Bijna trouwen en nu...?
zondag 5 april 2009 om 03:19
zondag 5 april 2009 om 03:21
quote:campari schreef op 05 april 2009 @ 03:18:
Ha ha, laat jij het zijn!
Ik ben ook al wat relaties verder en kan je zeggen dat voor mij het dagelijkse leven en dus omgang het belangrijkste is in een relatie.
Juist niet van doel naar doel, ala, wél maar dan gezamenlijke doelen en het liefst niet tastbaar/materialistisch maar op emotioneel/spiritueel vlak.
Ben het daarom erg eens met Ivy en meds en oostvogel e.a.
Maar kun je die diepgang niet pas ontdekken als je hem zelf doorlopen hebt?
succes NIL!Ja dat bedoel ik ook. Als je begint in een relatie heb je nog zoveel stations samen te doorlopen. Houdt dat op na kinderen? groeit je relatie dan niet meer, of blijft hij groeien? soms zo bang dat als je alle hebt wat je hartje begeerd het over is.Mm.. dat klinkt zwaar. zo nu is het echt bedtijd! liefs en dank jullie wel:)
Ik ben ook al wat relaties verder en kan je zeggen dat voor mij het dagelijkse leven en dus omgang het belangrijkste is in een relatie.
Juist niet van doel naar doel, ala, wél maar dan gezamenlijke doelen en het liefst niet tastbaar/materialistisch maar op emotioneel/spiritueel vlak.
Ben het daarom erg eens met Ivy en meds en oostvogel e.a.
succes NIL!Ja dat bedoel ik ook. Als je begint in een relatie heb je nog zoveel stations samen te doorlopen. Houdt dat op na kinderen? groeit je relatie dan niet meer, of blijft hij groeien? soms zo bang dat als je alle hebt wat je hartje begeerd het over is.Mm.. dat klinkt zwaar. zo nu is het echt bedtijd! liefs en dank jullie wel:)
zondag 5 april 2009 om 03:25
quote:Nijntjeislief schreef op 05 april 2009 @ 02:58:
[...]
Hahaha in onze families doet dus geen 1 man het!! wereld van verschil Maar dat is nou geen groot probleem. Als dat alles zou zijn heb je niks te klagen
Och meisje toch... Als je dit hele topic terug leest, vraag jezelf dan af: Is het niet beter om het huwelijk uit te stellen, eventueel tot een latere datum? Trouwen kan altijd nog... Daarnaast kost het minder moeite en pijn om te trouwen, dan om te scheiden.
[...]
Hahaha in onze families doet dus geen 1 man het!! wereld van verschil Maar dat is nou geen groot probleem. Als dat alles zou zijn heb je niks te klagen
Och meisje toch... Als je dit hele topic terug leest, vraag jezelf dan af: Is het niet beter om het huwelijk uit te stellen, eventueel tot een latere datum? Trouwen kan altijd nog... Daarnaast kost het minder moeite en pijn om te trouwen, dan om te scheiden.
zondag 5 april 2009 om 03:26
Ach....je moet de nuanceringen in een verhaal kunnen lezen.
Maar nogmaal lieve Nl,agressie is niet tof!
Daar moet hij linksom of rechtsom wat mee doen.Dat is hij verplicht aan je!
En in je verhaal lees ik niet een soort agressie met nochelance,of stelselmatig van aard.
Ik lees dat hij er hard aan heeft gewerkt,maar er zijn nog scherpe kantjes,die moeten gewoon eerst weg.
Natuurlijk is het moeilijk voor hem om het boetekleed aan te trekken en zal hij het allemaal niet zo bedoelen.
Maar hij mag wel met wat meer aankomen bij jou,dat mag je gewoon vragen van hem.
Dat je iets niet zo bedoelt praat niet alles recht.
Waag er maar een paar woorden of meer aan.
Ik hoop dat je er allemaal uitkomt en niet bang bent achter je eigen gevoel te blijven staan.
Ik weet dat dat makkelijk gezegd is,ik weet ook uit ervaring dat dat niet makkelijk gedaan is.
Ik heb 12 jaar ploeterhuwelijk gehad,we hebben elkaar daar veel verdriet in gedaan.
Dat gun ik je gewoon niet...hoeft ook niet zo te zijn bij je,maar je mag jezelf wel wat meer zekerheid gunnen.
En je vriend moet dat geven aan je,wat je daar ook voor nodig hebt.Uit liefde!!
En het mooie is ,wat hij daarin investeert zal hij dubbel en dwars terug gaan krijgen!!
Maar nogmaal lieve Nl,agressie is niet tof!
Daar moet hij linksom of rechtsom wat mee doen.Dat is hij verplicht aan je!
En in je verhaal lees ik niet een soort agressie met nochelance,of stelselmatig van aard.
Ik lees dat hij er hard aan heeft gewerkt,maar er zijn nog scherpe kantjes,die moeten gewoon eerst weg.
Natuurlijk is het moeilijk voor hem om het boetekleed aan te trekken en zal hij het allemaal niet zo bedoelen.
Maar hij mag wel met wat meer aankomen bij jou,dat mag je gewoon vragen van hem.
Dat je iets niet zo bedoelt praat niet alles recht.
Waag er maar een paar woorden of meer aan.
Ik hoop dat je er allemaal uitkomt en niet bang bent achter je eigen gevoel te blijven staan.
Ik weet dat dat makkelijk gezegd is,ik weet ook uit ervaring dat dat niet makkelijk gedaan is.
Ik heb 12 jaar ploeterhuwelijk gehad,we hebben elkaar daar veel verdriet in gedaan.
Dat gun ik je gewoon niet...hoeft ook niet zo te zijn bij je,maar je mag jezelf wel wat meer zekerheid gunnen.
En je vriend moet dat geven aan je,wat je daar ook voor nodig hebt.Uit liefde!!
En het mooie is ,wat hij daarin investeert zal hij dubbel en dwars terug gaan krijgen!!
zondag 5 april 2009 om 03:34
quote:campari schreef op 05 april 2009 @ 03:18:
Ben het daarom erg eens met***** Ivy***** en meds en oostvogel e.a.
succes NIL!
En daar hebben we de tweede iVy!!
Ik heet iRy
Ben sinds vandaag met een verbeteringscampagne begonnen en je bent de tweede in dit topic
Ben het daarom erg eens met***** Ivy***** en meds en oostvogel e.a.
succes NIL!
En daar hebben we de tweede iVy!!
Ik heet iRy
Ben sinds vandaag met een verbeteringscampagne begonnen en je bent de tweede in dit topic
zondag 5 april 2009 om 03:36
Praten is het moeilijkste wat er is. En dan heb ik het niet over gewoon wat slapjes lullen enzo, maar daadwerkelijk of de diepe dingen in het leven. Wat je zegt en wat je bedoeld zijn/kunnen 2 verschillende dingen zijn. Ontvangen en zenden is ook niet altijd vanzelf sprekend in een relatie. Je kunt soms op een heel ander niveau eindigen. En als er dan emoties bij komen kijken, kan het wel eens volledig uit de hand lopen.
Daarom wellicht verstandig om samen een manier te vinden welke voor jullie beide het beste werkt. Heb laatst gelezen dat het GGZ hier ook mogelijkheden biedt. Anders leren denken is ook een optie. Lastig dat het nodig is, maar als je daarmee een hoop problemen kunt voorkomen, zou ik daar zeker eens aan denken. Blijft toch nog mijn standpunt staan, er moet nóg getrouwd worden. Jeetje.
Daarom wellicht verstandig om samen een manier te vinden welke voor jullie beide het beste werkt. Heb laatst gelezen dat het GGZ hier ook mogelijkheden biedt. Anders leren denken is ook een optie. Lastig dat het nodig is, maar als je daarmee een hoop problemen kunt voorkomen, zou ik daar zeker eens aan denken. Blijft toch nog mijn standpunt staan, er moet nóg getrouwd worden. Jeetje.
zondag 5 april 2009 om 03:44
is ook wel zo. Mensen (ver)volgen toch hun eigen weg. Maar hoop écht dat NIL de adviezen niet in de wind slaat. Bovenal haar eigen 'onderbuikgevoel' niet. En zeker haar intuitie niet zomaar naast zich neerleggen of erger nog totaal negeren.
Heb het zelf ook gedaan, mijn intuitie negeren, tegen beter weten in. Heb mezelf voorgenomen dat nooit meer te doen.
Het werkt ook niet voor 100% maar iedere % waarmee je iets ingegeven wordt is het waard.
Heb het zelf ook gedaan, mijn intuitie negeren, tegen beter weten in. Heb mezelf voorgenomen dat nooit meer te doen.
Het werkt ook niet voor 100% maar iedere % waarmee je iets ingegeven wordt is het waard.
zondag 5 april 2009 om 03:44
zondag 5 april 2009 om 03:47
Jij ook trusten Oostvogel en bedankt voor je opsteker,ik kom er wel hoor.
Campari,dat is een waarheid als een koe,ieder bewandelt zijn eigen weg.
Dat moet NL ook doen,we kunnen enkel wat denkmateriaal meegeven.
En ik vind het fijn dat ze wat rustiger is geworden door het praten hier.
Wat ze er uiteindelijk mee kan/wil doen is aan haar.
Campari,dat is een waarheid als een koe,ieder bewandelt zijn eigen weg.
Dat moet NL ook doen,we kunnen enkel wat denkmateriaal meegeven.
En ik vind het fijn dat ze wat rustiger is geworden door het praten hier.
Wat ze er uiteindelijk mee kan/wil doen is aan haar.
zondag 5 april 2009 om 03:49
quote:campari schreef op 05 april 2009 @ 03:44:
@ Iry, die ochtendvroeg dat jij de Mokerslag opende, had ikeen eerste reactie kunnen plaatsen maar durfde niet, daarna veel meegelezen en kan uit de grond van mijn hart (hard) zeggen dat ik je een bijzonder mens vind!
Hè, fijn om dat te durven zeggen
Nou zeg
Wat lief dat je dat zegt.
Ben blij dat je dat nu durft .
@ Iry, die ochtendvroeg dat jij de Mokerslag opende, had ikeen eerste reactie kunnen plaatsen maar durfde niet, daarna veel meegelezen en kan uit de grond van mijn hart (hard) zeggen dat ik je een bijzonder mens vind!
Hè, fijn om dat te durven zeggen
Nou zeg
Wat lief dat je dat zegt.
Ben blij dat je dat nu durft .
zondag 5 april 2009 om 03:53
We hebben haar onze levenservaring meegegeven Iry, dat is best veel waard vind ik. Dat in combinatie met haar eigen gevoel. Hoop dat ze hiermee de juiste keuzes maakt. Dat hoop ik van harte. Heb al veel gelezen oa. ook op het oogkleppen en vervolg hierop topic en nog vele andere topics
waar je oprecht lering uit kunt trekken. Mooi medium dit Forum.
Worstel en komt boven, is dat ook jouw motto Iry?
Dan komen we d`r wel.
waar je oprecht lering uit kunt trekken. Mooi medium dit Forum.
Worstel en komt boven, is dat ook jouw motto Iry?
Dan komen we d`r wel.