Ben ik niet verliefd??

26-01-2010 12:29 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds heb ik kort een nieuw vriendje. Eindelijk eens een man die wel moeite doet, geen not into you verhalen...

Maar gister heb ik hem weer gezien en ben ik ineens niet zo zeker dat ik wel zo verliefd op hem ben. Ja ik voel me goed bij hem dat wel.

Maar afgelopen weekend voor het eerst een echte date, avond/nacht samen en ik was heel erg verliefd.

Maar nu weet ik het ineens niet meer...

Toch als hij er niet is dan mis ik hem. Ik denk ook wel aan hem enz.

Maar ik wil ook niet elke dag afspreken, ik heb net mijn eigen leven weer wat opgebouwd dus wil rustig aan doen.

Ik heb altijd gehad dat mannen geen moeite voor me deden.

Het is net of ik hier niet mee om kan gaan.

Ik heb in het verleden een depressie gehad en weet soms niet of dat al helemaal over is.

Er is niks mis met hem, hij is erg lief en leuk. Maar wel erg rustig.

Maar ik voelde me niet smoorverliefd ofzo. Toch verlang ik wel naar hem hoor daar niet van.

We hebben nog niet eens seks gehad...ik wilde op de 1e date niet (wat geen probleem was voor hem) en daarna was ik ongesteld

Nou en dan nog wil hij me zien.. dus of dat geen echte liefde is...

Van het weekend dacht ik echt ik ben hardstikke gek op hem.

Dus snap even niet dat ik dat gister minder had. Ik had wel erg last van angsten, denk er veel over na...

Ik lijk wel een soort bindingsangst te hebben.

Misschien kan iemand zijn lichtje hier nog op werpen

Hij wil me overal wel mee naartoe nemen, noemt mijn naam bij zijn vrienden. Accepteert mijn kind ook. Het is net of ik het ineens allemaal zo serieus vind dat ik het benauwd krijg.

Ik ben een jaar alleen na een slechte relatie op het laatst.

Ik heb hem overigens wel gezegd dat ik het rustig aan wil doen.

Maar moet ik hem ook vertellen dat ik ineens twijfels heb??

Ik vind hem wel te leuk om te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja I know. Het is gewoon onzeker in het begin. Dat verander je niet echt. Ik heb dat ook allemaal. Nu leven en genieten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven