Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:Vlegel schreef op 04 december 2009 @ 16:29:

Ik kan er niets aan doen maar ik vraag me ineens heel erg af hoe oud ze is.....

Maar dat duurt nog wel even voordat ik daar antwoord op krijg he?

Aan haar Nickname te zien is ze 80.. nou dan vind ik het ook wel knap dat je nog strak in je vel zit en blond bent (zou er een paarse gloed overheen zitten? )

Of zou het 1980 zijn? Dan is ze dus 29 en in de bloei van haar leven! Ze heeft in een mum van tijd weer een andere slaaf man gevonden.
Nog een tip voor Lena.

Ik zal het potje vaseline maar wegdoen, i.v.m. schaamharen die er hardnekkig in blijven plakken.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:keeprunning schreef op 04 december 2009 @ 13:34:

Ok eigenlijk zet je het antwoord al hierboven... het gaat je dus juist wel om je imago. Je wil met je modellenuiterlijk niet voor een knappere worden ingeruild, daarom liever bekend maken dat je man het met (verklede) mannen doet.

Wat schiet je hier voor jezelf mee op? Wat maakt het nu uit? Je huwelijk is nu op de klippen gelopen, de toekomstplannen die je had zijn van de tafel geveegd, mooie plannen spatten uitelkaar. En jij wil nu alles uit de kast halen om als een doorgeslagen psychopaat je woede door te slaan naar hem toe, om hem te vernederen. Houd alsjeblieft de eer aan jezelf, probeer voor jezelf alles op een rijtje te krijgen, laat de buitenwereld voor wat het is en werk aan jezelf.Ik had het NIET zo moeilijk gehad als ze KNAPPER zou zijn, helemaal niet. En ik heb het bewijs dat het niet om een knapper schepsel gaat
voor zolang het duurd Bianca, ik vrees met grote vrese dat al die kerels die de revu nog zullen passeren na korte tijd hard wegrennen.
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 16:33:

[...]

Aan haar Nickname te zien is ze 80.. nou dan vind ik het ook wel knap dat je nog strak in je vel zit en blond bent (zou er een paarse gloed overheen zitten? )

Of zou het 1980 zijn? Dan is ze dus 29 en in de bloei van haar leven! Ze heeft in een mum van tijd weer een andere slaaf man gevonden.HOT!
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 16:34:

[...]

Ik had het NIET zo moeilijk gehad als ze KNAPPER zou zijn, helemaal niet. En ik heb het bewijs dat het niet om een knapper schepsel gaatHij vind van wel en bovendien ook een stuk lekkerder ook nog.
zo nu ga ik ff snel worstjes bakken
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 13:36:

Je bent echt op alle mogelijke manieren bezig om wraak te nemen, dat maakt je een veel minder mooi mens dan je hier pretendeert te zijn.Ik pretendeer niets! En ja, wraak maakt mij minder mooi,

maar het zoete ervan verdringt de bitterheid. Mss dat ik bekoeld en bedaard het anders zal doen. Mss
quote:keeprunning schreef op 04 december 2009 @ 13:37:

[...]

Wij hebben veel fantasietjes besproken en uitgevoerd, dus zie ik niet in waarom hij dit niet met mij heeft besproken.
Kom over drie uur wel terug, dan ga ik gelijk op met lena en het lezen, dus dan ben ik weer waar ik nu ben
quote:Elynn schreef op 04 december 2009 @ 13:47:

Dat begin ik me zo langzamerhand ook af te vragen: Lena, vertoonde je dit soort gedrag tijdens je relatie ook?Neen, wij hadden zelden ruzie en die waren zeer beschaafd. Ik ben niet graag boos want ervaar dat als negatieve energie. Ik maakte mij niet boos als hij eens bleef plakken, was niet jaloers als hij een knappe meid zag (tv, magazine, echt) en dat vrij uit zegde.
Lena, ik vind het heel vervelend voor je allemaal, serieus....echter, de manier waarop je over homo's en Nederlanders placht te schrijven ervaar ik als bijzonder onprettig.

Mocht mij dit overkomen zou ik woest zijn, en zekers allerlei wraakplannen bedenken (die ik waarschijnlijk niet uitvoer) en hem overduidelijk maken hoe kwaad ik ben. Of je die beelden niet op internet mag zetten weet ik nog niet zo net eigenlijk. Hij heeft die handelingen buiten uitgevoerd toch? Waar iedereen hem kon zien, en hij wist dat er een camera aanwezig was? Er staan zoveel mensen op youtube die daar geen toestemming voor hebben gegeven. Maaarrr...wat win je ermee? Neuh....zou het als het zwaard van Damocles boven zijn hoofd laten hangen. De vrees is erger, vele malen erger.
Minny.. vanavond om 23.50 krijg je antwoord... Lena is nu bezig met alle posts van 13.47 te beantwoorden en ze moet nog tot 16.46 uur... dussss
Ow, dat is prima Bianca, dan ben ik net weer terug uit mijn werk

*gaat er vandoor*
Ik zou vanavond om 23.45 ook wel is willen weten of dít hem was, de man de je huwelijk zo ernstig ontwricht:

( en dan heeft de rest nog wat om naar te kijken tijdens het wachten... )
quote:Vierkant schreef op 04 december 2009 @ 13:50:

Haar man had niets te vertellen en TO had de broek aan. Hij mocht alleen bepalen in wat voor soort auto hij rondreed. En daar leek ze trots op te zijn.Daar ben ik niet trots op, hij kon gewoonweg geen beslissingen nemen of liet de beslissing aan mij over. Naar waar zou je dit jaar op verlof willen gaan? Pffff, maakt niet uit, kies jij maar, als ik maar mee mag. Als ik belde en vroeg, wat zou je wensen om te eten? Ochhh, verras me maar, ik lust alles, dat moet je intussen toch al weten. Wat vind je van dit bankstel? en toonde een folder, ohhh mooi, als jij dat mooi vind mij goed. Wanneer wil je gaan kijken?

We gingen kijken en ik vroeg ; wat vind jij mooi? Allemaal eender als ik maar kan zitten, hangen en liggen. Ja wat moet je dan?
quote:Hangmat schreef op 04 december 2009 @ 16:50:

Ik zou vanavond om 23.45 ook wel is willen weten of dít hem was, de man de je huwelijk zo ernstig ontwricht:

[afbeelding]

( en dan heeft de rest nog wat om naar te kijken tijdens het wachten... )
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 16:53:

[...]

Daar ben ik niet trots op, hij kon gewoonweg geen beslissingen nemen of liet de beslissing aan mij over. Naar waar zou je dit jaar op verlof willen gaan? Pffff, maakt niet uit, kies jij maar, als ik maar mee mag. Als ik belde en vroeg, wat zou je wensen om te eten? Ochhh, verras me maar, ik lust alles, dat moet je intussen toch al weten. Wat vind je van dit bankstel? en toonde een folder, ohhh mooi, als jij dat mooi vind mij goed. Wanneer wil je gaan kijken?

We gingen kijken en ik vroeg ; wat vind jij mooi? Allemaal eender als ik maar kan zitten, hangen en liggen. Ja wat moet je dan?Ik zou heel snel op zo'n vent uitgekeken zijn,ik zou heel lelijk worden tegen iemand die totaal geen mening heeft, maar waarschijnlijk was dat wel zo makkelijk voor jou.
Soort van man met geen mening dus eigenlijk. Moeilijk van makkelijkheid... verbazingwekkend dat ie dan wel het initiatief heeft genomen om een homo-sexvriendje te zoeken.
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 16:53:

[...]

Daar ben ik niet trots op, hij kon gewoonweg geen beslissingen nemen of liet de beslissing aan mij over. Naar waar zou je dit jaar op verlof willen gaan? Pffff, maakt niet uit, kies jij maar, als ik maar mee mag. Als ik belde en vroeg, wat zou je wensen om te eten? Ochhh, verras me maar, ik lust alles, dat moet je intussen toch al weten. Wat vind je van dit bankstel? en toonde een folder, ohhh mooi, als jij dat mooi vind mij goed. Wanneer wil je gaan kijken?

We gingen kijken en ik vroeg ; wat vind jij mooi? Allemaal eender als ik maar kan zitten, hangen en liggen. Ja wat moet je dan?Klinkt mij meer als een huisdier als als een man
quote:Hangmat schreef op 04 december 2009 @ 16:57:

[...]

Klinkt mij meer als een huisdier als als een manDat verklaart gelijk zijn vreemdgaan... dierlijk instinct!! Lena, we zijn eruit, het ligt niet aan jou
quote:natemy schreef op 04 december 2009 @ 14:00:

Ik heb inderdaad niet het gevoel, dat er iets mis is met je zelfbeeld Lena..

Probeer even terughoudend te zijn met het etaleren van je kwaliteiten; zoals ik eerder al zei, probeer je woede in banen te leiden, zodat het makkelijker wordt voor je om de scherven op te rapen. Ik had niet het gevoel dat het vreemgaan van je man aan jou lag, maar door je extreme uitlatingen over jezelf, krijg ik het gevoel dat alle pogingen om te helpen/steunen stranden.bijlange niet, de pogingen, de hulp en steun zijn net heilzaam om mijn woede te temperen.Euhh, ik voel mij net een orkaan, dus die koleire is niet direct over. Zal ook nog afhangen van wat er de komende dagen gebeurd.
quote:floor72 schreef op 04 december 2009 @ 13:54:

Misschien is hij daarom wel overgestapt op de mannenliefde?

Die begint van zijn langzalzeleven niet meer aan een vrouw!Ik vermoed eerder dat hij die gevoelens al had, maar ze onderdrukte
Lena, je loopt exact 3 uur achter met beantwoorden... en als het zo blijft doorgaan.. dan blijft het 3 uur.

Nou wil het geluk dat ik zo boodschappen ga doen, dus misschien kun je een beetje inlopen.
lena, het is heel beleefd dat je op iedere postig persoonlijk antwoord geeft. Heel vriendelijk. Maar het hoeft niet hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven