Bericht voor Madhe
vrijdag 21 augustus 2009 om 10:39
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:27
Ik heb ook nog wel een berichtje voor Madhe.
Lieverd, ik vind je een ontzettende kanjer, en ik hoop dat je nog gelukkiger gaat worden samen met je hubbie (hihi) in de nieuwe casa!!
*vreest wel dat haar laptop dan gaat lekken van de zoetsappigheid*
Maar van jou kan ik het hebben
Lieverd, ik vind je een ontzettende kanjer, en ik hoop dat je nog gelukkiger gaat worden samen met je hubbie (hihi) in de nieuwe casa!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:38
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 22:23:
Hahahahahahhahahahhahaha! Wil je niks anders meer ermee?
Ach wat moet jij nou ook met een eigen topic hier. Ga je zeker de hele tijd zeggen hoe verliefderig je bent enzo...
Daar ben ik ook bang voor. Vanmorgen was het erg (in mijn eigen topic mag het ). Ik liep door zijn/mijn.. effe wennen hoor, door de gang en daar hangen foto's. Keek ik naar een foto van hem, stond ie (natuurlijk) lachend op. Begin ik gewoon spontaan te giechelen.
Zucht!!!!
Maar wacht maar Frizz, als jij een keer zo verliefd wordt en het zit gewoon echt goed, dan snap je helemaal wat ik bedoel.
Hahahahahahhahahahhahaha! Wil je niks anders meer ermee?
Ach wat moet jij nou ook met een eigen topic hier. Ga je zeker de hele tijd zeggen hoe verliefderig je bent enzo...
Daar ben ik ook bang voor. Vanmorgen was het erg (in mijn eigen topic mag het ). Ik liep door zijn/mijn.. effe wennen hoor, door de gang en daar hangen foto's. Keek ik naar een foto van hem, stond ie (natuurlijk) lachend op. Begin ik gewoon spontaan te giechelen.
Zucht!!!!
Maar wacht maar Frizz, als jij een keer zo verliefd wordt en het zit gewoon echt goed, dan snap je helemaal wat ik bedoel.
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:41
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2009 @ 22:27:
Ook al zo lief
Ik weet niet of ik nog gelukkiger kan worden meissie, we zullen het zien hahahaha. En jij bent ook een vrouw uit duizenden!
Owwwhh, ik word stiekem wel eens emotioneel
Ook al zo lief
Owwwhh, ik word stiekem wel eens emotioneel
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:43
Aaahhhhhh wat schattig!
Ook al heeft het nooit helemaal goed gezeten als ik verliefd was (anders was ik nu natuurlijk geen vrijgezel), ik snap het wel hoor.
Bij mij is hét teken van verliefdheid dat ik oprecht NIET begrijp waarom niet alle vrouwen op de hele wereld verliefd op hem zijn.
Nee meid het is je echt van harte gegund.
*wil het liefje van Madhe ook bewonderen*
Ook al heeft het nooit helemaal goed gezeten als ik verliefd was (anders was ik nu natuurlijk geen vrijgezel), ik snap het wel hoor.
Bij mij is hét teken van verliefdheid dat ik oprecht NIET begrijp waarom niet alle vrouwen op de hele wereld verliefd op hem zijn.
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:50
zaterdag 22 augustus 2009 om 11:56
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2009 @ 22:43:
Aaahhhhhh wat schattig!
Grappig Frizzy, zo zie ik het ook. Ben door vakantie enzo nog wat verliefder geworden, en ik snap ook niet dat niet elke vrouw voor hem valt.
Enneh... Madhe: gefeliciteerd lieverd.
Aaahhhhhh wat schattig!
Grappig Frizzy, zo zie ik het ook. Ben door vakantie enzo nog wat verliefder geworden, en ik snap ook niet dat niet elke vrouw voor hem valt.
Enneh... Madhe: gefeliciteerd lieverd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 27 augustus 2009 om 09:21
Lieve schat,
Doe het ook gewoon nog even op je eigenste topic.
Keep it cool babe, en denk dat toch zeker het hele forum positieve vibes naar je aan het sturen is vanmiddag.
Ik duim met vingers en tenen voor je
Komt goed.............echt!
Dikke knuffel van mij..
Doe het ook gewoon nog even op je eigenste topic.
Keep it cool babe, en denk dat toch zeker het hele forum positieve vibes naar je aan het sturen is vanmiddag.
Ik duim met vingers en tenen voor je
Komt goed.............echt!
Dikke knuffel van mij..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 27 augustus 2009 om 10:34
quote:Inventora schreef op 25 augustus 2009 @ 16:17:
He madhe!
Toch nog stiekem een berichtje hier. Ik vind je posts altijd heel goed, je weet de kern precies te raken. En je wordt zelfs geciteerd zag ik!
Ik zou zeggen: ga zo door!!!
liefs, Inventora
Inventora, is dat zo? Bedankt voor je berichtje hoor, en ik word zelfs geciteerd? Wauw.. dat is echt leuk. (waar dan, want nu ben ik nieuwsgierig ook )
Ik ben blij als mensen er iets aan hebben, dan is dat forummen van mij nog nuttig ook.
Sum, je hebt me aan het huilen
He madhe!
Toch nog stiekem een berichtje hier. Ik vind je posts altijd heel goed, je weet de kern precies te raken. En je wordt zelfs geciteerd zag ik!
Ik zou zeggen: ga zo door!!!
liefs, Inventora
Inventora, is dat zo? Bedankt voor je berichtje hoor, en ik word zelfs geciteerd? Wauw.. dat is echt leuk. (waar dan, want nu ben ik nieuwsgierig ook )
Ik ben blij als mensen er iets aan hebben, dan is dat forummen van mij nog nuttig ook.
Sum, je hebt me aan het huilen