Ben ik te achterdochtig of is dit raar?

17-03-2010 18:25 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of 6 ben ik aan het mailen/ chatten/ bellen/ cammen met een man via een datingsite.

Het klinkt allemaal erg leuk, haha, bijna TE leuk. Maar.....

Een vriendin van mij die ook op deze site staat ( ik heb haar de naam gegeven van de mn eventueel aankomende date, zodat zij ook eens kon kijken), wees mij erop dat hij nog wel ERRRUUUGGG veel online is....

Tuurlijk, dat mag verder ook, maar.....

- Hij zegt helemaal gecharmeerd te zijn van mij

- Hij zegt alleen maar reacties te krijgen van ordinaire snollen en dus...

- zichzelf eigenlijk van die site af wil halen

Dus waarom dan zoveel online daaro?

Prima als iemand ondertussen verder kijkt, maar wat ik vreemd vind is dat wat hij ZEGT hier haaks tegenover staat.

Zelf ben ik nu ook eens gaan opletten ( ik kwam al enkele weken niet meer op die site) en hij is zo al met al een paar keer per dag online en dan ook niet 'eventjes'.

Ik heb geen zin in weer iemand die zich anders doet overkomen dan hij is, of ben ik gewoon te achterdochtig geworden?
Heb je hem al ontmoet?
Het lijkt mij een open deur dat deze man zichzelf tegenspreekt en helemaal niet van plan is om zich van deze site af te halen en dat de contacten die hij opdoet of verwacht op te doen interessant genoeg zijn voor hem om heel actief te blijven op deze site.

Hij is duidelijk niet van plan al zijn pijlen te richten op één vrouw.
Ontmoet of niet maakt nu niet zoveel uit volgens mij. Als hij a zegt maar b doet is dat gewoon niet eerlijk.

Vraag hem erna. Direct op de man af.

als hij dan raar gaat kronkelen, dan issie de tijd niet waard.
Ik zou niet zo blij worden van een man die andere vrouwen aanduidt als "ordinaire snollen".
Kan je vriendin niet even toenadering bij hem zoeken? Weet je meteen of hij daar nog op ingaat.
Misschien logt hij gewoon niet uit.
quote:wuiles schreef op 17 maart 2010 @ 18:38:

Ik zou niet zo blij worden van een man die andere vrouwen aanduidt als "ordinaire snollen".Dat sowieso. Daar knap je toch volledig op af?
Je kunt toch eens vragen 'zeg, zit je nog wel eens op de site waar wij elkaar ontmoet hebben?'

Zijn antwoord zal genoeg zeggen lijkt me
Laat inderdaad je vriendin eens toenadering zoeken. Heeft bij een vriendin van mij ooit veel opheldering gegeven (en die waren al veel verder dan chatten/cammen, dus dat was AUW, maar dan weet je het tenminste).
Heet hij T te U?
quote:wuiles schreef op 17 maart 2010 @ 18:38:

Ik zou niet zo blij worden van een man die andere vrouwen aanduidt als "ordinaire snollen".Precies. Ik vind vrouwen die dan helemaal opbloeien ("Ik ben geen ordinaire snol in zijn ogen, hij respecteert mij wél") net zo pathetisch. Sowieso zal hij dit ook wel tegen tig andere vrouwen zeggen. Hij zoekt gewoon zo veel mogelijk te neuken.
Precies, hij wil gewoon lekker neuken.
Die vent zal zelf ook wel brandhout zijn....
Maar als zou hij 24 uur per dag on line zijn...wat dan nog?

Hij heeft toch geen relatie met je?

Hij heeft toch geen enkele vorm van committent aan jou?

Tuurlijk zegt hij heel erg van je gecharmeerd te zijn

Hij wil namelijk een date met je.

Iedereen doet zich op zo'n site anders voor als dat hij/zij is

Je wil er namelijk toch een beetje bovenuit steken

Eigenlijk hetzelfde als flirten in de kroeg

Daar laat je toch ook de vrolijke gezellige kant zien van jezelf als je geïnteresseerd ben in een ander?

Je moet er gewoon geen verwachtingen van hebben

En zeker niet voordat je de beste man op zijn minst gezien hebt.

Zie het nou gewoon eens als een ontmoeting die je gaat hebben

Meer is het namelijk niet

Het slaat namelijk helemaal nergens op als hij zegt zo vreselijk gecharmeerd van je te zijn

Hij is gecharmeerd van het door hem gecreëerde dat hij van je heeft.

Je kan toch helemaal niet zeggen dat de ander zo leuk is??

Ik snap dat nooit zo (en das geen kat hoor)

Ik download ook wel eens, maar zodra ze mij gaan mailen dat ze me zo bijzonder en uniek vinden schieten mijn wenkbrauwen wel omhoog hoor

Ik vraag me dan altijd oprecht af....en waar baseer je DAT dan op???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Zoey_ schreef op 17 maart 2010 @ 18:43:

Heet hij T te U?

Nou Ted, daar ga je jongen! ;)

quote:Summerdance schreef op 17 maart 2010 @ 18:49:

Maar als zou hij 24 uur per dag on line zijn...wat dan nog?

Hij heeft toch geen relatie met je?

Hij heeft toch geen enkele vorm van committent aan jou?Jullie zijn al 6 weken aan het mailen/chatten/cammen en nog steeds geen date? Op zich niet vreemd dat hij dan zijn opties openhoudt. Maak snel een afspraak voor een date met hem. Als het leuk is kan je misschien met elkaar afspreken even een pauze in te lassen op de datingsites om jullie een kans te geven?
quote:Digitalis schreef op 17 maart 2010 @ 18:45:

[...]

Precies. Ik vind vrouwen die dan helemaal opbloeien ("Ik ben geen ordinaire snol in zijn ogen, hij respecteert mij wél") net zo pathetisch. Sowieso zal hij dit ook wel tegen tig andere vrouwen zeggen. Hij zoekt gewoon zo veel mogelijk te neuken.Niks meer aan toe te voegen..
Ted uit Uithoorn.
Ik ben door iemand weleens 'aangevallen' op het feit dat ik vrijwel altijd online was, maar soms niet altijd meteen op haar reageerde... Toen was het voor mij meteen klaar met die dame. Want ik was zo vaak online omdat mijn laptop altijd aan staat. Ook als ik in bad zit, naar de supermarkt ben, slaap, met de kids naar de kinderboerderij ben, enz. Het zegt dus niets over daadwerkelijk online zijn/achter zijn PC zitten...
Eens met Summerdance.

En we kennen deze man niet, dus we weten nog niet waar hij op uit is. Het zou ook zomaar kunnen zijn dat hij de hele dag ingelogd staat op die datingsite maar ondertussen hele andere dingen aan het doen is. Ik liet Lexa ook wel eens de hele dag 'aan' en aan het eind van de dag had ik veel berichtjes en flirts...ze kwamen eerder op je af omdat ze je online zien staan. Niet dat ik er was...

Als dit het geval is en het werkt zo zoals dat bij mij op Lexa werkte, dan richt hij zijn pijlen inderdaad niet op één vrouw. Dan zit-ie gewoon te wachten op meer reacties.

Ja laat je vriendin eens toenadering zoeken, kijken wat hij dan tegen haar zegt. Verder kan je natuurlijk altijd eens met hem daten, als je maar goed oplet en niet te veel aandacht besteed aan eventuele gladde praatjes.

Succes!
Tim uit Uitgeest

Tom uit Utrecht

Tomaso uit Umbrie?

Ik ken volgens mij niet zo veel namen met een T.
quote:Digitalis schreef op 17 maart 2010 @ 18:55:

Tim uit Uitgeest

Tom uit Utrecht

Tomaso uit Umbrie?

Ik ken volgens mij niet zo veel namen met een T.Ted, Theodor, Thaddeus, Ton, Timon, Thymen, Thys, ......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik las laatst ergens een artikel wat zei dat 50% van de mensen niet exclusief date, dus met meerdere mensen tegelijk. Zodra er een "commitment" is gaan stoppen ze met het daten van anderen. In dat artikel stond verder dat het overgrotedeel van die mensen hun dates niets vertellen over andere dates. Dus... Zou goed kunnen.
Als een man in zijn tweede mailtje al zegt: Ik ben zó onder de indruk van jou, dan denk ik: Huh??? Waarvan dan?
Theo! Timothy. Trevor. Hm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven