Bewust geen kinderen?
donderdag 12 januari 2012 om 18:33
Hallo dames
Ik weet mijn hele volwassen leven al ,en ik ben nu 42 ,dat ik geen kinderen wil.
Dit is best belangrijk om te communiceren als je een relatie wilt aangaan met een vrouw , om misverstanden ,ongelukjes of teleurstelling te voorkomen .
Nu mijn vraag , zijn er ook vrouwen die dat zo voelen ,en er al hun hele volwassen leven zo over denken?
En waarom wil je geen kinderen?
Ik stel deze vraag om een beeld te krijgen of er überhaupt vrouwen zijn die bewust geen kinderen willen krijgen.
En om nou te gaan daten en het eerst te vragen is ook niet echt de juiste openingen zin.
Tips ,reacties????
Ik weet mijn hele volwassen leven al ,en ik ben nu 42 ,dat ik geen kinderen wil.
Dit is best belangrijk om te communiceren als je een relatie wilt aangaan met een vrouw , om misverstanden ,ongelukjes of teleurstelling te voorkomen .
Nu mijn vraag , zijn er ook vrouwen die dat zo voelen ,en er al hun hele volwassen leven zo over denken?
En waarom wil je geen kinderen?
Ik stel deze vraag om een beeld te krijgen of er überhaupt vrouwen zijn die bewust geen kinderen willen krijgen.
En om nou te gaan daten en het eerst te vragen is ook niet echt de juiste openingen zin.
Tips ,reacties????
Noem mij maar BOOM
donderdag 19 juli 2012 om 09:20
quote:koekie1980 schreef op 19 juli 2012 @ 09:14:
[...]
Maar fijn dat hier meerdere dames zijn die geen kinderen willen.
Heb gister "het anti-kindboek" op bol.com besteld haha
Kwam het tegen hier ergens op het forum.
Als heb ik geen hekel aan kinderen, ik hoef ze zelf gewoon niet.Vanaf oktober 2010 kindervrij - deel 16
U zijt wellekome hoor, mocht je nog niet van het bestaan van dat topic afweten.
[...]
Maar fijn dat hier meerdere dames zijn die geen kinderen willen.
Heb gister "het anti-kindboek" op bol.com besteld haha
Kwam het tegen hier ergens op het forum.
Als heb ik geen hekel aan kinderen, ik hoef ze zelf gewoon niet.Vanaf oktober 2010 kindervrij - deel 16
U zijt wellekome hoor, mocht je nog niet van het bestaan van dat topic afweten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje