Beste vriendin veranderd

24-10-2018 12:19 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2018 16:58
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.83% gewijzigd
beetjegek schreef:
24-10-2018 14:04
Laat haar lekker. Toch heerlijk, ff rondsletten? Dat jij het niet leuk vind komt omdat je zelf in een relatie zit.
Wat een aanname. Alsof iedereen van rondsletten houdt wanneer ze single zijn. TS legt toch goed uit waar het pijnpunt zit: Vriendin kon/mocht nooit iets en noemt TS nu saai als zij eens geen zin heeft.
vivautrecht85 schreef:
24-10-2018 15:08
Denk dat het meer een wanhopige drang naar aandacht is.
Net zo sneu gedrag.
Er zijn genoeg vrouwen en mannen die uit een lange en soms verstikkend of niet goed relatie komen die niet gaan lopen sletten en zulk gedrag vertoond

To ik begrijp je helemaal mij zou ook tegenstaan en ben het ook eens met redbullletje
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nou ik ben single en ik heb geen seks gehad sindsdien. Denk dat ze beter aan zichzelf kan werlen. Wat maakt dat ze in zo'n relatie bleef? Ben ik nu ook mee bezig.

Rondsletten vind ik vrij ordinair even als xtc, maar goed dat ben ik. Je krijgt er wel een naam van in je omgeving...
Als die vriendin wil rondsletten en xtc gebruiken moet ze dat echt zelf weten zeg. Niks mis met sex als je geen relatie hebt. We leven niet in de jaren 50.

Ik zou alleen niet mee willen dan. Of betrokken bij elk uitje in haar mannen/aandachtjacht en saai genoemd worden. Gaat meet om het gedrag voor alle mannelijke aandacht dat mij zou storen.

Al helemaal niet omdat ze daarvoor 4 jaar zich liet pieppelen door een lutser en toen zelf ook nooit iets ( waarschijnlijk wel echt iets) leuks wilde doen.
Waarom is de OP gedelete?
Flauw TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven