Bindingsangst of geen interesse?
donderdag 25 december 2025 om 16:01
Jaaaaren meegelezen, maar nu behoefte aan advies. Ik ben nog in shock over wat er gebeurd is.
Maanden geleden een man leren kennen, via via. Beiden eind dertig. We konden ons geluk niet op in het begin. Hij heeft wel een bizar druk leven: dochter is verstandelijk beperkt en hij heeft een hoge functie in de advocatuur.
Langzaamaan kwamen er wisselvalligheden.
Vragen of ik langskom en z’n dochters ontmoeten en 10 minuten later appen: nee toch niet.
Me een uur lang plat knuffelen maar verstijven zodra ik zeg dat ik hem zo leuk vind. Reactie van hem: lekker bedoel je, niet leuk.
Me een hele avond appen en zodra ik app dat ik zin heb om hem weer te zien, het gesprek afkappen.
Een hele dag niet reageren als ik vraag of we af kunnen spreken.
2 dagen later appen dat hij heel veel zin heeft om me weer te zien, wil ik zaterdag uit eten?
Uitspreken hoe blij hij is na een intieme avond en dan 2 dagen complete radiostilte.
Geen toekomstspelingen, wel voorzichtige: hinten naar films die we gaan kijken in de bioscoop en hij vond het fijn dat ik boeken liet liggen naast zn bed.
Een verhalenverteller, maar nooit met emotionele diepgang. De moeder van zijn kinderen verliet hem voor een ander (wel al jaaaren geleden) Dat deed hem nog steeds zeer, maar erover praten was niet mogelijk. Z’n laatste vriendin ‘zette hem teveel onder druk en verwachtte teveel’.
Toen heel weekend samen. Voor me koken, uitgebreid knuffelen, tegen me aan liggen op de bank, ontbijt voor me maken, 3x seks.
Fantastisch. Ik voelde me intens verbonden met hem. Ik voelde heel sterk: wij houden van elkaar. Niet uitgesproken!
En de week daarop: nauwelijks contact mee te krijgen.
En toen maakte hij het uit, vlak na m’n verjaardag. Hij voelt het niet. Hij gaf aan dat hij nu voor het eerst in jaren echt naar zn gevoel heeft geluisterd. Het was fijn, maar niet leuk genoeg om relatie mee te beginnen. En die wil hij wel heel graag. Hij probeerde steeds over koetjes en kalfjes kletsen, ontspannen.
Ja ik heb een gebroken hart maar dat heelt ongetwijfeld, ik heb vaker met dit bijltje gehakt. Maar m’n hele intuïtie kan ik niet meer vertrouwen. Waar ik voelde: we houden van elkaar, twijfelde hij: voel ik hier wel genoeg voor.
Is dit een typisch geval van bindingsangst of is het zo simpel: hij voelt het niet en ik heb het gewoon niet gemerkt. Hoe stom! Wie heeft ervaring?
Maanden geleden een man leren kennen, via via. Beiden eind dertig. We konden ons geluk niet op in het begin. Hij heeft wel een bizar druk leven: dochter is verstandelijk beperkt en hij heeft een hoge functie in de advocatuur.
Langzaamaan kwamen er wisselvalligheden.
Vragen of ik langskom en z’n dochters ontmoeten en 10 minuten later appen: nee toch niet.
Me een uur lang plat knuffelen maar verstijven zodra ik zeg dat ik hem zo leuk vind. Reactie van hem: lekker bedoel je, niet leuk.
Me een hele avond appen en zodra ik app dat ik zin heb om hem weer te zien, het gesprek afkappen.
Een hele dag niet reageren als ik vraag of we af kunnen spreken.
2 dagen later appen dat hij heel veel zin heeft om me weer te zien, wil ik zaterdag uit eten?
Uitspreken hoe blij hij is na een intieme avond en dan 2 dagen complete radiostilte.
Geen toekomstspelingen, wel voorzichtige: hinten naar films die we gaan kijken in de bioscoop en hij vond het fijn dat ik boeken liet liggen naast zn bed.
Een verhalenverteller, maar nooit met emotionele diepgang. De moeder van zijn kinderen verliet hem voor een ander (wel al jaaaren geleden) Dat deed hem nog steeds zeer, maar erover praten was niet mogelijk. Z’n laatste vriendin ‘zette hem teveel onder druk en verwachtte teveel’.
Toen heel weekend samen. Voor me koken, uitgebreid knuffelen, tegen me aan liggen op de bank, ontbijt voor me maken, 3x seks.
Fantastisch. Ik voelde me intens verbonden met hem. Ik voelde heel sterk: wij houden van elkaar. Niet uitgesproken!
En de week daarop: nauwelijks contact mee te krijgen.
En toen maakte hij het uit, vlak na m’n verjaardag. Hij voelt het niet. Hij gaf aan dat hij nu voor het eerst in jaren echt naar zn gevoel heeft geluisterd. Het was fijn, maar niet leuk genoeg om relatie mee te beginnen. En die wil hij wel heel graag. Hij probeerde steeds over koetjes en kalfjes kletsen, ontspannen.
Ja ik heb een gebroken hart maar dat heelt ongetwijfeld, ik heb vaker met dit bijltje gehakt. Maar m’n hele intuïtie kan ik niet meer vertrouwen. Waar ik voelde: we houden van elkaar, twijfelde hij: voel ik hier wel genoeg voor.
Is dit een typisch geval van bindingsangst of is het zo simpel: hij voelt het niet en ik heb het gewoon niet gemerkt. Hoe stom! Wie heeft ervaring?
donderdag 25 december 2025 om 22:36
Dank allemaal. Doet me goed jullie reacties te lezen.
Ik denk dat ik zijn gedrag ook wel begreep (of goedpraatte): hij heeft veel zorg aan zijn dochter, (de moeder is weinig in beeld) en zijn werk doordat zijn collega overspannen raakte en hij de leiding kreeg. Dat zijn tijdrovende zaken.
Hij appte vaak als eerste op een dag en toonde initiatief om af te spreken. Ik snapte zijn angst ook, na zo belazerd te zijn door je ex.
Ik snap dat jullie denken: waarom zette jij er geen punt achter. Misschien zijn het de broodkruimels. Zolang er weer een intiem en fijn moment komt, of een goeiemorgen-appje of een gezellig etentje of eerlijk is eerlijk: goeie seks, wil je doorgaan ? Zo vaak kom ik geen leuke single vent tegen. Het is wel een goeie vent.
Was hij niet beschikbaar voor een relatie met mij of misschien sowieso niet voor een relatie.
Ik denk dat ik zijn gedrag ook wel begreep (of goedpraatte): hij heeft veel zorg aan zijn dochter, (de moeder is weinig in beeld) en zijn werk doordat zijn collega overspannen raakte en hij de leiding kreeg. Dat zijn tijdrovende zaken.
Hij appte vaak als eerste op een dag en toonde initiatief om af te spreken. Ik snapte zijn angst ook, na zo belazerd te zijn door je ex.
Ik snap dat jullie denken: waarom zette jij er geen punt achter. Misschien zijn het de broodkruimels. Zolang er weer een intiem en fijn moment komt, of een goeiemorgen-appje of een gezellig etentje of eerlijk is eerlijk: goeie seks, wil je doorgaan ? Zo vaak kom ik geen leuke single vent tegen. Het is wel een goeie vent.
Was hij niet beschikbaar voor een relatie met mij of misschien sowieso niet voor een relatie.
donderdag 25 december 2025 om 23:23
Quito schreef: ↑25-12-2025 22:36
Ik snap dat jullie denken: waarom zette jij er geen punt achter. Misschien zijn het de broodkruimels. Zolang er weer een intiem en fijn moment komt, of een goeiemorgen-appje of een gezellig etentje of eerlijk is eerlijk: goeie seks, wil je doorgaan ? Zo vaak kom ik geen leuke single vent tegen. Het is wel een goeie vent. Was hij niet beschikbaar voor een relatie met mij of misschien sowieso niet voor een relatie.
Ik snap je wel hoor, TO. Rationeel kan iets misschien niet verstandig lijken, maar dat wil niet zeggen dat stoppen zo makkelijk is. Het werkt hetzelfde als een verslaving. De fruitautomaat betaalde nog steeds af en toe uit. En dus bleef jij er geld in gooien.
En ik had deze redenatie ook. Mijn ex was ook een goede vent. Alleen het was ook een gewonde man. En doordat hij niet met zijn oude wonden aan de slag wilde, deed hij mij vaak pijn. En ik dacht precies zo: wanneer kom je nou nog een leuke single vent tegen? Maar het was dus geen leuke single vent. Of ja, op momenten was hij leuk. Maar verder bezorgde hij je onzekerheid, spanningen en de angst om verlaten te worden. En uiteindelijk verliet je jezelf. Je ging jezelf verloochenen in een poging om hem te behouden.
Het is niet makkelijk, maar probeer hem te zien als iemand die je een spiegel heeft voorgehouden. En ga aan de slag met je eigen verlatingsangst. Zodat je uiteindelijk op mannen gaat vallen die wel echt voor jou willen kiezen. Die van je houden om wie je bent, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen of te laten.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 26 december 2025 om 00:02
10 tegen 1 dat hij voordat hij het uit maakte een andere vrouw (jonger? makkelijker? Of gewoon 'nieuw'?) is tegengekomen die er in is gestonken en hij voor zich heeft kunnen winnen. En nu heeft hij besloten over te stappen. Ik denk dat hij vooral komedie heeft gespeeld richting jou, zolang dat in zijn eigen belang was uiteraard. Daarom ben je ook zo eenvoudig aan de kant geschoven. En nu zit jij met vragen.en begrijpt niet hoe dit kan. Ik denk dat als jij de (platte) waarheid zou weten het een stuk makkelijker te begrijpen zou zijn
vrijdag 26 december 2025 om 00:42
Die man loopt op zijn tandvlees zo te lezen, hij heeft een veeleisende baan en een kind met extra behoeftes. Voor hetzelfde geld is hij depressief en weet hij zelf niet wat hij wil.
Ontzettend jammer TO, dat het zo gelopen is, maar ik denk dat er voor jou niets anders op zit dan je schouders eronder zetten en weer door te gaan.
Ontzettend jammer TO, dat het zo gelopen is, maar ik denk dat er voor jou niets anders op zit dan je schouders eronder zetten en weer door te gaan.
.
vrijdag 26 december 2025 om 07:06
Mus, dank en fijn dat je het herkent. Hoe gaat het nu met jou?
Ik denk niet dat dit een lul of een eikel was die me doelbewust aan het lijntje heeft gehouden of komedie heeft gespeeld of die nu al door is naar de volgende. Hij liep inderdaad op tandvlees. Daarom begreep ik het wel.
Van onze wederzijdse vriend (staat wel wat verder van mij af) begreep ik dat hij juist erg onzeker is met vrouwen en relaties, sinds z’n ex hem heeft verlaten voor een ander, heel erg graag een relatie wil maar dat hij ‘emotioneel niet volwassen is’ . Hij komt niet tot zn gevoel, maar wat dat inhoudt…
Daarom is de uitspraak dat hij bij mij voor het eerst in jaren naar z’n gevoel luisterde en daarom uitmaakte, extra pijnlijk.
Waar ik ook heel onzeker van word: hij wil dus heel graag een relatie, en ondanks dat we het leuk hadden (bij het uitmaken zei hij dat ik de leukste vrouw was die hij in jaren had ontmoet), wil hij niet met mij door.
Ik denk niet dat dit een lul of een eikel was die me doelbewust aan het lijntje heeft gehouden of komedie heeft gespeeld of die nu al door is naar de volgende. Hij liep inderdaad op tandvlees. Daarom begreep ik het wel.
Van onze wederzijdse vriend (staat wel wat verder van mij af) begreep ik dat hij juist erg onzeker is met vrouwen en relaties, sinds z’n ex hem heeft verlaten voor een ander, heel erg graag een relatie wil maar dat hij ‘emotioneel niet volwassen is’ . Hij komt niet tot zn gevoel, maar wat dat inhoudt…
Daarom is de uitspraak dat hij bij mij voor het eerst in jaren naar z’n gevoel luisterde en daarom uitmaakte, extra pijnlijk.
Waar ik ook heel onzeker van word: hij wil dus heel graag een relatie, en ondanks dat we het leuk hadden (bij het uitmaken zei hij dat ik de leukste vrouw was die hij in jaren had ontmoet), wil hij niet met mij door.
vrijdag 26 december 2025 om 07:46
Wat hebben speculaties als deze voor zin?El4ra schreef: ↑26-12-2025 00:42Die man loopt op zijn tandvlees zo te lezen, hij heeft een veeleisende baan en een kind met extra behoeftes. Voor hetzelfde geld is hij depressief en weet hij zelf niet wat hij wil.
Ik betwijfel of hij op zijn tandvlees loopt. TS lijkt vooral de afwijzing te sugercoaten.
vrijdag 26 december 2025 om 10:43
Heb vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt. We vonden elkaar erg leuk, én hij trok zich steeds een beetje terug. Ik voelde dat wel, maar negeerde het tegelijkertijd. Want op allerlei andere gebieden sloten we goed op elkaar aan, humor, seks, interesses. Het heeft een tijd geduurd voordat ik er overheen was, ik denk ook omdat verliefd zijn een hele lekkere energie geeft. Ik snap je verdriet en vragen, heel goed, TO.
Ik vind het zelf niet zo behulpzaam eigenlijk om te suggereren dat deze man, (of die van mij) een lul is. Hij had ongetwijfeld dingen anders kunnen aanpakken of communiceren, maar de meeste van ons prutsen ons door het leven. Beetje mildheid is prettig.
Maar ik ben het wél erg eens met de onderliggende boodschap (denk ik) dat het zo te lezen meer aan hem en zijn omstandigheden en ervaringen ligt en hoe hij daarmee omgaat dan aan jou, TO. Dus probeer die zelfkastijding van niet slim of niet leuk genoeg niet te doen. Daarmee maak je het verdriet te groot en existentieel.
Ik vind het zelf niet zo behulpzaam eigenlijk om te suggereren dat deze man, (of die van mij) een lul is. Hij had ongetwijfeld dingen anders kunnen aanpakken of communiceren, maar de meeste van ons prutsen ons door het leven. Beetje mildheid is prettig.
Maar ik ben het wél erg eens met de onderliggende boodschap (denk ik) dat het zo te lezen meer aan hem en zijn omstandigheden en ervaringen ligt en hoe hij daarmee omgaat dan aan jou, TO. Dus probeer die zelfkastijding van niet slim of niet leuk genoeg niet te doen. Daarmee maak je het verdriet te groot en existentieel.
vrijdag 26 december 2025 om 11:51
Mooie post.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑25-12-2025 21:33Zijn gedrag zegt niks over jou, zijn gedrag zegt iets over hem.
Ongeacht wat deze man voor jou voelt, hij is het type man dat het dus oké vindt om een spetterende date te hebben en daarna van de radar te verdwijnen.
Om wanneer jij contact zoekt, uit verbinding te gaan en wanneer hij er weer behoefte aan heeft, terug te keren.
Dat zegt niks over wat hij voelt voor jou, dat zegt iets over wat voor hem normaal.
Een vrouw niet leuk / slim / knap genoeg vinden (wat allemaal kan gebeuren), is geen reden voor dit gedrag. Het is gedrag waar vanaf spat; ik ben niet beschikbaar. Om welke reden dan ook.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
vrijdag 26 december 2025 om 11:52
Wat bedoel je hiermee, zei of appte hij dit?Quito schreef: ↑25-12-2025 22:36Ik snap dat jullie denken: waarom zette jij er geen punt achter. Misschien zijn het de broodkruimels. Zolang er weer een intiem en fijn moment komt, of een goeiemorgen-appje of een gezellig etentje of eerlijk is eerlijk: goeie seks, wil je doorgaan ? Zo vaak kom ik geen leuke single vent tegen. Het is wel een goeie vent.
vrijdag 26 december 2025 om 11:55
Ik snap je ook hoor TO…..
Ik heb een lange relatie gehad met een man die vreemdging en ik was alleen maar bezig met wat ik kon doen om hem niet kwijt te raken. Uiteindelijk heeft hij de relatie verbroken en bleef ik achter met een gebroken hart en het gevoel dat “het lot uit de loterij mij verlaten had”.
Het heeft mij lang gekost om te herstellen maar ook om in te zien dat deze man in onze relatie eigenlijk helemaal niet zo leuk was. En dat zijn vreemdgaan niets te maken had met dat ik leuker, mooier, slanker, moest zijn, maar iets zegt over zijn gedrag.
Ik vind het een enorm inzicht dat ik in jouw verhaal kan lezen, dat ZIJN gedrag, dus NIET gaat over hoe leuk, mooi, of slim JIJ bent. 10 jaar geleden zou ik het anders gelezen hebben.
Maar dat is “de theorie”. Ik ben geen onderdeel van jouw verhaal. En ik denk dat als ik in jouw schoenen zou staan, en eindelijk een leuke man op mijn pad zou krijgen, waarbij het super fijn voelt, ik die rode vlaggen misschien ook wel zou negeren omdat ik zó verlang naar verbinding en zo gelukkig zou zijn dat het op mijn pad kwam. Met een gebroken hart als gevolg dus….. alleen hoop ik dat je wel kan zien/voelen dat dit niks zegt over hoe leuk jij bent. Deze man is er niet klaar voor, om welke reden dan ook.
Ik heb een lange relatie gehad met een man die vreemdging en ik was alleen maar bezig met wat ik kon doen om hem niet kwijt te raken. Uiteindelijk heeft hij de relatie verbroken en bleef ik achter met een gebroken hart en het gevoel dat “het lot uit de loterij mij verlaten had”.
Het heeft mij lang gekost om te herstellen maar ook om in te zien dat deze man in onze relatie eigenlijk helemaal niet zo leuk was. En dat zijn vreemdgaan niets te maken had met dat ik leuker, mooier, slanker, moest zijn, maar iets zegt over zijn gedrag.
Ik vind het een enorm inzicht dat ik in jouw verhaal kan lezen, dat ZIJN gedrag, dus NIET gaat over hoe leuk, mooi, of slim JIJ bent. 10 jaar geleden zou ik het anders gelezen hebben.
Maar dat is “de theorie”. Ik ben geen onderdeel van jouw verhaal. En ik denk dat als ik in jouw schoenen zou staan, en eindelijk een leuke man op mijn pad zou krijgen, waarbij het super fijn voelt, ik die rode vlaggen misschien ook wel zou negeren omdat ik zó verlang naar verbinding en zo gelukkig zou zijn dat het op mijn pad kwam. Met een gebroken hart als gevolg dus….. alleen hoop ik dat je wel kan zien/voelen dat dit niks zegt over hoe leuk jij bent. Deze man is er niet klaar voor, om welke reden dan ook.
vrijdag 26 december 2025 om 11:59
Het leest alsof hij die onzekerheid "bestrijdt" door zijn ego op te blazen, o.a. door controle over jullie daten en contact uit te oefenen. Inderdaad emotioneel onvolwassen. En die opmerking over eindelijk naar gevoel luisteren zou ik ook pijnlijk vinden! Al zegt zo'n onnodig zwaktebod alles over hem en niks over jou. Ik heb vergelijkbare opmerkingen ook wel eens gehad en dat raakte in mij het pijnpunt van 'Ben ik dan zo vreselijk dat hij het op deze manier uitmaakt'? Nee, natuurlijk. Het is een dynamiek die ik steeds meer ben gaan mijden (inderdaad letten op rode vlaggen), omdat ik wist dat ik er gevoelig voor ben om voor dergelijke mannen te vallen.Quito schreef: ↑26-12-2025 07:06Mus, dank en fijn dat je het herkent. Hoe gaat het nu met jou?
vrijdag 26 december 2025 om 17:09
Quito schreef: ↑26-12-2025 07:06Mus, dank en fijn dat je het herkent. Hoe gaat het nu met jou?
Vanuit het perspectief van bindingsangst is zijn gedrag niet vreemd. Hij wil ongetwijfeld heel graag een relatie, maar durft geen echte verbinding aan te gaan. Want dat maakt hem kwetsbaar en zijn autonome zenuwstelsel heeft geleerd dat dit niet veilig is. Blijkbaar wist jij hem te raken, kwam jij te dichtbij en werd het te intiem. Bindingsangstigen kiezen dan vaak de vlucht naar voren: de relatie verbreken voordat zij zelf verlaten kunnen worden.
Het gaat met mij inmiddels een stuk beter. Ik heb ontzettend veel inzichten gekregen dankzij de (korte) relatie met mijn ex. Over hem, maar (veel belangrijker) vooral over mezelf. Ik ben inmiddels flink aan de slag met mijn eigen hechtingsproblemen, omdat ik uiteindelijk graag een relatie zou willen met iemand die echt voor mij kiest (en zonder dat ik hem dan saai vind of ik degene ben die terugdeinst).
zaterdag 27 december 2025 om 07:38
zaterdag 27 december 2025 om 08:02
Natuurlijk wordt de term vaak gebruikt om de waarheid niet onder ogen te willen zien, maar ik heb zelf jaren in therapie geweest voor hechtingsangst. Dat bestaat wel degelijk. Er zijn nou eenmaal mensen die heel moeilijk tot hun emoties komen, bang van gevoelens worden en zichzelf afsluiten.
En het push en pull principe kennen we toch allemaal? Bijvoorbeeld in vriendschappen?
Ik zeg echt niet dat dat hier het geval was met deze man, sterker nog, ik ben tot m’n hart geraakt en onzeker omdat ik dus kennelijk niet leuk genoeg voor hem was. Maar beweren dat het allemaal niet bestaat vind ik echt te kort door de bocht
zaterdag 27 december 2025 om 12:10
Lieve Quito, er is niets mis met je. Er is nu één man op de wereld die geen relatie met je wilde. Wat de reden daar ook voor was. Maar gezien zijn wispelturige gedrag ligt het hoogstwaarschijnlijk vooral aan hemzelf en heeft het heel weinig met jou te maken.
zaterdag 27 december 2025 om 12:26
Het idee van daten is toch om te zien of datje elkaar leuk genoeg vindt voor een nieuwe date?
Soms realiseer je snel dat er onvoldoende basis is voor een toekomst samen, en soms duurt het een aantal maanden.
We leven niet in een maatschappij datje uitgehuwelijkt wordt, of dat je met je eerste vriendje moet trouwen.
Daten en het leuk samen hebben is geen garantie dat dit voldoende is voor een duurzaam leven verder.
Van jouw kant het je wel het idee en hoop dat dit "een blijvertje zou zijn", hij is tot de conclusie gekomen dat deze relatie geen toekomst heeft.
Het gaat niet om jou of om hem, maar om jullie relatie samen. Kan je niet afdwingen.
Soms realiseer je snel dat er onvoldoende basis is voor een toekomst samen, en soms duurt het een aantal maanden.
We leven niet in een maatschappij datje uitgehuwelijkt wordt, of dat je met je eerste vriendje moet trouwen.
Daten en het leuk samen hebben is geen garantie dat dit voldoende is voor een duurzaam leven verder.
Van jouw kant het je wel het idee en hoop dat dit "een blijvertje zou zijn", hij is tot de conclusie gekomen dat deze relatie geen toekomst heeft.
Het gaat niet om jou of om hem, maar om jullie relatie samen. Kan je niet afdwingen.
zaterdag 27 december 2025 om 12:37
zaterdag 27 december 2025 om 13:19
Precies. Of 'ik ben bang dat jij anders mij afwijst als je me echt leert kennen', of 'je komt te dichtbij en ik heb geleerd dat intimiteit onveilig is'.
zaterdag 27 december 2025 om 13:23
Bindingsangst en verlatingsangst is hetzelfde. Maar het voorbeeld dat jij geeft lijkt me eerder een geval van: leuk maar niet leuk genoeg.Quito schreef: ↑27-12-2025 08:02Natuurlijk wordt de term vaak gebruikt om de waarheid niet onder ogen te willen zien, maar ik heb zelf jaren in therapie geweest voor hechtingsangst. Dat bestaat wel degelijk. Er zijn nou eenmaal mensen die heel moeilijk tot hun emoties komen, bang van gevoelens worden en zichzelf afsluiten.
En het push en pull principe kennen we toch allemaal? Bijvoorbeeld in vriendschappen?
Ik zeg echt niet dat dat hier het geval was met deze man, sterker nog, ik ben tot m’n hart geraakt en onzeker omdat ik dus kennelijk niet leuk genoeg voor hem was. Maar beweren dat het allemaal niet bestaat vind ik echt te kort door de bocht
zaterdag 27 december 2025 om 14:24
Dat is niet hetzelfde. De rollen kunnen omgedraaid worden in een relatie, maar dat is iets anders. En het komt beide neer op angst, maar deze angsten uiten zich totaal anders.
zaterdag 27 december 2025 om 16:05
zaterdag 27 december 2025 om 16:17
Ik vind het wel eens verfrissend om te lezen, net als TO die zelf helemaal niet het idee had aan het lijntje gehouden te worden.Vivalafete25 schreef: ↑26-12-2025 07:46Wat hebben speculaties als deze voor zin?
Ik betwijfel of hij op zijn tandvlees loopt. TS lijkt vooral de afwijzing te sugercoaten.
Niet elke man is een lul of een grote wandelende rode vlag.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in