blad aan 'n boom. Ik zou me daardoor denk ik ook bedrogen voelen. Zij had blijkbaar niet het vertrouwen in hem om er vóór hun trouwen en al helemáál voor er kinderen kwamen eerlijk over te zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 14:01:

Vinden veel vrouwen het zo erg dat mannen sex belangrijk(er) vinden ? Wat is dat toch ?Belangrijk vinden mag, maar als dat het allerbelangrijkste voor iemand is in 'n relatie, dan zou ik denken houd 't lekker bij SVtjes, want meer diepgang heeft 't dan blijkbaar niet voor zo iemand.

Vinden veel vrouwen het zo erg dat mannen sex belangrijk(er) vinden ? Wat is dat toch ?

Ik heb er zeker begrip voor, want de laatste tien jaar van mijn eerste huwelijk waren nagenoeg seksloos (mijn toenmalige man had geen zin meer) en ik miste ontzettend zowel de seks als de intimiteit. Voor mij is seks/intimiteit/aanrakingen een noodzakelijk onderdeel van het leven om me een gelukkig mens te kunnen voelen. Ik kan me dus ook goed voorstellen hoe het voor een man voelt als zijn vrouw geen/nauwelijks seks wil.

Maar dat laatste is me hier niet duidelijk: wil ze gewoon wat minder seks dan hij, of bijna helemaal geen seks?
quote:elninjoo schreef op 07 augustus 2008 @ 14:07:

[...]

Belangrijk vinden mag, maar als dat het allerbelangrijkste voor iemand is in 'n relatie, dan zou ik denken houd 't lekker bij SVtjes, want meer diepgang heeft 't dan blijkbaar niet voor zo iemand.Als het het allerbelangrijkste was zou TO hem toch al drie keer zijn gepeerd ipv zich af te vragen " wat nu ? " ?
quote:elninjoo schreef op 07 augustus 2008 @ 14:05:

[...]

Lijkt me anders als de misbruikte vrouw dit al in 't begin van de relatie met haar partner deelt en niet eerst 't geile vrouwtje uithangt en pas 8 (!) jaar later opeens omdraait als 'n blad aan 'n boom. Ik zou me daardoor denk ik ook bedrogen voelen. Zij had blijkbaar niet het vertrouwen in hem om er vóór hun trouwen en al helemáál voor er kinderen kwamen eerlijk over te zijn.

Ik vind het inderdaad ook vreemd dat het pas na jaren huwelijk ter sprake kwam.

Ik weet ook dat sommige vrouwen dat soort dingen verzinnen of achteraf erg opblazen, als excuus voor het feit dat ze, nadat ze kinderen gekregen hebben, geen seks meer willen.

Sommige vrouwen hebben zin in seks zolang hun kinderwens niet helemaal vervuld is, daarna niet meer. En dan is het handig om als excuus aan te voeren dat ze ooit misbruikt zijn.

Maar dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij de ex van TO, daar weten wij niets van af. Ik vind het dus verstandiger om daar niet over te oordelen.

Ik vind het niet meer dan logisch. Ik vind seks zelf ook belangrijk. Alhoewel ik ook prima seksloze periodes kan uitzitten. Maar ik begrijp het wel goed, ik vind ook dat iemand het recht heeft om dat belangrijk te vinden en zich dus af te vragen: wat nu?

Het lijkt mij een essentieel onderdeel van een relatie. En dat kan soms niet lekker zitten of een tijd minder vanzelf gaan. Maar dat is geen reden om het erbij te laten zitten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 14:11:

[...]

Als het het allerbelangrijkste was zou TO hem toch al drie keer zijn gepeerd ipv zich af te vragen " wat nu ? " ?Mee eens.
Het is begrijpelijk dat TO er moeite mee heeft dat de seks of in ieder geval de kwantiteit ervan achteruit is gegaan. Alleen is het jammer dat hij als enige oplossing vreemdgaan ziet. Jullie zijn al naar een arts geweest begrijp ik, wat zegt die dan? En wat zegt je vrouw erover, hoe voelt zij zich erbij? Steun je haar?

Hoevaak hebben jullie nog wel seks? 7 x seks per week is over het algemeen gezien gewoon veel. In een relatie is het toch normaal dat het de ene periode heel veel is en dan door omstandigheden even wat minder. Belangrijk is dat je er wel over praat met elkaar. Ik zou eerlijk gezegd liever hele goeie seks hebben maar wat minder vaak, dan heel vaak slechte seks. Ik geloof niet in vreemdgaan, op z'n zachts gezegd. Als jij je verder goede relatie wil laten stuklopen omdat jij zo nodig achter de rug van je vrouw met een ander het bed in wilt duiken, moet je dat zelf weten. Dan is ze gewoon beter af zonder jou. Maar ik hoop dat je daar niet voor kiest, zou zonde zijn.

Vinden veel vrouwen het zo erg dat mannen sex belangrijk(er) vinden ? Wat is dat toch ?Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hier niet in kan vinden. Ik vind het fijn dat mijn vriend seks zo belangrijk vindt, ik ook namelijk. Het is niet het belangrijkste in onze relatie maar wel belangrijk.
quote:Reiger100 schreef op 07 augustus 2008 @ 14:13:

[...]

Ik vind het inderdaad ook vreemd dat het pas na jaren huwelijk ter sprake kwam.

Ik weet ook dat sommige vrouwen dat soort dingen verzinnen of achteraf erg opblazen, als excuus voor het feit dat ze, nadat ze kinderen gekregen hebben, geen seks meer willen.

Sommige vrouwen hebben zin in seks zolang hun kinderwens niet helemaal vervuld is, daarna niet meer. En dan is het handig om als excuus aan te voeren dat ze ooit misbruikt zijn.

Maar dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn bij de ex van TO, daar weten wij niets van af. Ik vind het dus verstandiger om daar niet over te oordelen.Jij schrijft 't, ik dacht 't...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven