Beter om los te laten?

09-08-2018 15:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen

Ik ben een jongen van 20 jaar. Normaal zou ik mijn verhaal hier nooit schrijven, maar heb echt jullie mening nodig. Heb een meisje 3 jaar leren kennen en ben er sinds 10 maand geleden mee samen. Maar heb gisteren mijn relatie beëindigd. Ik zie haar nog steeds doodgraag en ben verliefd maar ik ben geen goede jonge voor haar.

Ik heb een heel egoistisch karakter dus ik in de relatie vaak aan mezelf. We praten altijd over mij en Ik ga elke weekend veel feesten en heb ze al 5 keer bedrogen (enkel met kussen) en telkens onder invloed van drank.

Het is het trouwste en liefste meisjes dat ik ken, maar toch slaag ik er in om haar kwaad aan te doen. Ze weet het niet van het bedriegen maar de laatste tijd worstel ik met de schuldgevoelens, ik kan het echt niet meer aan en wil haar gelukkig zien. Daarmee heb ik een einde aan de relatie gemaakt.

Ze is er kapot van en ze wilt nog steeds samen blijven. Maar ik denk dat ik nooit ga veranderen of toch nu nog niet. Ik ben 20 en wil nog van alles mee maken, als ik zat ben, vind ik de interesse van de andere meisjes ook nog leuk. Dat is allemaal fout en dat weet ik zelf ook wel.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, want als we terug samen gaan, ga ik ze enkel nog maar meer verdriet aandoen en dat is ook geen oplossing.

Met mijn vrienden kan ik er niet echt overpraten want ze bedriegen zelf hun vriendin en zijn niet echt serieuze jongens.

Ik weet wel dat het mijn droomvrouw is maar ik kan me karakter gewoon niet veranderen.

Nu had ik graag de mening van enkele van jullie gehad en zien hoe jullie reageren op mijn verhaal

Alvast bedankt
Je ziet haar doodgraag? hmmzz
Ja je hebt gelijk Los laten dit meisje verdiend iemand die bij haar past.
Jij wil nog feesten en beesten
you go girl
Ga lekker feesten en beesten en laat haar met rust.
Goed dat je de relatie hebt beeindigd. Je bent nog zo jong. Wie weet trek je wel bij, maar nu lijkt me dat een relatie niks voor je is.

Overigens vind ik "ik kan mijn karakter gewoon niet veranderen' wel behoorlijk slappe hap hoor. Je wil je karakter gewoon niet veranderen, dat is wat anders. Prima, maar inderdaad dan geen relatie nemen. Of met iemand die open staat voor een open relatie. Maar de vraag is dan of jij het trekt dat je vriendin dan ook met anderen gaat?
winkje87 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 15:35
0.42% gewijzigd
Je bent (nog) geen relatiemateriaal. Luister naar je gevoel en geniet van je vrijheid. Begin (voorlopig) geen relatie want je kwetst de ander alleen maar.
You can't have your cake and eat it too!
Een wijze zet dat je het hebt uitgemaakt.
Nu hebben jullie er even verdriet om maar ze zal jou er over een tijdje dankbaar voor zijn.
Raas eerst lekker uit en dan zie je over een paar jaar wel verder of je toe bent aan een relatie.
Als je haar echt zo leuk vind zou je niet continu vreemdgaan. Dus goed besluit, ze verdient inderdaad beter. Als je haar eerlijk vertelt dat je vaker vreemdgaat zal ze ook minder verdrietig zijn gok ik zo.
Dank jullie wel voor de eerlijke reacties. Ik had deze reacties wel verwacht.

Het is gewoon zo rot om haar los te laten, want ik heb ze echt graag en ze is lief.

Ik mag alles in relatie maar ben zelf dan de jaloerste persoon op aarde. Ik weet dat dit totaal niet correct is, maar het is sterker dan me zelf :cry:

Ik vind mezelf echt een waardeloos persoon
Nee je bent geen waardeloos persoon. Je bent alleen echt niet toe aan een relatie en had die dus helemaal niet moeten aangaan.

Leer ervan, zodat jij verder kunt met jouw vrijgezellen leven en je ex iemand kan ontmoeten die wél voor haar gaat.
Anoniemm16 schreef:
09-08-2018 15:40
Ik vind mezelf echt een waardeloos persoon
Stap 1 is altijd bewustwording en het klinkt wel alsof je in staat bent om eerlijk naar je eigen gedrag te kijken :cheer: . Geen waardeloos persoon, je moet gewoon nog veel leren en je draai zien te vinden!
You can't have your cake and eat it too!
Je bent geen waardeloos persoon, als ik eerlijk ben zie ik juist iets heel goeds in jou. Je maakt het uit om de eenvoudige reden dat je nog niet toe bent aan een relatie en je nog wil ontdekken en feesten en ook nog wel eens andere meisjes wil zoenen etc.

Je gunt je ex viendin iemand die trouw aan haar is en aangezien jij dat nog niet kan zijn is ze beter af zonder jou en ondanks dat je van haar houd kies je voor haar geluk (of misschien juist omdat je van haar houd). Ik zou willen dat er meer mensen waren die zo eerlijk naar zichzelf konden kijken.
Ivy_Signe schreef:
09-08-2018 15:42
Nee je bent geen waardeloos persoon. Je bent alleen echt niet toe aan een relatie en had die dus helemaal niet moeten aangaan.

Leer ervan, zodat jij verder kunt met jouw vrijgezellen leven en je ex iemand kan ontmoeten die wél voor haar gaat.
+1
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Wat een onzinnig standpunt, dat je jezelf toch niet kunt veranderen.

Dat je op jouw leeftijd lekker wil genieten van vrouwelijke aandacht en dat belangrijker vindt dan een relatie, dat snap ik prima.

Maar dat is leeftijd / levensfase, niet karakter. En het is prima te veranderen. Dat zul je op een dag waarschijnlijk ook doen, namelijk op het moment dat je een relatie belangrijker vindt dan allerlei vrouwelijke aandacht.
Je bent nog erg jong, je zult ongetwijfeld ooit veranderen, maar dat is niet iets waar zij op moet wachten. Het is dus ook voor haar beter dat je het hebt uitgemaakt. Misschien dat je elkaar ooit nog tegenkomt en dat je dan wel aan een relatie toe bent, al lijkt de kans me groter dat zij met een ander eindigt, en jij uiteindelijk ook.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Geniet lekker van je leven en geef aan dat je een open relatie wilt
Wat een zinloos topic.
Samengevat: je hebt een vriendin en je gaat vreemd. Punt.
Of gewoon niet meer drinken heb je ook geen behoefte om verschillende partners te hebben.
Gewoon lekker feesten. Als jullie bij elkaar horen komt het vanzelf goed. Net als bij mij en mijn man.
Ja hoor alsof het geen karakter ding is ...alleen omdat je nog geen 30 bent is het heel normaal hoor. Wat een dom gelul weer.

Heel goed dat je haar haar rijheid gunt. Kan jij lekker rondhuppen en zij uitkijken naar iemand met een ander soort leefwijze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven