Ben ik lesbisch
zondag 3 februari 2019 om 20:59
Ben een vrouw van 38,en 13 jaar getrouwd geweest.
Heb mezelf wel eens afgevraagd hoe het zou zijn met een vrouw,maar alleen puur qua sex,mijn man was namelijk mijn eerste en enigste,waar ik het ooit mee gedaan heb.
Maar nooit is het er van gekomen omdat ik niet durfde.
Ineens had ik contact met de exvrouw van mijn vriendin ,en ik merkte al heel snel dat ik super verliefd op haar was,eerst dacht ik dat kan niet want ik ben hetero!!ben 13 jaar getrouwd geweest,en viel altijd alleen op mannen!!
Maar ik ben ook alleen op haar smoorverliefd,ik kijk of denk of fantaseer niet over andere vrouwen,en naar mannen kijk ik ook ineens niet meer,alleen nog maar naar haar.
Ben ik nu lesbisch,hetero,of bi?of ben ik gewoon ineens mijn ware tegengekomen en is dat heel toevAllig een vrouw??
Heb mezelf wel eens afgevraagd hoe het zou zijn met een vrouw,maar alleen puur qua sex,mijn man was namelijk mijn eerste en enigste,waar ik het ooit mee gedaan heb.
Maar nooit is het er van gekomen omdat ik niet durfde.
Ineens had ik contact met de exvrouw van mijn vriendin ,en ik merkte al heel snel dat ik super verliefd op haar was,eerst dacht ik dat kan niet want ik ben hetero!!ben 13 jaar getrouwd geweest,en viel altijd alleen op mannen!!
Maar ik ben ook alleen op haar smoorverliefd,ik kijk of denk of fantaseer niet over andere vrouwen,en naar mannen kijk ik ook ineens niet meer,alleen nog maar naar haar.
Ben ik nu lesbisch,hetero,of bi?of ben ik gewoon ineens mijn ware tegengekomen en is dat heel toevAllig een vrouw??
zondag 3 februari 2019 om 21:19
waarom?Brunette84 schreef: ↑03-02-2019 21:18De ex van je vriendin? Echt waar?
Jij bent blijkbaar biseksueel. Het is super sneu voor je man dat je dit na 13 jaar pas ontdekt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 3 februari 2019 om 21:26
Nee dat denk ikSjaanRoeispaan schreef: ↑03-02-2019 21:21Ik denk dat Brunette denkt dat bi's alleen maar trio's willen. En dat is natuurlijk de droom van elke man. Of zo.
To is 38 en zit in een lang relatie, misschien heeft zij ook kinderen.
Dat zij na zoveel jaren meer over haar geaardheid komt te weten en verliefd wordt op een ander is lastig.
brunette84 wijzigde dit bericht op 03-02-2019 21:28
15.59% gewijzigd
zondag 3 februari 2019 om 21:28
zoals ik het lees, was TO al gescheidenBrunette84 schreef: ↑03-02-2019 21:23Het lijkt me geen prettig idee om te ontdekken dat je partner verliefd is op een ander en al helemaal niet op iemand van dezelfde geslacht.
edit: hmm dat is een beetje onduidelijk
Niettemin, de toevoeging iemand van het eigen geslacht, blijf ik onnodig vinden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 3 februari 2019 om 22:44
Ligt er toch aan hoe lang het geleden is dat het uitging en of ze nog samen door een deur kunnen?
zondag 3 februari 2019 om 23:00
dit, waarom moet er een sticker op? wat maakt het uit?OliebolmetKrenten schreef: ↑03-02-2019 22:20Het maakt niet uit welk etiket je erop plakt. Je bent verliefd op haar en dat is een feit.
en het is enige, enigste is geen woord
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 3 februari 2019 om 23:34
Weldaenerys79 schreef: ↑03-02-2019 23:00dit, waarom moet er een sticker op? wat maakt het uit?
en het is enige, enigste is geen woord