Bericht voor Madhe

21-08-2009 10:39 45 berichten
Dame,

Ik blijf maar bezig samenvattingen voor je te maken. Wil jij je als de sodemieter bijlezen op het relativeertopic en ons van je input voorzien? Verhuizen of niet, als je tijd hebt om andere topics op te luisteren met je mening, dan kan je ook tijd voor ons maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bericht voor je Madhe.....

....ik vind jou een tof wijf!
quote:TheNurse schreef op 21 augustus 2009 @ 11:11:

Gehehe, ik las het dus wel als Ma-dhe.

Made dus

Okay, maar je bent dus Ma-deeeeeeeee Jij snapt 't!
Niemand meer? Dan mag er een slotje op.

Sorry mensen, aandachtsgeil. Ik kon het niet laten om te uppen
Hahahahahahhahahahhahaha! Wil je niks anders meer ermee?

Ach wat moet jij nou ook met een eigen topic hier. Ga je zeker de hele tijd zeggen hoe verliefderig je bent enzo...
Ik heb ook nog wel een berichtje voor Madhe.

Lieverd, ik vind je een ontzettende kanjer, en ik hoop dat je nog gelukkiger gaat worden samen met je hubbie (hihi) in de nieuwe casa!!

*vreest wel dat haar laptop dan gaat lekken van de zoetsappigheid*

Maar van jou kan ik het hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sensy12 schreef op 21 augustus 2009 @ 11:14:

Ik heb een bericht voor je Madhe.....

....ik vind jou een tof wijf!Oooh die had ik nog niet gelezen. Eensgelijks Sensy, en lief dat je dat zegt.
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 22:23:

Hahahahahahhahahahhahaha! Wil je niks anders meer ermee?

Ach wat moet jij nou ook met een eigen topic hier. Ga je zeker de hele tijd zeggen hoe verliefderig je bent enzo...

Daar ben ik ook bang voor. Vanmorgen was het erg (in mijn eigen topic mag het ). Ik liep door zijn/mijn.. effe wennen hoor, door de gang en daar hangen foto's. Keek ik naar een foto van hem, stond ie (natuurlijk) lachend op. Begin ik gewoon spontaan te giechelen.

Zucht!!!!

Maar wacht maar Frizz, als jij een keer zo verliefd wordt en het zit gewoon echt goed, dan snap je helemaal wat ik bedoel.
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2009 @ 22:27:

Ik heb ook nog wel een berichtje voor Madhe.

Lieverd, ik vind je een ontzettende kanjer, en ik hoop dat je nog gelukkiger gaat worden samen met je hubbie (hihi) in de nieuwe casa!!

*vreest wel dat haar laptop dan gaat lekken van de zoetsappigheid*

Maar van jou kan ik het hebben

Ook al zo lief :-) Ik weet niet of ik nog gelukkiger kan worden meissie, we zullen het zien hahahaha. En jij bent ook een vrouw uit duizenden!

Owwwhh, ik word stiekem wel eens emotioneel
Aaahhhhhh wat schattig!

Ook al heeft het nooit helemaal goed gezeten als ik verliefd was (anders was ik nu natuurlijk geen vrijgezel), ik snap het wel hoor.

Bij mij is hét teken van verliefdheid dat ik oprecht NIET begrijp waarom niet alle vrouwen op de hele wereld verliefd op hem zijn.

Nee meid het is je echt van harte gegund.

*wil het liefje van Madhe ook bewonderen*
hahahah, wie weet meeten we ooit en dan zie je hem ook vast wel Alleen niet vertellen hoe verliefd ik ben want daar gaat ie me mee pesten. Hahahhaa. We roepen dat we elkaar voor de neuk hebben.

Je mocht btw je adres doormailen naar me, kan ik een kaartje sturen
Gedaan gedaan! Ben een beetje laks met Hyves...

Wat klinkt het leuk zeg tussen jullie. Voor de neuk... Lekker simpel.
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 22:43:

Aaahhhhhh wat schattig!

Ook al heeft het nooit helemaal goed gezeten als ik verliefd was (anders was ik nu natuurlijk geen vrijgezel), ik snap het wel hoor.

Bij mij is hét teken van verliefdheid dat ik oprecht NIET begrijp waarom niet alle vrouwen op de hele wereld verliefd op hem zijn.

Nee meid het is je echt van harte gegund.

*wil het liefje van Madhe ook bewonderen*

Grappig Frizzy, zo zie ik het ook. Ben door vakantie enzo nog wat verliefder geworden, en ik snap ook niet dat niet elke vrouw voor hem valt.

Enneh... Madhe: gefeliciteerd lieverd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat leuk voor je!!! Geniet er maar lekker van!
Madhe....die kaart...

He madhe!

Toch nog stiekem een berichtje hier. Ik vind je posts altijd heel goed, je weet de kern precies te raken. En je wordt zelfs geciteerd zag ik!

Ik zou zeggen: ga zo door!!!

liefs, Inventora
Lieve schat,

Doe het ook gewoon nog even op je eigenste topic.

Keep it cool babe, en denk dat toch zeker het hele forum positieve vibes naar je aan het sturen is vanmiddag.

Ik duim met vingers en tenen voor je

Komt goed.............echt!

Dikke knuffel van mij..
quote:Inventora schreef op 25 augustus 2009 @ 16:17:

He madhe!

Toch nog stiekem een berichtje hier. Ik vind je posts altijd heel goed, je weet de kern precies te raken. En je wordt zelfs geciteerd zag ik!

Ik zou zeggen: ga zo door!!!

liefs, Inventora

Inventora, is dat zo? Bedankt voor je berichtje hoor, en ik word zelfs geciteerd? Wauw.. dat is echt leuk. (waar dan, want nu ben ik nieuwsgierig ook )

Ik ben blij als mensen er iets aan hebben, dan is dat forummen van mij nog nuttig ook.

Sum, je hebt me aan het huilen
Madhe niet huilen! Komt allemaal goed joh vanmiddag, ik heb al spierpijn van het duimen. Oh nee... dat kwam van iets anders, die spierpijn.

In ieder geval, het gaat goedkomen. Het MOET gewoon. Kan niet anders. Heb vertrouwen.
Madhe: ik denk aan je hoor meis!!
Weet je inmiddels al iets meer? We denken zoooo aan/met je mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven