ben ik een slechte man !

07-08-2008 10:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben getrouwd voor de 2e keer.

me eerste relatie ging het vlammetje bij me ex uit na 8 jaar toen het eruit kwam dat ze op 8 jarige leeftijd was misbruikt , totaal geen aanraking meer (wat ik volledig begrijpt,kogel voor de dader). ik had kleine kinderen dus ben niet op de vlucht gegaan maar heb gewacht tot ze groot waren, na 22 jaar einde huwenlijk en als echte goede vrienden uitelkaar.

3 maanden later ontmoet ik de mooiste hottlady op aarde, eindelijk weer 6 a 7 keer heerlijk vrijen per week, dit gaat zo'n anderhalf jaar fantasties.

maar opeens merk dat haar zin verdween, ja hoor! heb ik weer, mijn vrouw waar ik nog steeds verliefd op ben komt in de overgang,pfffff

ze zit er nu ongeveer 4 jaar in,

mijn behoefte is echt veel, nu denk ik er aan om een vaste sex relatie te zoeken .

ben ik nu een slechte man.

groetjes hottjazz .
anoniem_71030 wijzigde dit bericht op 07-08-2008 10:48
Reden: foute uitleg
% gewijzigd
quote:ambrosia9 schreef op 07 augustus 2008 @ 14:16:

Ik zou eerlijk gezegd liever hele goeie seks hebben maar wat minder vaak, dan heel vaak slechte seks..

Maar dat is het punt ; TO had héél vaak héle goede sex .

Dat houdt toch niet in dat je dan blij moet zijn , wanneer de kwantitieit daalt , dat de kwaliteit nog eender is ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tibolone stimuleert libido na overgang

07-05-2008

Vrouwen die na hun menopauze te maken hebben met seksuele problemen, hebben het meeste aan een goed gesprek met hun arts. Als ze de voorkeur geven aan een behandeling, dan is het beste middel tiboline. Esmé Nijland stelt dit in haar proefschrift waarop ze op 14 mei promoveert aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Tiboline is het beste middel vanwege de gecombineerde werking van vrouwelijke hormonen en het mannelijke hormoon androgeen.

Seksueel functioneren

Tibolone is al sinds 1988 op de markt. Maar nu is voor het eerst aangetoond dat het een positief effect heeft op het seksueel functioneren en met name bij postmenopauzale vrouwen.

Het hormoon androgeen speelt een belangrijke rol bij de vrouwelijke seksualiteit. De productie ervan neemt bij vrouwen af naarmate ze ouder worden. De abrupte daling van het vrouwelijke hormoon oestrogeen rond het vijftigste levensjaar maakt het tekort aan androgeen dan vaak duidelijk merkbaar.

Minder plezier

Twee op de drie vrouwen hebben na de menopauze minder plezier in seks, blijkt uit onderzoek onder 3000 vrouwen en 600 artsen in zes Europese landen. Meestal komt dat door een verminderde seksuele interesse en seksueel verlangen. Een ruime meerderheid van de vrouwen in Nijlands onderzoek geeft aan dat ze nu minder genieten van het leven dan vóór de overgang.

Bron: NU.nl
DWARSLIGGENDE HORMONEN

Zin in seks wordt in grote mate bepaald door hormonen. En die kunnen bij een vrouw aardig dwars liggen. Met name de menstruatiecyclus is van invloed, en ook na de menopauze kan het libido veranderen. Op dit gebied kunnen kruiden de helpende hand bieden. Bepaalde kruiden bevatten namelijk ‘fyto-oestrogenen’ of ‘fyto-progesteron’, plantaardige stoffen die dezelfde werking hebben als de geslachtshormonen oestrogeen of progesteron en daardoor een positief effect hebben op de vrouwelijke hormoonhuishouding.

Kruiden die deze werking hebben, zijn onder meer Monnikspeper (Vitex agnus-castus), Shatavari (Asparagus racemosus) en Wilde Yam (Dioscorea composita). De laatste twee bieden ook een oplossing bij een ander veel voorkomend vrouwelijk probleem, dat het libido kan remmen: vaginale droogheid, die kan optreden in de overgang, maar ook onder invloed van stress, vermoeidheid of pilgebruik.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 14:33:

[...]

Maar dat is het punt ; TO had héél vaak héle goede sex .

Dat houdt toch niet in dat je dan blij moet zijn , wanneer de kwantitieit daalt , dat de kwaliteit nog eender is ?Nee dat begrijp ik ook. Maar als je samen een relatie hebt moet je daar ook een compromis in vinden. Wat ik niet begrijp is dat zijn eerste oplossing vreemdgaan is!
Ga af en toe naar een prostituee. Dat is zakelijk en je kan elke week een ander uitzoeken.
quote:Pientje030 schreef op 07 augustus 2008 @ 14:55:

Ga af en toe naar een prostituee. Dat is zakelijk en je kan elke week een ander uitzoeken.Super oplossing Pien *kuch* probleem opgelost!
Sex is belangrijk voor een goede relatie, maar is het zo belangrijk dat je ervoor moet scheiden om vervolgens een sexgodin te onmoeten, en als die niet meer goed haar rol vervult moet er een ander gezocht worden? Mankeert er dan niet wat aan je visie op een relatie en een vrouw? En is sex op een bepaalde leeftijd echt zo belangrijk, dat je er een relatie voor op het spel zet? Niet dat mensen niet meer aan sex doen op een bepaalde leeftijd, maar als je ouder wordt ga je toch inzien dat er meer is dan 'neuken'. Waarom zetten mannen daar altijd zoveel voor op het spel? Respectloos en liefdeloos vind ik dat.
quote:ambrosia9 schreef op 07 augustus 2008 @ 14:17:

[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me hier niet in kan vinden. Ik vind het fijn dat mijn vriend seks zo belangrijk vindt, ik ook namelijk. Het is niet het belangrijkste in onze relatie maar wel belangrijk.Het punt is dat je dat nu zegt omdat het goed loopt. Als sex in een relatie goed loop dan is het ongeveer voor 10% belangrijk in je relatie. Wannier het niet meer goed loopt wordt het opeens voor 80% belangrijk in je relatie. Niet voor degene die geen zin meer heeft, maar juist voor de ander die wél wil. En dan heb je dus dit probleem als van de TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven