ben ik nou gek?!

24-03-2012 21:01 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

ik ben al een aantal maanden aan het daten met een jongen, nu vroeg hij me vorige week of ik het leuk vond om mee te gaan naar de verjaardag van zijn broer.

ik wordt dan voor t eerst voorgesteld aan zijn familie,zijn broer en diens vriendin heb ik al eens eerder heel kort ontmoet toen ik met mijn date naar de bios ging en we toevallig zijn broer en vriendin tegen kwamen, gewoon kort voorgesteld hoi ik ben,,,een kort praatje en thats it.

maar nu dus het probleem, mijn date zei van de week al een paar keer goh wat moet ik nou voor mijn broer kopen voor zn verjaardag..

gisteravond over de whatsapp vroeg hij mij : goh weet jij iets voor mijn broer. ik zei nou doe je toch een douglas bon of een jack and jones bon ofzo,die jack en jones bon vond ie een leuk idee.

verder er niet meer over gehad gisteravond,tegen een uur of 12 voordat ik ging slapen stuur ik hem : vergeet je niet dat de winkels zaterdag om 5 uur dicht gaan i.v.m die jack en jones bon dus.

zegt ie doodleuk moet ik m halen dan? hij woont 10 min rijden van mijn stad (in t stadje waar hij woont hebben ze geen j&j) ik woon 5 min fietsen van de winkelstraat waar dus wel een j & j zit. zegt ie jij woont om de hoek dan kan jij die bon toch halen. het is zijn broer en hij had donderdag,vrijdag en vandaag gewoon vrij. ik ben net verhuisd en zou vandaag de bon niet eens kunnen halen, met mijn vader vanaf 10 uur vanmorgen in de weer geweest met mijn achtertuin die bestraat moest worden gras moest gelegd worden. ik ga niet mijn vader doorlaten werken in zijn eentje en er een half uur tussen uit om voor zijn broer een bon halen,

dit dus ruzie 1. ik moest gewoon die bon halen want hij woont 10 min rijden van die winkel af blabla.

nou dan doe ik wel geld in een envelop zei ie! nou best hoor! ik kwam met het idee van de bon, als ik daar niet mee was gekomen had ie zoiezo iets anders moeten verzinnen of geld moeten geven dus ik zei gelijk volgende keer hou ik mijn mond met mijn goede ideeen.

zegt ie een uur later, je betaald toch gewoon mee aan het kado voor mijn broer???

serieus??????

ik zei ik betaal je wel in natura! ik dacht serieus dat ie een grap maakte!

maar hij meent het serieus! ik moet dus meebetalen voor het geldkado van zijn broer, heb die broer 1 keer 5 min gezien?

ben ik nou gek dat ik dat niet normaal vind ? wat vinden jullie! ik heb hemafgelopen maanden ook niet mee laten betalen aan kado's voor mijn familie! en daarbij we hebben geen relatie we zijn nog in het dating proces.... ik vind het dus niet normaal dat ik eerst een bon zou moeten halen voor zijn broer van 40 euro en uiteindelijk dus ook nog eens 20 euro mee moet betalen!

ik heb nu gezegd nou ga maar lekker alleen.... doei

wat vinden jullie hiervan?
quote:fozziebear schreef op 24 maart 2012 @ 21:24:

Wat een flapdrol!! Jij moet het verzinnen, jij moet het kopen en jij moet betalen. Als dat nu al zo is, waar gaat dat eindigen dan??

Overigens regelen man en ik nog steeds dit soort dingen voor de 'eigen' familie. Bij liggen de budgetten en eisen een stuk hoger dan bij mij en bij mij ben ik al het regelnichtje, dus dat ga ik niet ook nog eens in een andere familie doen. Daarnaast weiger ik exorbitante bedragen uit te geven omdat dat daar normaal is en heb ik een hekel aan hun 'op het nippertje' iets regelen. Heerlijk rustig nu en nooit gedoe om verjaardagen of cadeau's. Het is voor de familie ook altijd de vraag of we samen komen of alleen, dat houdt het spannend.

Ja dit vind ik dus ook en dit zei ik hem vanmiddag ook!

Het is toch normaal dat ik de kado's voor mijn familie voor mijn rekening neem. En hij die van zijn familie.

Mijn familie is veel groter dan die van hem,dus zou het zelfs oneerlijk vinden om hem aan elke kadootje en bonnetje mee te laten betalen. En daarbij je gaat toch ook niet altijd mee naar alle verjaardagen van elkaars familie. Ik zou mijn 'toekomstig' vriend echt niet meeslepen naar al die verjaardagen van al mijn neefjes en nichtjes en ik zie hem er ook niet voor aan om aan al die kadootjes mee te betalen.

Ik hoor hem al zeggen ja maar ik ga niet eens mee dus dan hoef ik niet mee te betalen.....
Wat wij ervan vinden?

Ik kan voor mezelf spreken; je doet er goed aan, maar dat weet je zelf ook wel... je wilt alleen extra bevestiging?

NU, duidelijk zijn! Dat bespaart je een hoop gezeik in een mogelijke, gezamenlijke toekomst; en dan stuur je hem gewoon de rekening van de uitgaven die jij hebt gemaakt voor de cadeaus voor jouw familie en sommeer je hem die binnen 30 dagen over te maken naar jouw bankrekening, wel zo fair.
Een schriep,

Hij zal niet veel geld aan jou uitgeven, maar iig ook niet over de balk gooien.
Ja ben er ook helemaal klaar mee.

met zo iemand kan ik echt geen toekomst hebben als iemand alles eeuwig wil verrekenen...

Hij stelt nu voor en ik meen dit echt serieus : dat hij 37,50 betaald en ik 2,50 !!!!! alleen dan MAG ik nog mee.

Heb dit net aan mijn vriendinnen verteld en we liggen in een deuk!

het is gewoon echt heel zielig! ben helemaal klaar met die jongen!

ben blij dat ik dus niet de enige ben die er zo over denkt! ik zal hem de link van mijn post sturen
ik lig ook in een deuk!!

gelukkig heb je vriendinnen met wie je erom kunt lachen en kan je er zelf nu ook om lachen.
wij slapen nooit.
Zou je hem kunnen vragen om hier zijn kant van het verhaal te posten? We kunnen wel wat entertainment gebruiken tussen alle spam.
alsof de entree van het feest van zijn broer 2,50 kost..

Hoe komt ie er op?

Ben ook wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal, murdoch...
Whahahaha, voor 2,50 mag je mee! Is het met eten? Want dan kan het wel voordelig voor je zijn. En is zijn broer nog vrijgezel en wél leuk?
nee ik denk dat iedereen aan het eind van de avond zn eigen colaatje moet afrekenen hahaha

hij stuurt nu net : ik zie je morgen! wat een gek! dat kan ie echt vergeten,hij kan aanbellen tot ie een ons weegt. ik ben er niet!
En ben je nog gegaan?

Maar wat een centenneuker zeg, dat hij dit überhaupt durft te vragen. Echt een flapdrol......
Als je 2,50 betaalde mocht je mee? Wat een loser!
Die verjaardag is vanavond. Maar ik ga niet. Heb hem dat ook gezegd. Hij stuurde eerst : ik heb al niet eens zin meer om je te zien morgen! Een uur later zie ik staan: ik zie je morgen punt. Waarop ik terug stuurde : Ik heb geen zin om je ooit nog te zien,ben er helemaal klaar mee. Ik ga vanmiddag lekker met vriendinnen weg dus hij kan voor de deur gaan staan maar ik ben gewoon zo ongelofelijk afgeknapt! Voel me niet eens klote dat het stukgelopen is.. Wat een kneus gewoon! Bah
Voor 2,50 mag je je aanstaande schoonouders ontmoeten? Hmm, moeilijk, moeilijk.
Ga in therapie!
Ik zou zeggen: ik geef je 50 euro om op te rotten uit mijn leven. Dan mag je daar 2.50 van aan je broer geven.
quote:Murdoch schreef op 24 maart 2012 @ 21:15:

Ik denk dat hij een vacature voor surrogaatmama heeft lopen, en je zit in de laatste ronde. Gefeliciteerd!
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Goede reactie, TO, wat een eikel van een vent.
Mijn vriend en ik zijn nu 4 jaar bij elkaar, al heel lang uit de datingfase zeg maar, maar we regelen meestal wel de dingen voor onze eigen familie, vrienden. Nu is mijn vriend heel attent, dus hij regelt die dingen heel goed.

Af en toe vragen we wel eens aan elkaar, wil jij dit of dat voor die regelen of kopen. Geen probleem. Maar wij kennen elkaars familie, vrienden en kennissen. Ligt ook weer iets anders.

Soms betalen we met elkaar mee, maar ten 1e doen we dat uit eigen beweging, en ten 2e eigenlijk heft het elkaar op. De ene keer betaal ik het hele cadeau, de andere keer hij. Zo ook bv met de boodschappen, we wonen weliswaar niet samen, maar de ene keer betaal ik, de andere keer hij. Niet zozeer voor onze wekelijkse boodschappen, maar als we bv in het weekend samen zijn, en we doen boodschappen, dan wisselen we dat af.

In zijn supermarkt hebben ze bv lekkere koekjes die mijn kinderen lekker vinden, die ze bij mijn supermarkt niet hebben. Die neemt hij altijd (uit zichzelf) mee, wil daar ook geen geld voor hebben.

Maar als je nog aan het daten bent, hij het nog geen relatie wil noemen, en jij kent die broer eigenlijk niet eens. Ja dahag.

Hij regelt en betaalt het maar lekker zelf.
Wat een droeftoeter zeg. Eerst de relatie die pas in juni van start gaat hahahahaha.

Ik zie het al voor me, vriendin vraagt aan me: "He Aranea hoe gaat het met je relatie?" Ik: "Nou ik sta voor juni op de agenda, dan kunnen we". Pffffffffffffff.

En die ¤ 2,50 (entreegeld zullen we het maar noemen) is helemaal idioot.
Whahaha, dit gaat een lang en een gelukkige relatie worden.
Goed besluit Lipsmacker! Geniet vanmiddag met je vriendinnen en laat deze droeftoeter van een (ex)vriend mooi in zijn sop gaarkoken.
En, heb je nog wat van je ex gehoord?
Heb gelukkig niets meer van hem gehoord! Heb een call en sms blocker op mijn telefoon,dus het is gelukkig heerlijk rustig.
Nee Lipsmacker dat is niet normaal...

Mijn vriend en ik hebben nu 4,5 jaar een relatie. We hebben gewoon afgesproken hij betaald de cadeaus voor zijn familie. (ook omdat ik veel stieffamilie heb) En ik voor de mijne. Simpel. Dat gaat nu na 4,5 jaar meestal nog steeds zo. Al maken we er geen probleem van als het een keer anders is.

Wat ik misschien erger vind is dit;

- hij ervan uitgaat dat jij die bon wel haalt en boos (!) wordt als je zegt dat hij het zelf moet doen

- dat hij het nog even rustig aan wil doen. Na een paar maanden daten gaat het vaak toch 'vanzelf' over in een relatie?

Overigens vier ik mijn verjaardag ook meestal pas vanaf een uurtje of 8

Oké terwijl ik dit aan het typen ben lees ik dat je 2,50 moet betalen alleen dan MAG je mee?

Weg bij die gozer en wel heul snel!

Je verdient beter Lipsmacker Hopelijk kom je snel een stukken leukere jongen tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven