Beste vriendin veranderd
woensdag 24 oktober 2018 om 15:11
Wat een aanname. Alsof iedereen van rondsletten houdt wanneer ze single zijn. TS legt toch goed uit waar het pijnpunt zit: Vriendin kon/mocht nooit iets en noemt TS nu saai als zij eens geen zin heeft.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:11
Net zo sneu gedrag.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:58
woensdag 24 oktober 2018 om 16:31
woensdag 24 oktober 2018 om 16:37
Als die vriendin wil rondsletten en xtc gebruiken moet ze dat echt zelf weten zeg. Niks mis met sex als je geen relatie hebt. We leven niet in de jaren 50.
Ik zou alleen niet mee willen dan. Of betrokken bij elk uitje in haar mannen/aandachtjacht en saai genoemd worden. Gaat meet om het gedrag voor alle mannelijke aandacht dat mij zou storen.
Al helemaal niet omdat ze daarvoor 4 jaar zich liet pieppelen door een lutser en toen zelf ook nooit iets ( waarschijnlijk wel echt iets) leuks wilde doen.
Ik zou alleen niet mee willen dan. Of betrokken bij elk uitje in haar mannen/aandachtjacht en saai genoemd worden. Gaat meet om het gedrag voor alle mannelijke aandacht dat mij zou storen.
Al helemaal niet omdat ze daarvoor 4 jaar zich liet pieppelen door een lutser en toen zelf ook nooit iets ( waarschijnlijk wel echt iets) leuks wilde doen.